Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg også! Og ransake fryseren hennes jevnt og trutt. :D

Ja og det blir litt av en jobb. vi må nok jobbe på skift der. Du tar dagvaktene og Cassidy Tvillingene tar nattevaktene.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Belinda B said:

Jeg vet. Jeg er utålmodig og jeg har et temperament, jeg lar meg også lett hisse opp. Men jeg jobber med å holde roen. :hoppe:

Hoppe han hjelpe deg med å finne hopperoen. :meditere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Ja og det blir litt av en jobb. vi må nok jobbe på skift der. Du tar dagvaktene og Cassidy Tvillingene tar nattevaktene.:fnise::fnise:

Jepps! Dere er trente i å være våkne på natt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (Akkurat nå):

Hoppe han hjelpe deg med å finne hopperoen. :meditere:

Jeg klarer meg fint uten meditasjon og voodoo-greier. Takk for tilbudet da. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (7 minutter siden):

Jeg er fornærmet. Skikkelig krenket. Hoppe har meldt meg på et sinnemestringskurs. :tristblå: Greit nok. Men etter det vil hun at jeg skal gå på engleskolen. Men JEG VIL IKKE! :kjefte:

Cassidy Tvillingene vil heller ikke på den skolen.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 minutt siden):

Jepps! Dere er trente i å være våkne på natt. :P

Ja det er vi, Cassidy Tvillingene er Nattgutten og Nattjenten.🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B

Hoppe skal ha eksamen i tysk muntlig neste uke og det første hun skal si til sensor er: «Hallo. Mein Deutsch ist nicht sehr gut» 🤓

Men siden hun vet at jeg fikk 5-er i tysk på vgs, skal hun betale meg for å være privatlæreren hennes i en uke. 💸 Timeprisen min er på 1500 kr da så dette blir en dyr tysk-opplæring. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Ja det er vi, Cassidy Tvillingene er Nattgutten og Nattjenten.🤣🤣

Mhm. Natteravnene på KG. 🤸‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe skal ha eksamen i tysk muntlig neste uke og det første hun skal si til sensor er: «Hallo. Mein Deutsch ist nicht sehr gut» 🤓

Men siden hun vet at jeg fikk 5-er i tysk på vgs, skal hun betale meg for å være privatlæreren hennes i en uke. 💸 Timeprisen min er på 1500 kr da så dette blir en dyr tysk-opplæring. :lur:

Cassidy Tvillingene skal følge med der, for vi er spente på hvordan Hoppe klarer seg som elev.:lur::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Belinda B said:

Jeg klarer meg fint uten meditasjon og voodoo-greier. Takk for tilbudet da. :jolie:

Ditt tap. Hoppe tar normalt astronomisk betalt for å hjelpe rikinger å finne hopperoen. Her kunne du fått hjelpen gratis. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Natteravnene på KG. 🤸‍♂️

Ja det er en bra beskrivelse på Cassidy Tvillingene.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (Akkurat nå):

Ditt tap. Hoppe tar normalt astronomisk betalt for å hjelpe rikinger å finne hopperoen. Her kunne du fått hjelpen gratis. :dåne:

Jeg er en sunn motvekt til Hopperoen. Vi trenger litt liv og røre på en søndag. Greit å vite at folk er i live. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (14 minutter siden):

Kaller du meg for en kinaputt, altså? 
Du må vente med å spise is til sankthans, du. Det er lov å se, men ikke røre. 

Nei jeg sa ikke "kinaputt"! :knegg:   / Hoppe lurer på om hun klarer/orker/vil holde ut i en mnd til. Hun kjemper nå. :sukk: 

Belinda B skrev (12 minutter siden):

Jeg er fornærmet. Skikkelig krenket. Hoppe har meldt meg på et sinnemestringskurs.
 :tristblå: Greit nok , det er tingen for meg og siden hun betaler, går jeg med på ALT de vil der...! 

Det var jenta si det! :klappe: 

Belinda B skrev (8 minutter siden):

Det tror jeg også! Og ransake fryseren hennes jevnt og trutt. :D

Der er det bare frossen frukt, isbiter og en del frosne brød. Ikke noe annet forbudt. :jolie: 
(Hoppen setter ekstravakter rundt fryseboksENE sine) 

Ordet tenker høyt. De skriver så knåttene spruter, de derre folka i hoppetråden. :sjokkblå: Superfort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B

Hoppe sier at det er greit at jeg går for lut og kaldt vann av og til, for prinsesser som må reddes av en prins er visstnok lite attraktive for mannfolk. :tristblå: Jaja. Dette kan hun vel nok om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (5 minutter siden):

...og der kom det en korrigering for feil opplysninger: det er RØVERSPRÅKET hun skal ha eksamen i
og det snakker hun flytende uten problemer. Ellers takk. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei jeg sa ikke "kinaputt"! :knegg:   / Hoppe lurer på om hun klarer/orker/vil holde ut i en mnd til. Hun kjemper nå. :sukk: 

Det var jenta si det! :klappe: 

Der er det bare frossen frukt, isbiter og en del frosne brød. Ikke noe annet forbudt. :jolie: 
(Hoppen setter ekstravakter rundt fryseboksENE sine) 

Ordet tenker høyt. De skriver så knåttene spruter, de derre folka i hoppetråden. :sjokkblå: Superfort! 

«Ting blir bedre når en ikke fuser opp som en putt fra kina for ofte»: Hvis det ikke betyr kinaputt så vet ikke jeg. Makan til frekkhet. :nei:

«fryseboksENE sine»: Ikke sant? Jeg visste det. Du har flere frysere du. I hvilken fryser har du gjemt iskremen? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppe sier at det er greit at jeg går for iskrem og kaldt ballongvann av og til, for prinsesser som må reddes av en prins er visstnok lite attraktive for mannfolk. :tristblå: Jaja. Dette kan hun vel nok om.

:klo: Den forsto jeg ikke. Igjen. Fælt så rart folk skriver her i dag. Æ tar mæ ein lieten pause ja. :farvel: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ting blir bedre når en ikke fuser opp som en putt fra kina for ofte»: Hvis det ikke betyr kinaputt så vet ikke jeg. Makan til frekkhet. :nei:

«fryseboksENE sine»: Ikke sant? Jeg visste det. Du har flere frysere du. I hvilken fryser har du gjemt iskremen? 

Jeg har mitt i orden sort på hvitt. :P 

Jeg er en voksen dame som har så mange frysere jeg vil og litt til! :P:P Nå finnes det is der rent teknisk, 
men det er fordi det trengs å avises nå og det litt brennkvikt snart. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

...og der kom det en korrigering for feil opplysninger: det er RØVERSPRÅKET hun skal ha eksamen i
og det snakker hun flytende uten problemer. Ellers takk. 😁

Fordi mannfolka dine (sjørøverne) snakker røverspråket? Tenkte meg det, ja. :pirat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mannfolka dine (sjørøverne) snakker røverspråket? Tenkte meg det, ja. :pirat:

:nigo:  Ai vill sei no mår! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...