Jerry Lee Skrevet 28. mars 2020 #57921 Del Skrevet 28. mars 2020 Hu er litt sliten av dritten som har rammet oss...og mett etter middagen sin. Så hun slumrer nok litt akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2020 #57922 Del Skrevet 30. mars 2020 På 28.3.2020 den 5.43, Jerry Lee skrev: Deg som fikk fiken, da... Jeg liker ikke fiken for det er altfor klissete og setter seg fast i alle tennene på èn gang! Ordet kan få det. På 28.3.2020 den 5.46, Jerry Lee skrev: Føler med Kirkvaag i hans " jeg vil pule! "..... Fysss! Den har jeg aldri hørt eller sett og bestemmer meg for at han aldri har begått en slik ting. Nix! På 28.3.2020 den 9.46, Chantielle skrev: Hoppe har pakket ryggsekken og skal snart på tur DER har du meg ja! Ut i den vidunderlige naturen vår som alltid tar godt i mot meg som en gammel venn. På 28.3.2020 den 10.23, Nietsoj skrev: Her foregår det ting bak min rygg, men det som er foran meg er mye mer tiltrekkende (ja nå var det bare soving bak min rygg. Men det foregikk) ...visste ikke at du så på Jerri på det viset, Nietsoj? Men det er helt greit. På 28.3.2020 den 20.36, Jerry Lee skrev: Hu er litt sliten av dritten som har rammet oss...og mett etter middagen sin. Så hun slumrer nok litt akkurat nå. Ja. Hun har mistet futten p.g.a. den der gitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mars 2020 #57923 Del Skrevet 30. mars 2020 (endret) 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Fysss! Den har jeg aldri hørt eller sett og bestemmer meg for at han aldri har begått en slik ting. Nix! Hehe. Tror karakteren kalles "Syter'n" eller "Sipper'n" Er flere sketsjer med denne figuren. Han syter og griner seg til alt, og når han får det syter han over det, også. Ganske artig. "Jeg vil pule" er den beste. Endret 30. mars 2020 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2020 #57924 Del Skrevet 30. mars 2020 #lalalafingreneiørene (smugtitter kanskje en gang om jeg finner det) (benekte at hun sa det! ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mars 2020 #57925 Del Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: #lalalafingreneiørene (smugtitter kanskje en gang om jeg finner det) (benekte at hun sa det! ) TulleBukkinne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2020 #57926 Del Skrevet 30. mars 2020 I knåvv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mars 2020 #57927 Del Skrevet 30. mars 2020 ALLE vet da det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mars 2020 #57928 Del Skrevet 30. mars 2020 Hun har laget seg en lesekrok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2020 #57929 Del Skrevet 30. mars 2020 Jaaa.....og den ble skikkelig lun og trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 30. mars 2020 #57930 Del Skrevet 30. mars 2020 Bare siden @Hoppetaujenta (nesten) ikke vil se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2020 #57931 Del Skrevet 30. mars 2020 NÅ... ...er jeg sjokkskada.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 30. mars 2020 #57932 Del Skrevet 30. mars 2020 Bu-huh-huuu Uhu-buhu-uuuuhuuu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lothar Kraftzcyk Skrevet 30. mars 2020 #57933 Del Skrevet 30. mars 2020 (endret) Hei! Endret 30. mars 2020 av Lothar Kraftzcyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta* Skrevet 31. mars 2020 #57934 Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) Hei på dere alle sammen. Nå logger denne damen inn med ny konto for å begynne innleggstellingen på nytt, slik at jeg kan bruke "mine innlegg" igjen som normalt er...men som det ikke har vært på veldig lenge. Forskjellen er ei lita stjerne ved mitt navn...og det syns jeg faktisk ikke var helt ukledelig. Som pynt i håret, så og si. Oijj...jeg har ett innlegg og lite hoppebilde...jeg føler meg som født på ny her... *gummelt - Ore* Endret 31. mars 2020 av Hoppetaujenta* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mars 2020 #57935 Del Skrevet 31. mars 2020 Trodde først noen hadde stjålet navnet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta* Skrevet 31. mars 2020 #57936 Del Skrevet 31. mars 2020 Neida, jeg bare starter litt på nytt samtidig som at "tvillingsøstra mi" har sin egen personlighet, mens de forsøker å finne ut av hva de skal gjøre med "mine innlegg"-problemet mitt. Jeg er meg i begge tråder, så er det sagt. Ikke bli bekymret. Egg er jo en god ting i enkelte tråder her inne og eneggede tvillinger er bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 31. mars 2020 #57937 Del Skrevet 31. mars 2020 6 timer siden, Hoppetaujenta* skrev: Hei på dere alle sammen. Nå logger denne damen inn med ny konto for å begynne innleggstellingen på nytt, slik at jeg kan bruke "mine innlegg" igjen som normalt er...men som det ikke har vært på veldig lenge. Forskjellen er ei lita stjerne ved mitt navn...og det syns jeg faktisk ikke var helt ukledelig. Som pynt i håret, så og si. Oijj...jeg har ett innlegg og lite hoppebilde...jeg føler meg som født på ny her... *gummelt - Ore* Er det nå du skal rapporteres for å diskutere med deg selv!? Du vet det ikke er lov å bruke to ulike brukere i samme tråd? Eller, du har jo forklart deg, slik som når man trykker feil på AB knappen og om det, så tenker dette er greit. Wælkåm tu bækk æs nju æs itt gets. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mars 2020 #57938 Del Skrevet 31. mars 2020 Hun har bakt brød, som nå er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lothar Kraftzcyk Skrevet 31. mars 2020 #57939 Del Skrevet 31. mars 2020 Nå hører hun på Leif Juster: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta* Skrevet 31. mars 2020 #57940 Del Skrevet 31. mars 2020 50 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Er det nå du skal rapporteres for å diskutere med deg selv!? Du vet det ikke er lov å bruke to ulike brukere i samme tråd? Eller, du har jo forklart deg, slik som når man trykker feil på AB knappen og..... om det, så tenker dette er greit. Wælkåm tu bækk æs nju æs itt gets. Men hvis du ser litt nøyere etter så er det jo ikke meg som diskuterer med meg, det er dere det. Grunnet tekniske troll i trompeten, har jeg fått lov til å klone meg selv og praktisere. Da gjør jeg det. 31 minutter siden, Luna Llena skrev: Hun har bakt brød, som nå er ferdig En husmors hemmelige drøm det der... 13 minutter siden, Lothar Kraftzcyk skrev: Nå hører hun på Leif Juster En hederskar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå