Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2021 #59201 Del Skrevet 9. februar 2021 Å. Det...var da så altfor meget, Herr Jerri. Litt trekkfull akkurat nå kanskje, men jeg skal dytte inn mose til sommeren...og sokker og boller med rosiner som sikkert har en tettende effekt når de tørker. Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59202 Del Skrevet 9. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Å. Det...var da så altfor meget, Herr Jerri. Litt trekkfull akkurat nå kanskje, men jeg skal dytte inn mose til sommeren...og sokker og boller med rosiner som sikkert har en tettende effekt når de tørker. Tusen takk. Ja.. Tett sprekker. Og det er en liten vedovn der selvom pipa ikke synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2021 #59203 Del Skrevet 9. februar 2021 Jammen det er da alltids noe. Pipa stikker sikkert ut litt andebysk på baksiden, midt på veggen, rett ut. Bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59204 Del Skrevet 9. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Jammen det er da alltids noe. Pipa stikker sikkert ut litt andebysk på baksiden, midt på veggen, rett ut. Bra! Jepp. Utav motsatt kortvegg. Og blir sikkert varm nok den lille koia...bare du sørger for nok ved. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. februar 2021 #59205 Del Skrevet 9. februar 2021 Nå kommuniserer hun med denne kua 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59206 Del Skrevet 9. februar 2021 Er det slemt å lure på hvem som er hvem...? ((😉)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. februar 2021 #59207 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Jerry Lee skrev (26 minutter siden): Er det slemt å lure på hvem som er hvem...? ((😉)) Ha ha ha haaaa Du er en fin en du, onkel Lee Endret 9. februar 2021 av Nietsoj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59208 Del Skrevet 9. februar 2021 Nietsoj skrev (9 timer siden): Ha ha ha haaaa Du er en fin en du, onkel Lee Sjøl syns jeg kanskje jeg var litt ufin... 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59209 Del Skrevet 9. februar 2021 Fikk litt dårlig samvittighet for å ha gitt Hoppis rønna over her. Kanskje vil hun velge seg noe annet fra samlingen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59210 Del Skrevet 9. februar 2021 Eller... 👇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59211 Del Skrevet 9. februar 2021 Hu fortjener ei fin hytte eller 3. Men ikke mer enn 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2021 #59212 Del Skrevet 10. februar 2021 Tusen takk skal du ha og jeg nøyer meg med to små hytter. Jeg liker verandaer veldig godt, for da sitter jeg greit ute i all slags vær. Jerry Lee skrev (10 timer siden): Jepp. Utav motsatt kortvegg. Og blir sikkert varm nok den lille koia...bare du sørger for nok ved. Ordet sa at jeg bare kunne forsyne meg fra ditt lager for det skulle fikse ny ved i skogen selv, sa det. Takk. Aragorn ll Elessar skrev (5 timer siden): Nå kommuniserer hun med denne kua Det liker jeg veldig godt faktisk. Dyrekomunikasjon er et spennende felt. Jerry Lee skrev (3 timer siden): Er det slemt å lure på hvem som er hvem...? ((😉)) Neida, bare hold på sånn du så skal du se hvor mange venner du får. Nietsoj skrev (2 timer siden): Ha ha ha haaaa Du er en fin en du, onkel Lee I alle dager...? Ordet virker litt på druen syns jeg? Har det fått "rød saft" som egentlig var noe annet? Jerry Lee skrev (2 timer siden): Sjøl syns jeg kanskje jeg var litt ufin... Onkelen min er alltid fin han. - Hilsen Ordet som forsøker å ligne, titt som det er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. februar 2021 #59213 Del Skrevet 10. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Tusen takk skal du ha og jeg nøyer meg med to små hytter. Jeg liker verandaer veldig godt, for da sitter jeg greit ute i all slags vær. Ordet sa at jeg bare kunne forsyne meg fra ditt lager for det skulle fikse ny ved i skogen selv, sa det. Takk. Det liker jeg veldig godt faktisk. Dyrekomunikasjon er et spennende felt. Neida, bare hold på sånn du så skal du se hvor mange venner du får. I alle dager...? Ordet virker litt på druen syns jeg? Har det fått "rød saft" som egentlig var noe annet? Onkelen min er alltid fin han. - Hilsen Ordet som forsøker å ligne, titt som det er Skravlete Tøvefant. Vet ikke hva jeg skal svare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. februar 2021 #59214 Del Skrevet 10. februar 2021 Syns nok hu burde tatt på seg BH når hu fikk besøk oppi her... 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. februar 2021 #59215 Del Skrevet 10. februar 2021 Men godt hyttevalg. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2021 #59216 Del Skrevet 10. februar 2021 Takk, jeg vet at min hyttevalgsmak er uklanderlig på en enkel og fin måte. Tror ikke at jeg hadde kunnet trives på ei uanstendig diger og såkalt luksuriøs hytte som egentlig er et digert herskapshus. Det blir ingen hyttetrivsel av slikt påkostet digerhet syns jeg. Man skal ha slikt man trenger, men et enkelt liv er best. Og hest. Kun på enga. Ikke på skiva. *ligg unna Jerriberri!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2021 #59217 Del Skrevet 10. februar 2021 Jerry Lee skrev (10 timer siden): Syns nok hu burde tatt med seg HB av god kvalitet når jeg kom på besøk oppi her... Jammen det skal du få, Jerri: blyant av beste merke...skal du tegne meg og Ordet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. februar 2021 #59218 Del Skrevet 10. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Takk, jeg vet at min hyttevalgsmak er uklanderlig på en enkel og fin måte. Tror ikke at jeg hadde kunnet trives på ei uanstendig diger og såkalt luksuriøs hytte som egentlig er et digert herskapshus. Det blir ingen hyttetrivsel av slikt påkostet digerhet syns jeg. Man skal ha slikt man trenger, men et enkelt liv er best. Og hest. Kun på enga. Ikke på skiva. *ligg unna Jerriberri!* SÅ enig! 😀 " hest er best på midten. Midt mellom kjeften åsså dritten. Å hest er best på maten. Midt mellom osten åsså salaten. " - S-K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. februar 2021 #59219 Del Skrevet 10. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jammen det skal du få, Jerri: blyant av beste merke...skal du tegne meg og Ordet kanskje? Kan ikke tegne, jeg. 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2021 #59220 Del Skrevet 10. februar 2021 Ingen får røre mine forumhester. Da får de med meg å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå