Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #59181 Del Skrevet 6. februar 2021 Catalina Culès skrev (9 timer siden): Oki, glad jeg slipper å vaske og rydde i det huset Blir nok min jobb det kjenner jeg Hoppis rett... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2021 #59182 Del Skrevet 6. februar 2021 Jerry Lee skrev (3 minutter siden): Blir nok min jobb det kjenner jeg Hoppis rett... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2021 #59183 Del Skrevet 6. februar 2021 Jerry Lee skrev (2 timer siden): Hytta di er fin, den. Men ting kunne vært gjort litt annerledes. Vet du forresten hvorfor 3 og 4 er feil...? Fordi det skaper fukt i treet å ligge så tett inntil vegg. Luft må til! Og fordi lykken skal fanges den andre veien. . .men det strides folk om, altså. Aragorn ll Elessar skrev (1 time siden): Nå hopper hun i fallskjerm. Jeg hopper, så faller jeg og jeg har hoppetau med, så det blir litt akrobatikk før alt må utløses. Jerry Lee skrev (1 time siden): Jeg trur mer hu faller i hopp(is)skjerm. Is ja? Ingen hindring å ha en skjerm på ryggen om en er virkelig glad i iskrem. Nytter ikke med softis der (fluff...og borte vekk var den plutselig liksom) - må ha den i boks og ha en solid skje. Catalina Culès skrev (53 minutter siden): Hoppes middag. Biff tatar. Øøøøø...naitakk. Lille Ordet vil ha den sa det, så da blir det sånn. Catalina Culès skrev (39 minutter siden): Nå har hun kjøpt villa på Notodden JA! Det villa ha! Jerry Lee skrev (35 minutter siden): Cata : spis gørret Hoppis Nei! Uansett hvem som sier det. Vikke`ha! Jerry Lee skrev (34 minutter siden): Tøv. Den er min. Nei, nå er du litt på vidvanke igjen. Catalina Culès skrev (34 minutter siden): Sånn nå ble det riktig Jaha? Bare det er mitt Ord så er det riktig uansett. Catalina Culès skrev (32 minutter siden): Ja, selvsagt. Burde jo vist det. Dere får sloss om huset da Neida. Her deler vi i vennskaplig ånd. Jerry Lee skrev (25 minutter siden): Neeh...hu flytter inn i steden for deg... Det kan hende...? Catalina Culès skrev (16 minutter siden): Oki, glad jeg slipper å vaske og rydde i det huset Det går som en lek i trivelig hus skal jeg si deg. Jerry Lee skrev (5 minutter siden): Blir nok min jobb det kjenner jeg Hoppis rett... Vi deler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #59184 Del Skrevet 6. februar 2021 Ja. Ved som tørkes inntil vegg overfører fuktighet til veggen. Og tørr vedstabel inntil veggen liker mus å lage reder i og bak. OG...hestesko må henge med åpningen opp så ikke lykken renner ut. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2021 #59185 Del Skrevet 7. februar 2021 Det er jo liksom logisk begge deler med den hesteskoen. Henger den med buen opp så får en ikke tak i hellet, for det renner forbi boligen....og henger den omvendt så kan det samle seg uhell der. Mhm...samma hva en gjør så blir`e feil liksomatte. - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. februar 2021 #59186 Del Skrevet 7. februar 2021 Nå driver hun på med pil og bue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2021 #59187 Del Skrevet 7. februar 2021 Jah, det liker hun veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. februar 2021 #59188 Del Skrevet 7. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Det er jo liksom logisk begge deler med den hesteskoen. Henger den med buen opp så får en ikke tak i hellet, for det renner forbi boligen....og henger den omvendt så kan det samle seg uhell der. Mhm...samma hva en gjør så blir`e feil liksomatte. - Ordet Men det er jo hesteskoen i seg selv som bringer hell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. februar 2021 #59189 Del Skrevet 7. februar 2021 Nå lærer hun et barn hvordan man baker brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2021 #59190 Del Skrevet 8. februar 2021 Jerry Lee skrev (16 timer siden): Men det er jo hesteskoen i seg selv som bringer hell. Å. Åssen kan det ha seg da? Trodde lykke kom utenfra jeg. Aragorn ll Elessar skrev (14 timer siden): Nå lærer hun et barn hvordan man baker brød Ja. ...og akkurat det er veldig gøy sammen med Hoppe for vi leker og har det morro mens vi lager - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. februar 2021 #59191 Del Skrevet 8. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Å. Åssen kan det ha seg da? Trodde lykke kom utenfra jeg. Sånn er'e bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2021 #59192 Del Skrevet 8. februar 2021 Åja. Vismannsprat altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 8. februar 2021 #59193 Del Skrevet 8. februar 2021 Hoppe skal drikke en god varm kopp med te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 8. februar 2021 #59194 Del Skrevet 8. februar 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. februar 2021 #59195 Del Skrevet 8. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Åja. Vismannsprat altså. Tips : gåggle "hestesko lykke". ☺ Må legge meg nå. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2021 #59196 Del Skrevet 8. februar 2021 Godnatt til Jerri (sov dypt og godt) og takk for drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. februar 2021 #59197 Del Skrevet 9. februar 2021 Nå viser hun hvem som er sjefen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2021 #59198 Del Skrevet 9. februar 2021 Yupp! Lette oppmykende aktiviteter på morgentrimmeturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59199 Del Skrevet 9. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (På 8.2.2021 den 0.31): Å. Åssen kan det ha seg da? Trodde lykke kom utenfra jeg. Har lest litt mer om dette med hesteskolykke...og ser at du har rett du, også... 😀 Noen "sagn" sier den samler lykke om den henger med åpningen opp. Andre sier skoen er lykkebringer i seg selv og at den må henge nevnte vei så ikke lykken renner ut. Jepp. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2021 #59200 Del Skrevet 9. februar 2021 Har gitt bort denne bua til Hoppis... med lykkebringere/fangere komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå