Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. februar 2020 #57721 Del Skrevet 28. februar 2020 Hoppe inviterer alle sine venner på lunsj i dag, her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2020 #57722 Del Skrevet 28. februar 2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2020 #57723 Del Skrevet 28. februar 2020 Øverst på fjellet der for enkelte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. februar 2020 #57724 Del Skrevet 28. februar 2020 (endret) - Endret 29. februar 2020 av Aragorn ll Elessar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. februar 2020 #57725 Del Skrevet 29. februar 2020 Hoppe har vært på butikken å handlet litt godsaker til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. februar 2020 #57726 Del Skrevet 29. februar 2020 I dag skal Hoppe ha dette til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. februar 2020 #57727 Del Skrevet 29. februar 2020 Men det har'a ikke lagd sjæl.... trur eg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2020 #57728 Del Skrevet 29. februar 2020 19 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: - En meget kort kommentar som sier det hele på en gang. Aragorn er en mann av få ord. 4 timer siden, Luna Llena skrev: Hoppe har vært på butikken å handlet litt godsaker til i dag Jupp...og jeg kjøpte også en stor sjokoladeplate og en boks med jordbæris! 10 minutter siden, Luna Llena skrev: I dag skal Hoppe ha dette til middag Ser godt ut! 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men det har'a ikke lagd sjæl.... trur eg. Man har da et ypperlig forumkjøkken og jeg benytter meg av prosentene jeg har der fordi jeg vasker der også. Ehh...jeg syns jeg hørte en kommentar der ute og må ile til og si at godis og is var til et annet menneske. Ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. februar 2020 #57729 Del Skrevet 29. februar 2020 Her koser hun seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strippern Skrevet 29. februar 2020 #57730 Del Skrevet 29. februar 2020 Hei du så Koslig og lundt det er der da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. februar 2020 #57731 Del Skrevet 29. februar 2020 25 minutter siden, Luna Llena skrev: Her koser hun seg nå Ja, men bare på nåde. Nå må du slutte å gi bort alt mitt til henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. februar 2020 #57732 Del Skrevet 29. februar 2020 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, men bare på nåde. Nå må du slutte å gi bort alt mitt til henne. Ja, Men dine steder er så fine og koselige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. februar 2020 #57733 Del Skrevet 29. februar 2020 1 minutt siden, Luna Llena skrev: Ja, Men dine steder er så fine og koselige. Nettopp! Vet det...men du kan ikke bare dele de ut til Hvermannsen og Hoppis, vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. februar 2020 #57734 Del Skrevet 29. februar 2020 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nettopp! Vet det...men du kan ikke bare dele de ut til Hvermannsen og Hoppis, vet du. Nei, du har rett...hun kan sitte her inne å kose seg da (for det er vel ikke ditt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. februar 2020 #57735 Del Skrevet 29. februar 2020 Nei, fysjom!! For pokker. Sånt vil jeg ikke ha. Så der kan Hoppis bare flytte inn. Hu liker sånt. (()) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2020 #57736 Del Skrevet 29. februar 2020 46 minutter siden, Luna Llena skrev: Her koser hun seg nå Det gjør hun ja. Herlig å sitte ved ovnen og høre knitring og kjenne på godlukt fra ilden. 23 minutter siden, Strippern skrev: Hei du så Koslig og lundt det er der da Det er alltid trivelig der jeg er. *det er fordelen med å være meg* 20 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, nå vil jeg gjerne få takke deg for at du minner meg på at man ikke skal samle seg skatter på denne jord, så jeg gir av mitt gode hjerte bort ALLE vakre husmannsplasser, hytter og koier til Hoppetussa den enbårne eneste. Hun fortjener alt godt hun der! Å jeg ber. Det var da vennlig gjort og jeg er ikke snauere enn at jeg tar i mot med åpne armer. 17 minutter siden, Luna Llena skrev: ...men dine steder er så fine og koselige at Hoppe fortjener dem fullt og helt. Takk, Dobbel-L. Du er koselig du også.. 15 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nettopp! Du kan bare dele de ut til Hvermannsen og Hoppis, vet du. Hoppis spesielt mener jeg! Liker henne jeg, hilsen Ordet med påholden knått. Go`klumpen miiiiin! 6 minutter siden, Luna Llena skrev: Nei, du har rett...hun kan sitte her inne å kose seg da (for det er vel ikke ditt ) Hmm...det der er nok noe for Jerrien vår skulle jeg mene å ha hørt noe om et sted? Midt i blinken eller? 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja, for pokker. Det er det vakreste jeg vet egentlig og sånn vil jeg veldig gjerne ha. Så der kan Hoppis bare la være med flytte inn. Hu liker IKKE sånt. (()) Ok. Sannheten skal frem og takk for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. februar 2020 #57737 Del Skrevet 29. februar 2020 VrøvleFantinne på det aller verste er du, Hoppis. ForvrengningsFantom, også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. februar 2020 #57738 Del Skrevet 29. februar 2020 21 minutter siden, Luna Llena skrev: Her må Hoppis bo til evig tid. Bare her. Hu kan heller aldri overnatte, besøke eller feriere på andre steder enn dette. Til nød desslike. 😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. februar 2020 #57739 Del Skrevet 29. februar 2020 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Her må Hoppis bo til evig tid. Bare her. Hu kan heller aldri overnatte, besøke eller feriere på andre steder enn dette. Til nød desslike. 😈 Oy, da Jerry er streng i dag 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. februar 2020 #57740 Del Skrevet 29. februar 2020 () 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå