Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2016 #2301 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Neida, men det er ikke lenge til. Jeg fikk med meg "Mann 44" på tv...og snutten med kommentarer om KG. Det er nok innom en del kjentfolk og andre kjendiser her inne, uten at vi aner hvem de er. Endret 2. mai 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2016 #2302 Del Skrevet 2. mai 2016 Det fikk jeg ikke med meg - fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2016 #2303 Del Skrevet 2. mai 2016 Bård Tufte forteller publikum om klimaet på kg. Her nytter det ikke å be om hjelp til ting for her blir en bitt hodet av i svarene etc. Kan ikke begripe at han snakker om det samme forumet som jeg liker så godt? Bare hyggelige folk på mitt KG. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2016 #2304 Del Skrevet 2. mai 2016 Åååja, sånn ja - ja her nede på lista i en ikke så romstor avdeling er det godt å være. God natt, håper dere har sovet godt. (jeg får skrive "dere" nå da så de ikke blir så mange høns av fjæra) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 #2305 Del Skrevet 3. mai 2016 *det er antagelig best det* Jotakk, jeg har jaffal sovet ganske bra i natt. Hva med dere andre? Er Nietsoj nede på Lista? Er ikke det et sted langt nede i bunnen av norge? Hva gjør du der da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #2306 Del Skrevet 3. mai 2016 11 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Bård Tufte forteller publikum om klimaet på kg. Her nytter det ikke å be om hjelp til ting for her blir en bitt hodet av i svarene etc. Kan ikke begripe at han snakker om det samme forumet som jeg liker så godt? Bare hyggelige folk på mitt KG. Det der kg der en blir bitt hodet av kjenner jeg jagfal godt igjen. Jeg sitter her helt hodeløs. Ikke bare hodeløs, men uten hode så har jeg og blitt uten hodelus, så alt har sine fordeler, men man sitter på bakdelen. I samme slengen, brødbildeløs er vi alle sammen fortsatt, så: adjøigjen, for bestandig Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 #2307 Del Skrevet 3. mai 2016 Nå er "bestandig" over. Det varer så kort i våre dager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2016 #2308 Del Skrevet 3. mai 2016 Føler ikke for tøys etter å ha pratet med hun som mistet bestefar. Meeen..stikker finger'n i øyet på Hoppe. Litt. 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 #2309 Del Skrevet 3. mai 2016 Forstår det ja. (legger tegnestift oppned på favorittstolen til Jerry. 100% Litt) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. mai 2016 #2310 Del Skrevet 3. mai 2016 Ja, se der var hun! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2016 #2311 Del Skrevet 3. mai 2016 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Forstår det ja. (legger tegnestift oppned på favorittstolen til Jerry. 100% Litt) Burde stikke fingre du og, da... 😢 Litt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 #2312 Del Skrevet 3. mai 2016 Ok. *stikke begge langfingrene inn i sidene på Zenobias midje og kiler henne i et luftangrep hun ikke så komme* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #2313 Del Skrevet 3. mai 2016 Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 #2314 Del Skrevet 3. mai 2016 *holde lighteren under sprinkleranlegget et øyeblikk, så kapteinen får avkjølt seg litt tenker jeg* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #2315 Del Skrevet 3. mai 2016 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *det er antagelig best det* Jotakk, jeg har jaffal sovet ganske bra i natt. Hva med dere andre? Er Nietsoj nede på Lista? Er ikke det et sted langt nede i bunnen av norge? Hva gjør du der da? Han baker vel brød og kaker til sin kjære Hoppetaujente, innimellom at han maler veggene i deres elsovsrede med de fine malingsspannene han viste frem Anonymkode: e7763...421 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #2316 Del Skrevet 3. mai 2016 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *det er antagelig best det* Jotakk, jeg har jaffal sovet ganske bra i natt. Hva med dere andre? Er Nietsoj nede på Lista? Er ikke det et sted langt nede i bunnen av norge? Hva gjør du der da? Han baker vel brød og kaker til sin kjære Hoppetaujente, innimellom at han maler veggene i deres elskovsrede med de fine malingsspannene han viste frem (rettet) Anonymkode: e7763...421 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 #2317 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg undres på om 421 kan ha fått i seg en del jazztobakk i det siste.... *se ned til høyre her* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. mai 2016 #2318 Del Skrevet 3. mai 2016 Angrepet av luft? (Jeg merket iallfall ikke noe) Her er bare sol og forsommer Rosévin passer til en lat ettermiddag, har jeg blitt fortalt. Så da så. Sitter jeg her på KG og aner fred og ingen fare jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 #2319 Del Skrevet 3. mai 2016 Har du en sjokoladebit til meg kanskje? < sitt peneste smil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. mai 2016 #2320 Del Skrevet 3. mai 2016 Har ikke sjokolade i hele huset. Er ingen sjokoman. Jeg har dadler? Blir jeg daddelverdig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå