Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23141 Del Skrevet 18. januar 2017 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Men det er jo ikke hjerteform på de vafflene? Hmmm .. neivel? *noterer* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23142 Del Skrevet 18. januar 2017 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Og @Hoppetaujenta, når ble hofteholder oppløftende? Er ikke de mer - eh - oppholdende? De er da hverken oppløftende eller oppholdende, spør du meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #23143 Del Skrevet 18. januar 2017 9 minutter siden, Rumle skrev: Da blir rumlekatten med også! 9 minutter siden, Rumle skrev: Og sinkspannet!!!! Se for seg K og reisefølget, med trillekoffert i den ene handa, og sinkbøtte med Rumlepusen med rød ørelue i den andre, og Rumle sittende i dunjakkehetta Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23144 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Se for seg K og reisefølget, med trillekoffert i den ene handa, og sinkbøtte med Rumlepusen med rød ørelue i den andre, og Rumle sittende i dunjakkehetta Anonymkode: d7aca...61f Mulig jeg må ha med et par planter også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #23145 Del Skrevet 18. januar 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: De er da hverken oppløftende eller oppholdende, spør du meg Tvangstrøye og strupenikkers, spør du meg. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #23146 Del Skrevet 18. januar 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Mulig jeg må ha med et par planter også Planter har vi nok av i hagen. :kremt, masse arbeid til Rumle: Oppfører Rumle seg eksemplarisk får hun gjerne noen med seg hjem?. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23147 Del Skrevet 18. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Planter har vi nok av i hagen. :kremt, masse arbeid til Rumle: Oppfører Rumle seg eksemplarisk får hun gjerne noen med seg hjem?. Anonymkode: d7aca...61f Hmmm mener du at du muligens har litt andre motiver for å ha meg med til dette huset altså? *skeptisk og noterer så blekket spruter* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23148 Del Skrevet 18. januar 2017 Er det farlige edderkopper på dette stedet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #23149 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Er det farlige edderkopper på dette stedet? Vi har godt renhold og har aldri sett noen sånne dyr. Katter er i tillegg gode renovatører for skadedyr i liten størrelse. Notere; Rumle må ha trygge rammer, og ikke utsettes for skumle saker og snus. Sende melding til K sin bedre halvdel. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23150 Del Skrevet 18. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har godt renhold og har aldri sett noen sånne dyr. Katter er i tillegg gode renovatører for skadedyr i liten størrelse. Notere; Rumle må ha trygge rammer, og ikke utsettes for skumle saker og snus. Sende melding til K sin bedre halvdel. Anonymkode: d7aca...61f Jeg tar det som et ja, og da kan jeg dessverre ikke være med! Vi kan snakkes på microskype! God tur! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23151 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har godt renhold og har aldri sett noen sånne dyr. Katter er i tillegg gode renovatører for skadedyr i liten størrelse. Notere; Rumle må ha trygge rammer, og ikke utsettes for skumle saker og snus. Sende melding til K sin bedre halvdel. Anonymkode: d7aca...61f Veldig sant Mennn - driver K's bedre halvdel med skumle saker altså? Endret 18. januar 2017 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. januar 2017 #23152 Del Skrevet 18. januar 2017 25 minutter siden, Rumle skrev: Skal bli! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2017 #23153 Del Skrevet 18. januar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke @Hoppetaujenta hørt om microfiberbekledning? Lett i kofferten. Kommer ikke på tale, Rumle skal med : her er billetten, og det står Rumle på den. Anonymkode: d7aca...61f Hørt og hørt fru Blohm... Nå har jeg tatt frem superforstyrrelsesglasset mitt og DER står det fordundre meg Hoppe Hoppesen også?!? Vræl! Jeg vil ikke reise noe sted. Jeg nekter! 18 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Og @Hoppetaujenta, når ble hofteholder oppløftende? Er ikke de mer - eh - oppholdende? Er de ikke? Jeg har aldri testet, men trodde bare.... 13 minutter siden, Rumle skrev: De er da hverken oppløftende eller oppholdende, spør du meg Innsnurpende da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. januar 2017 #23154 Del Skrevet 18. januar 2017 K's ektefelle blir ikke sjalu da når K skal ha med Rumle på tur i tillegg til å være døgnvakt her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23155 Del Skrevet 18. januar 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: --- Innsnurpende da? Mhm og innsnurpende, innpåsliten og innskrenkende kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23156 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: K's ektefelle blir ikke sjalu da når K skal ha med Rumle på tur i tillegg til å være døgnvakt her? Det blir da uansett ikke noe problem, for rumle blir hjemme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. januar 2017 #23157 Del Skrevet 18. januar 2017 Ordentlig korsett er oppholdende og oppløftende 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. januar 2017 #23158 Del Skrevet 18. januar 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Mhm og innsnurpende, innpåsliten og innskrenkende kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23159 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ordentlig korsett er oppholdende og oppløftende Jaha? Det skal jeg ikke uttale meg om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #23160 Del Skrevet 18. januar 2017 Hva er galt med mamelukker, egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå