Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Belinda B skrev (1 minutt siden):

Neste år har du 20 års jubileum! Det skal feires med pRump og prakt. 🥳

Det kan jeg tenke meg ja og her er det mange gode deltagere i det koret.                                              :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ordet ler og lurer på hva tante Schnuppa snakker om. :fnise: VK3? "Koblingsbokser i presstøpt aluminium"???
Sånn som Hoppetanta viste meg i pekeboka da jeg var veldig mye mindre og hun lærte meg bokstaver og ord
og snakkingens kunst? 

:skratte:

Gale kvinnfolk altså.

VK3 betyr VERDENS KRIG 3. :regler:

Skjønte du ikke den? :fnise:

Kinaputten Belinda coming up! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Det kan jeg tenke meg ja og her er det mange gode deltagere i det koret.                                              :lur: 

@SVK sin er verre. For han har nemlig flatulens. «Ninjafjerting» driver han med når dere kjører bil sammen. :opplyser:

Endret av Belinda B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Hoppe og Ordet glemte å smøre seg med solkrem da de var ute og solte seg i sted. Nå er de solbrente. Hoppe og Ordet = :rødme::rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Jeg venter på digg pizza fra Asker. En hel medium pizza skal trøkkes i meg. Hoppe kan få skorpene da. 🍕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Hoppe har fått så mange friere at SVK må innføre kvote på hvor mange forlovede hun kan ha. 🙆‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B

Har: «*Hoppen trekker seg tilbake gul og blåp grunnet heftig behandling fra Emblas side...ene øyet
er igjenklistret og Hoppe ser ikke`no med det lengre* :( » ? :opplyser:

Endret av Belinda B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (31 minutter siden):

:skratte:

Gale kvinnfolk altså.

VK3 betyr VERDENS KRIG 3. :regler:

Skjønte du ikke den? :fnise:

Kinaputten Belinda coming up! 

Vi skjønte alt sammen. :jolie: :jolie: (Blææææh!)

Belinda B skrev (28 minutter siden):

@SVK sin er verre. For han har nemlig flatulens.
«Ninjafjerting» driver han med når han råkjører alene. 
Han trør inn gassen og fuser med "bassen"... 

Hoppe?!? Belinda sier at onkel har flatlus! :grine:  - Ore løper i dekning

Belinda B skrev (24 minutter siden):

Hoppe og Ordet glemte å smøre seg med solkrem da de var ute og solte seg i sted. Nå er de solbrente. Hoppe og Ordet = :rødme::rødme:

Neida, vi har parasoll. :) 

Belinda B skrev (22 minutter siden):

Jeg venter på digg pizza fra Asker. En hel medium pizza skal trøkkes i meg. Hoppe kan få skorpene da. 🍕

Vilikke ha.  :jolie:  Logger`a.   Ha`da. 

Belinda B skrev (12 minutter siden):

Hoppe har fått så mange friere at SVK må innføre kvote på hvor mange forlovede hun kan ha. 

Plis SVK; ødelegg hele kartoteket og brenn alt sammen. Jeg vil være i fred. OK? :) Bra! Avtale!

Belinda B skrev (8 minutter siden):

Har: «*Hoppen trekker seg tilbake gul og blåp grunnet heftig behandling fra Emblas side...ene øyet
er igjenklistret og Hoppe ser ikke`no med det lengre*  » ? 

Mulig at jeg blir borte to uker siden jeg får sånn umenneskelig behandling her. :( :jolie: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden):

Vi skjønte alt sammen. :jolie: :jolie: (Blææææh!)

Hoppe?!? Belinda sier at onkel har flatlus! :grine:  - Ore løper i dekning

Neida, vi har parasoll. :) 

Vilikke ha.  :jolie:  Logger`a.   Ha`da. 

Plis SVK; ødelegg hele kartoteket og brenn alt sammen. Jeg vil være i fred. OK? :) Bra! Avtale!

Mulig at jeg blir borte to uker siden jeg får sånn umenneskelig behandling her. :( :jolie: 

To uker blir faktisk for lenge uten deg. Faktisk. En uke. Sagt er sagt. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene sier au au på deres vegner.:nikke::nikke:

Belinda B skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene håper at du koser deg med pizza Embla Vennen vår.🥰🥰♥️♥️

Belinda B skrev (58 minutter siden):

Hoppe har fått så mange friere at SVK må innføre kvote på hvor mange forlovede hun kan ha. 🙆‍♀️

Ja det tror Cassidy Tvillingene også at er lurt.😉😉

Belinda B skrev (55 minutter siden):

er igjenklistret og Hoppe ser ikke`no med det lengre* :( » ? :opplyser:

😉😉

Belinda B skrev (19 minutter siden):

To uker blir faktisk for lenge uten deg. Faktisk. En uke. Sagt er sagt. :jolie:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene har hatt den faste egg & baconfrokosten vår som vi har hver lørdag og søndag, og så har vi vært nede på kebabsjappen og spist hver vår store rullekebab.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har hatt den faste egg & baconfrokosten vår som vi har hver lørdag og søndag, og så har vi vært nede på kebabsjappen og spist hver vår store rullekebab.🥰🥰

Så deilig! Og dobbel QP både fredag og lørdag. Helgekooos. 🥳🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Så deilig! Og dobbel QP både fredag og lørdag. Helgekooos. 🥳🤪

Ja Cassidy Tvillingene slår på stortrommen nå som vi har ekstra behov for å kose oss i disse vanskelige tidene som vi har nå som du vet.🥁🥁🤣🤣🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, Hoppetaujenta said:

Hoppe har tenkt å ta en hel ukes ferie fra forumet, men vær trygg; hun kommer tilbake. "Må bare noe greier." 
I mellomtiden er jeg nokså sikker på at dere alle får trådene til å seile av sted med frisk bris i kommentarene. 

Er dette en ukes frivillig ferie? Eller er du igjen utestengt en uke fordi du har brukt forumet som datingside? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden):

Ja Cassidy Tvillingene slår på stortrommen nå som vi har ekstra behov for å kose oss i disse vanskelige tidene som vi har nå som du vet.🥁🥁🤣🤣🥰🥰

Jeg vet. :klem:

SVK skrev (1 time siden):

Er dette en ukes frivillig ferie? Eller er du igjen utestengt en uke fordi du har brukt forumet som datingside? 

Hun skal på en hel ukes honeymoon! At hun skal ordne andre ting er bare en unnskyldning. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Belinda B said:

Hun skal på en hel ukes honeymoon! At hun skal ordne andre ting er bare en unnskyldning. :jolie:

Så koselig. Skjønner ikke hvorfor ikke Hoppe kan være ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, SVK said:

Er det muligens at honeymoonen ikke er dyr nok til at Hoppe ønsker å fortelle om den? At hun har funnet seg en mann som ikke er så rik at Hoppe tør å fortelle om han offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (8 minutter siden):

Det lurer jeg også på. Hun sier selv at hun ikke kan sjarmeres i senk - derfor kan hun ikke si at hun ikke skal på bryllupsreise men vi begynner å kjenne henne såpass godt nå. Dessuten er Anton ein jævel på å fange opp sjeldne øyeblikk av henne på SnapChat. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (3 minutter siden):

Er det muligens at honeymoonen ikke er dyr nok til at Hoppe ønsker å fortelle om den? At hun har funnet seg en mann som ikke er så rik at Hoppe tør å fortelle om han offentlig?

Sikkert noe sånt. Det er visstnok ikke så høy status å feriere i Malta, men hun hadde ikke penger til å bo på et saftig hotell i New York. :paff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...