Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åneida, meg blir dere ikke kvitt så lett etter alle disse årene. :klem:  Jeg sa jo ifra for bittelitt veldig lenge siden
før jul en gang at jeg kom til å bli fraværende hver dag på grunn av...noe. Hemmelig. :nigo: Det er slik det er nå.
Kommer innom men ikke så ofte som før...men jeg er veldig glad i dere alle sammen fordetom.
Kanskje faktisk enda litt mere enn før, bare fordi vi ikke får småkranglet i all vennskapelighet hver dag. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åneida, meg blir dere ikke kvitt så lett etter alle disse årene. :klem:  Jeg sa jo ifra for bittelitt veldig lenge siden
før jul en gang at jeg kom til å bli fraværende hver dag på grunn av...noe. Hemmelig. :nigo: Det er slik det er nå.
Kommer innom men ikke så ofte som før...men jeg er veldig glad i dere alle sammen fordetom.
Kanskje faktisk enda litt mere enn før, bare fordi vi ikke får småkranglet i all vennskapelighet hver dag. :jepp: 

:hug:                               ((:nigo:))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åneida, meg blir dere ikke kvitt så lett etter alle disse årene. :klem:  Jeg sa jo ifra for bittelitt veldig lenge siden
før jul en gang at jeg kom til å bli fraværende hver dag på grunn av...noe. Hemmelig. :nigo: Det er slik det er nå.
Kommer innom men ikke så ofte som før...men jeg er veldig glad i dere alle sammen fordetom.
Kanskje faktisk enda litt mere enn før, bare fordi vi ikke får småkranglet i all vennskapelighet hver dag. :jepp: 

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"   ((( Hoppis har fått seg schærste somatte tar masse av ti'a henses....   :fnise: )))   "

((  -   S.K.   ))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"   ((( Hoppis har fått seg schærste somatte tar masse av ti'a henses....   :fnise: )))   "

((  -   S.K.   ))

Å, ikke bare det de skal jo gifte seg også, som du vet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Å, ikke bare det de skal jo gifte seg også, som du vet 😉

"  visste ikke. Å det er drita Dummen det.     :jolie:  "     -   S.K.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Åneida, meg blir dere ikke kvitt så lett etter alle disse årene. :klem:  Jeg sa jo ifra for bittelitt veldig lenge siden
før jul en gang at jeg kom til å bli fraværende hver dag på grunn av...noe. Hemmelig. :nigo: Det er slik det er nå.
Kommer innom men ikke så ofte som før...men jeg er veldig glad i dere alle sammen fordetom.
Kanskje faktisk enda litt mere enn før, bare fordi vi ikke får småkranglet i all vennskapelighet hver dag. :jepp: 

Hoppe! Vi er en samla gjeng alle og enhver og vi vil ikke bli kvitt deg om du så enn prøvde :jepp: vel, ser at vi er på samme side. Og tror jeg kan snakke for alle sammen når jeg sier at vi er glad i deg også :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

:hug:                               ((:nigo:))

    :hug:

2 timer siden, Luna Llena skrev:

:klemmer:

           :hug: 

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

"   ((( Hoppis har fått seg schærste somatte tar masse av ti'a henses....   :fnise: )))   "

((  -   S.K.   ))

                             Pfffffft! Du er helt på viddene! :laugh:  

2 timer siden, Luna Llena skrev:

Å, ikke bare det de skal jo gifte seg også, som du vet 😉

                  ...og du er i et annet univers! :laugh: 

1 time siden, Jerry Lee skrev:

"  visste ikke. Å det er drita Dummen det.     :jolie:  "     -   S.K.

Ikke hør på dem. Jeg og deg forever vettu. :jepp: 

1 time siden, Luna Llena skrev:

Nå ble hun borte igjen det betyr at hun spiser en romantisk middag, sammen med hemmeligheten sin.

     Langtifra. Jeg spiste en baguett med kyllingsalat på og det skjedde helt alene. :laugh: 

1 time siden, Jerry Lee skrev:

:angry:

      :klem: 

1 time siden, Luna Llena skrev:

Ikke min feil :jolie:

          Nei. :laugh: 

47 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Hoppe! Vi er en samla gjeng alle og enhver og vi vil ikke bli kvitt deg om du så enn prøvde :jepp: vel, ser at vi er på samme side. Og tror jeg kan snakke for alle sammen når jeg sier at vi er glad i deg også :klemmer:

   Jeg blir rørt nå jeg.....jeg mener atte....det var masse løk på baguetten jeg spiste...  :grine: *hikst* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og treffer Aragorn med et hjertelig HEI! og smil og hans favorittgodis i en kurv på armen. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...