AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2201 Del Skrevet 28. april 2016 Noen som driver med YouGov eller panel.no her? Hvor ofte svarer dere på spørre-undersøkelser, og hvor mange gavekort har dere fått? Anonymkode: 3af29...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2202 Del Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som driver med YouGov eller panel.no her? Hvor ofte svarer dere på spørre-undersøkelser, og hvor mange gavekort har dere fått? Anonymkode: 3af29...14d Hvor mange tråder har du spurt om dette i? Jeg tenker ikke klikke på linker eller svare deg på dette i denne tråden. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 28. april 2016 #2203 Del Skrevet 28. april 2016 Primtallsterapi derimot, det er det heller ikke bred vitenskap på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2204 Del Skrevet 28. april 2016 1 time siden, Nietsoj skrev: Primtallsterapi derimot, det er det heller ikke bred vitenskap på Hva går den terapien ut? Kanskje noe å prøve Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2205 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Upps.... Endret 28. april 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2206 Del Skrevet 28. april 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Upps.... gikk Hoppet du inn i feil tråd? Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2207 Del Skrevet 28. april 2016 Jeg tror dessuten at det å få primalskreket seg tom innimellom, er en måte å beholde likevekten på... og det kan en bedrive helt alene med seg selv og det koster ingenting, kanskje bortsett fra et godt forhold til naboene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2208 Del Skrevet 28. april 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror dessuten at det å få primalskreket seg tom innimellom, er en måte å beholde likevekten på... og det kan en bedrive helt alene med seg selv og det koster ingenting, kanskje bortsett fra et godt forhold til naboene. Men hvordan gjøres dette, da? Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2209 Del Skrevet 28. april 2016 Trekk pusten dypt inn i mageområdet....og skriiik det ut alt du kan. Må nok øves litt på, så finner du det gjemt nede i dypet etter hvert. Send ut skuffelse, sinne, sorg, frustrasjoner etc. med skrikene. Folk som har et sted i skogen, hytte heter det visst, kan jo forsøke det der. Eller man kan dra på tur til der hvor ingen mennesker ferdes, før en setter i gang. Er nok lurt å ta hensyn til omgivelsene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2210 Del Skrevet 28. april 2016 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Trekk pusten dypt inn i mageområdet....og skriiik det ut alt du kan. Må nok øves litt på, så finner du det gjemt nede i dypet etter hvert. Send ut skuffelse, sinne, sorg, frustrasjoner etc. med skrikene. Folk som har et sted i skogen, hytte heter det visst, kan jo forsøke det der. Eller man kan dra på tur til der hvor ingen mennesker ferdes, før en setter i gang. Er nok lurt å ta hensyn til omgivelsene. Å! Å foreta denne (pr)øvelsen ute på en butikk, eller stor, åpen folksom plass anbefales ikke, Men vi har jo snart 17. Mai, og da kan ban gjøre litt av hvert uten at det er supermerkelig, bare man tar på seg en rød eller blå kjeledress med tilhørende lue. Sikkert smart å trekke lua godt nedover ørene og. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2211 Del Skrevet 28. april 2016 Javisst! Søttendemai kan du forsøke det helst i russetoget kanskje? Ikke i borgertoget, for det er for ordentlig av seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2212 Del Skrevet 28. april 2016 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Javisst! Søttendemai kan du forsøke det helst i russetoget kanskje? Ikke i borgertoget, for det er for ordentlig av seg. Sa hun, mens signaturjenta holder på å seg sønder og sammen. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2213 Del Skrevet 28. april 2016 Ja...krmt...nytter nok ikke å nekte for det nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2214 Del Skrevet 28. april 2016 Jobber med å hoppe ut av forumet. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2215 Del Skrevet 28. april 2016 Det må gjøres skikkelig ja. Jeg baker nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2216 Del Skrevet 28. april 2016 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det må gjøres skikkelig ja. Jeg baker nå. Var det du som overtok all bakelysten til @Nietsoj Tror jeg utsetter til etter køen å dra ut. Hva laver du i dag? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2217 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Jeg pleier å bake mitt brød selv og har gjort det i veldig mange år, men ja jeg ble inspirert av bildet. Det er jo så fort gjort når en bare får satt i gang og det smaker så mye bedre enn kjøpebrød! Det blir noen middels lyse med solsikker og valnøtter i og noen grovere med brunt sukker, knuste linfrø og hasselnøtter. Det blir det skikkelig mettende skiver av. Jeg gikk tom for vanlig gjær og tester ut halvparten med gjær for hvetebakst. Et resultat blir det åkke som. Endret 28. april 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2218 Del Skrevet 28. april 2016 Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2219 Del Skrevet 28. april 2016 Vedder på at du fikk veldig lyst til å forsøke selv nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2220 Del Skrevet 28. april 2016 Njei. Blir så mye rot og mel rundt alle steder. Så skal det fryses..... akkurat nå er jeg inne i en kjøpebrødperiode. Tidligere, sånn i 2015 og før den tid, har jeg hatt bare bakeperioder. Brødmat er ikke min favorittmat p.t. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå