Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #85041 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Heia-heia-heia! / Fyss for en prat det er på deg, Cid. Liker ikke sånn vettu. Jeg prøver å kutte ned på sterk mat, blir så uvel i tarmsystemet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. januar 2023 #85042 Del Skrevet 9. januar 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: ...og det er jeg ikke det såh! Du er nok det, du hadde ikke fått barn uten å gifte deg først. Hoppe er en ekte lady! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #85043 Del Skrevet 9. januar 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Du er nok det, du hadde ikke fått barn uten å gifte deg først. Hoppe er en ekte lady! Har hun barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 #85044 Del Skrevet 9. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg prøver å kutte ned på sterk mat, blir så uvel i tarmsystemet 😕 ...du er ennå ung, så det kan bli skikkelig trøbbel der når du blir en del eldre. SVK skrev (1 minutt siden): Du er nok det, du hadde ikke fått barn uten å gifte deg først. Hoppe er en ekte lady! Ja, det er jeg jo, men jeg har da ikke fått barn, SVK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #85045 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...du er ennå ung, så det kan bli skikkelig trøbbel der når du blir en del eldre. Ja, det er jeg jo, men jeg har da ikke fått barn, SVK! Trøbbel har allerede oppstått etter 16 år med sterk mat 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2023 #85046 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja........LØP! ...og det er jeg ikke det såh! Cid skrev (9 minutter siden): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2023 #85047 Del Skrevet 9. januar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg prøver å kutte ned på sterk mat, blir så uvel i tarmsystemet 😕 Cid skrev (2 minutter siden): Trøbbel har allerede oppstått etter 16 år med sterk mat 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. januar 2023 #85048 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) 6 minutter siden, Cid said: Har hun barn? Selvsagt! Du er jo blant dem! Endret 9. januar 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 #85049 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg hører veldig godt at noen fniser i tråden... Cid skrev (1 minutt siden): Trøbbel har allerede oppstått etter 16 år med sterk mat Det er kroppen din som forsøker å ha en samtale med deg og ber deg kutte det helt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #85050 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg hører veldig godt at noen fniser i tråden... Det er kroppen din som forsøker å ha en samtale med deg og ber deg kutte det helt ut. Jeg gir krydrene til Anton da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. januar 2023 #85051 Del Skrevet 9. januar 2023 Just now, Cid said: Jeg gir krydrene til Anton da Dette var dåpsgaven til Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 #85052 Del Skrevet 9. januar 2023 Bedre det. Vær snill mot tarmtottene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2023 #85053 Del Skrevet 9. januar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Dette var dåpsgaven til Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #85054 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bedre det. Vær snill mot tarmtottene dine. Anton har tenkt å ha i krydrene i maten deres fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #85055 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppe i Home and Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2023 #85056 Del Skrevet 9. januar 2023 Cassidy Tvillingene håper aldri at vi to må kutte ut sterk mat, fordi vi to bare elsker chili og hvitløk.🥰🥰🌶️🌶️🧄🧄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2023 #85057 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Bedre det. Vær snill mot tarmtottene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. januar 2023 #85058 Del Skrevet 9. januar 2023 Med tanke på alt Cid skriver om Hoppe så skulle man tro han var prins Harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. januar 2023 #85059 Del Skrevet 9. januar 2023 14 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene håper aldri at vi to må kutte ut sterk mat, fordi vi to bare elsker chili og hvitløk.🥰🥰🌶️🌶️🧄🧄 Er ikke noe glad i sterk mat, men glad i hvitløksbaguetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #85060 Del Skrevet 9. januar 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Med tanke på alt Cid skriver om Hoppe så skulle man tro han var prins Harry. Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå