Jerry Lee Skrevet 4. april 2020 #58001 Del Skrevet 4. april 2020 Mekker DobbeltHoppis slikt, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. april 2020 #58002 Del Skrevet 4. april 2020 Hun har tatt på seg Guru antrekket sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2020 #58003 Del Skrevet 4. april 2020 13 timer siden, Jerry Lee skrev: Mekker DobbeltHoppis slikt, kanskje? Har gjort det ja. Blir godt brød. 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Hun har tatt på seg Guru antrekket sitt Meeget staselig. Nå legger jeg meg, så natta alle litt store barn og Ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2020 #58004 Del Skrevet 5. april 2020 Gosj...de la seg visst alle sammen i går. Jeg er i alle fall her ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. april 2020 #58005 Del Skrevet 5. april 2020 Nå er hun i full gang med dagens gjøremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2020 #58006 Del Skrevet 5. april 2020 Det er hun. Dagens gjøremål er å ta det dundrende med ro og ha beina opp på puffen. Hardt slit, men noen må gjøre det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. april 2020 #58007 Del Skrevet 5. april 2020 Hoppe er og blir verdens søteste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2020 #58008 Del Skrevet 5. april 2020 Åååååååå...himmel og hav så skjønn. (kakesituasjonen altså...ikke Hoppe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 5. april 2020 #58009 Del Skrevet 5. april 2020 Nå har hun reist mellom himmel og hav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2020 #58010 Del Skrevet 5. april 2020 ...og nå er hun tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. april 2020 #58011 Del Skrevet 5. april 2020 Nå letter hun etter en god påskekrim hun kan se i påska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2020 #58012 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Hun skal se alt hun kommer over faktisk. ...og så er hun himmelfallen, fordi det ringte på døra mi og der sto en venn og forærte meg en handlepose med litt godsaker i, deriblant Hennig Olsens Japp-iskrem....åhh....what to do?!?...og jeg bevilget meg et corona-unntak i anledning gave og tingenes tilstand. Jeg fortjener noe godt nå og *fanfare* jeg kan anbefale denne Japp-isen til alle som liker kombinasjonen. Den hadde et lokk med sjokolade på toppen og biter av sjokolade og seigt godt inni og jeg er fullstendig i lykksalig svime. Å bevare meg vel så godt det er å kjenne at man lever! *løp & kjøp* Endret 6. april 2020 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2020 #58013 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg sa jo du ville sprekke.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2020 #58014 Del Skrevet 6. april 2020 ...og enda solen skinner her hos meg, er jeg akkurat som han her: fullstendig lykkelig og tilfreds! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. april 2020 #58015 Del Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hun skal se alt hun kommer over faktisk. ...og så er hun himmelfallen, fordi det ringte på døra mi og der sto en venn og forærte meg en handlepose med litt godsaker i, deriblant Hennig Olsens Japp-iskrem....åhh....what to do?!?...og jeg bevilget meg et corona-unntak i anledning gave og tingenes tilstand. Jeg fortjener noe godt nå og *fanfare* jeg kan anbefale denne Japp-isen til alle som liker kombinasjonen. Den hadde et lokk med sjokolade på toppen og biter av sjokolade og seigt godt inni og jeg er fullstendig i lykksalig svime. Å bevare meg vel så godt det er å kjenne at man lever! *løp & kjøp* Den smakte jeg for noen uker siden, veldig god ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. april 2020 #58016 Del Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg sa jo du ville sprekke.... Men nå er det unntakstilstander, da har Hoppe lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2020 #58017 Del Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Jeg sa jo du ville sprekke.... ...og jeg visste jo at du ville komme inn i tråden og gi meg oppløftende ord omtrent tre sekunder etter at det var skrevet. Jeg har ikke sprukket. Jeg har tillatt meg å leve noen minutter. Når boksen er tom, går jeg tilbake til min vanlige vannvogn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2020 #58018 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) 22 minutter siden, Catalina Culès skrev: Men nå er det unntakstilstander, da har Hoppe lov 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...og jeg visste jo at du ville komme inn i tråden og gi meg oppløftende ord omtrent tre sekunder etter at det var skrevet. Jeg har ikke sprukket. Jeg har tillatt meg å leve noen minutter. Når boksen er tom, går jeg tilbake til min vanlige vannvogn. Greit. Men selvskryt i desember om "et helt år uten godsaker" frabedes. Bare erter. Kos deg du, Hoppis. Pokker, altså. Hater egne skrivefeil mer enn alle andres... Endret 6. april 2020 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2020 #58019 Del Skrevet 6. april 2020 12 minutter siden, Jerry Lee skrev: Greit. Men selvskryt i desember om "et helt år uten godaker" frabedes. "Godaker" klarer jeg meg helt fint uten, så det så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2020 #58020 Del Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: "Godaker" klarer jeg meg helt fint uten, så det så. Morsommen. Der fikk du tatt igjen for "godder"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå