Nietsoj Skrevet 28. april 2016 #2221 Del Skrevet 28. april 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg pleier å bake mitt brød selv og har gjort det i veldig mange år, men ja jeg ble inspirert av bildet. Det er jo så fort gjort når en bare får satt i gang og det smaker så mye bedre enn kjøpebrød! Det blir noen middels lyse med solsikker og valnøtter i og noen grovere med brunt sukker, knuste linfrø og hasselnøtter. Det blir det skikkelig mettende skiver av. Jeg gikk tom for vanlig gjær og tester ut halvparten med gjær for hvetebakst. Et resultat blir det åkke som. Er det mulig å be om et brødbilde, tror du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2222 Del Skrevet 28. april 2016 Jeg vil og se. Poster 2222 Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2223 Del Skrevet 28. april 2016 Hadde jeg fått "det magiske tallet" så skulle jeg med glede ha lagt ut et bilde, men noen tok det før meg. *hulk* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2224 Del Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hadde jeg fått "det magiske tallet" så skulle jeg med glede ha lagt ut et bilde, men noen tok det før meg. *hulk* Nå var du jammen heldig, du. Unnskyldning på hoppende grunn. Kom med noe bedre og et bilde, nå da Smiske litt med Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2225 Del Skrevet 28. april 2016 Jeg satt faktisk her og tenkte at hvis jeg er så heldig å få det tallet, så skal jeg ta fint bilde av brødet mitt og dele med de veldig hyggelige bakevennene mine her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2226 Del Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg satt faktisk her og tenkte at hvis jeg er så heldig å få det tallet, så skal jeg ta fint bilde av brødet mitt og dele med de veldig hyggelige bakevennene mine her. Nåda, du har da hatt massevis av med fine tall. Til og med fått reservert fine tall til bare deg selv. Skal jeg ta og lete opp hva kloke Zenobia sa om nettopp den saken? og skal vi se stort på saken så fikk du svar nummer 2 222, mens jeg så mulighetn du ikke passet på, nemlig, og tok innlegg i tråden nummer 2 222. Eg vilikkje vere med deg lengre, når du er "sånn" : poffbortevekkeforalltid: Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2227 Del Skrevet 28. april 2016 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 28. april 2016 #2228 Del Skrevet 28. april 2016 Men det ER mulig å be om et brødbilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. april 2016 #2229 Del Skrevet 28. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil og se. Poster 2222 Anonymkode: d7aca...61f Gratulere!! Godt gjort Ikke bry deg om at det ble en beleilig unnskyldning for @Hoppetaujenta Hun er veldig privat av seg, og det er lov. til alle i tråden når jeg nå for en gangs skyld natterangler her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2016 #2230 Del Skrevet 29. april 2016 Godmorgen! Zen har rett i alt. Jeg gikk noen runder på det med bildebevis og kom frem til at jeg ikke har lagt ut et eneste bilde av noe som helst pr.dags dato...og det skal jeg fortsette med å ikke gjøre. Gi mye verbalt på nett, men ikke bilder. Den privatheten er en nødvendig ting for meg, selv om det bare dreier seg om et brød. Grensene er i ferd med å forsvinne i samfunnet vårt. Ville noen av dere lagt ut bilde av brødet deres om jeg insisterte på det kanskje? hæ? Hæ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. april 2016 #2231 Del Skrevet 29. april 2016 Du er så hjertegod, snill, finurlig, morsom, bestemt, konsekvent, rund, tillitvekkende, oppdatert, ordfinurlig, kulturbærende og ...... at jeg av og til lurer på om det virkelig går an at en slik dame går fritt omkring på denne jord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2016 #2232 Del Skrevet 29. april 2016 øøø.....det var da ikke småtterier...men hvis det muligens er meg du snakker til nå; jo, jeg tasser da rundt her. Og hvis det ikke var til meg....så...eh...tasser jeg rundt her åkke som. lol 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. april 2016 #2233 Del Skrevet 29. april 2016 Ja, jeg snakket til deg som tasser rundt. Og dere andre som vil se spenstige brødbilder kan søke etter "bread is life" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. april 2016 #2234 Del Skrevet 29. april 2016 Grynt! Fin dag til Hoppetussa. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2016 #2235 Del Skrevet 29. april 2016 Fin dag til Jerry også. Dobbeltgrynt! p.s. jeg googlet ostens forslag og....masse fint der ja. Brød til folket! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2016 #2236 Del Skrevet 29. april 2016 God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2016 #2237 Del Skrevet 29. april 2016 I ligemåde! Det beste ved helg, er at jeg kan slappe så inni granskauen godt av, med beina på bordet og veldig mange timer foran meg til å gjøre nesten akkurat hva jeg vil. Singellivet er flott dere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2016 #2238 Del Skrevet 29. april 2016 Godt med helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2016 #2239 Del Skrevet 29. april 2016 Nydelig. Og straks er det fordundre meg første mai også....derfra går det fort til st.hans-aften! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2016 #2240 Del Skrevet 29. april 2016 Og før vi vet ordet av det er det høst .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå