duftlys Skrevet 10. mars 2016 #501 Del Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hoppen har ikke vært så meddelsom, enda i dag. Tvitvi, med eksamen. Hvilket fag? I jaffal ikke blindeskrift! Anonymkode: d7aca...61f Ja, synes det var lite med hopping i trådene her! Tusen takk, det er nok i norsk! haha ja, ikke blindeskrift, men kunne nesten vært det samme Neida, går egentlig ganske greit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mars 2016 #502 Del Skrevet 10. mars 2016 Akkurat nå tror jeg hoppen driver og maler vårblomster på kjøkkenveggene sine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #503 Del Skrevet 10. mars 2016 26 minutter siden, Rumle skrev: Akkurat nå tror jeg hoppen driver og maler vårblomster på kjøkkenveggene sine Jeg tror hun er på godtesnopjakt, kombinert med solstrålenytelse. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #504 Del Skrevet 10. mars 2016 Hopp Hopp Hopp Hopp Hopp Hoppp Anonymkode: 3af29...14d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #505 Del Skrevet 10. mars 2016 @Hoppetaujenta Har av hele tråden, faktisk hele forumet. Du svikter, altså. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2016 #506 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Men kjære vene da. Her er jeg jo! 7 timer siden, duftlys skrev: Jeg har ukeseksamen nå jeg, hurra, skal nok gå grei det altså! Er allerede godt i gang, men nå måtte jeg ta en liten lunsj pause med KG, må jo se hvor Hoppe har vært! Hadde en del andre ting som måtte gjøres i dag, men...... 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror hun er på godtesnopjakt, kombinert med solstrålenytelse. Anonymkode: d7aca...61f ...jeg har forsøkt meg på dette også i dag. FIRE rema1000-butikker har jeg kjørt til for å få tak i litt sjokoladetingsnop, men det var tomt alle steder. Har ikke sett på makan til hamstring og galskap noen gang. Alle butikkene hadde noen esker med gelè-ting igjen og unger i hovedsak kastet seg ukritisk over det. På en gang! Jeg trakk meg stille ut med en vanlig blåbærkvikklunsj i lille handa mi. Jeg er lett sjokkert. Landet står overfor et sukkersjokk av dimensjoner. Tenk om de hadde kunnet gjøre det i løs-grønnsaks-selvplukkdiskene... Det hadde vært kjærkomment det. --- Nå har jeg vært her helt alene lenge, men det er ingen som vil snakke med meg. Da får jeg dra andre steder og hoppe litt. Endret 10. mars 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #507 Del Skrevet 10. mars 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Men kjære vene da. Her er jeg jo! Hadde en del andre ting som måtte gjøres i dag, men...... ...jeg har forsøkt meg på dette også i dag. FIRE rema1000-butikker har jeg kjørt til for å få tak i litt sjokoladetingsnop, men det var tomt alle steder. Har ikke sett på makan til hamstring og galskap noen gang. Alle butikkene hadde noen esker med gelè-ting igjen og unger i hovedsak kastet seg ukritisk over det. På en gang! Jeg trakk meg stille ut med en vanlig blåbærkvikklunsj i lille handa mi. Jeg er lett sjokkert. Landet står overfor et sukkersjokk av dimensjoner. Tenk om de hadde kunnet gjøre det i løs-grønnsaks-selvplukkdiskene... Det hadde vært kjærkomment det. --- Nå har jeg vært her helt alene lenge, men det er ingen som vil snakke med meg. Da får jeg dra andre steder og hoppe litt. Hei Hoppetaujenta Det er nok stille i tråden fordi: Alle unntatt jeg og Hoppe er ute for å godtesnop-shoppe Jeg har heller ikke kjøpt smågodt da de ikke hadde så godt tilbud på butikken her jeg bor. Men i morgen... Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #508 Del Skrevet 10. mars 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Men kjære vene da. Her er jeg jo! Hadde en del andre ting som måtte gjøres i dag, men...... ...jeg har forsøkt meg på dette også i dag. FIRE rema1000-butikker har jeg kjørt til for å få tak i litt sjokoladetingsnop, men det var tomt alle steder. Har ikke sett på makan til hamstring og galskap noen gang. Alle butikkene hadde noen esker med gelè-ting igjen og unger i hovedsak kastet seg ukritisk over det. På en gang! Jeg trakk meg stille ut med en vanlig blåbærkvikklunsj i lille handa mi. Jeg er lett sjokkert. Landet står overfor et sukkersjokk av dimensjoner. Tenk om de hadde kunnet gjøre det i løs-grønnsaks-selvplukkdiskene... Det hadde vært kjærkomment det. --- Nå har jeg vært her helt alene lenge, men det er ingen som vil snakke med meg. Da får jeg dra andre steder og hoppe litt. Hei og hopp! Godtesnopsjokoladen er spist opp her hos meg og. Men man vet aldri, kanskje vi har undersøkt de samme Remaene? Bare sånne andre svineskinnskaer å finne. ( Hysj, noen sånne greier ble med meg hjem igjen.) Hvor hopper loppene i kveld Er her noe action? Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #509 Del Skrevet 10. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei og hopp! Godtesnopsjokoladen er spist opp her hos meg og. Men man vet aldri, kanskje vi har undersøkt de samme Remaene? Bare sånne andre svineskinnskaer å finne. ( Hysj, noen sånne greier ble med meg hjem igjen.) Hvor hopper loppene i kveld Er her noe action? Anonymkode: d7aca...61f Jeg lader opp til godterijakt i morgen Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2016 #510 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg tror at jeg har bestemt meg for å hoppe over jakten og heller oppføre meg som folk istedenfor. Jeg har råd til å kjøpe to store sjokoladeplater, eller hva jeg nå får lyst på....når det blir påske. Ikke før. *børste i stillhet de siste smulene av blåbærkvikklunsjen bort fra fanget* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #511 Del Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at jeg har bestemt meg for å hoppe over jakten og heller oppføre meg som folk istedenfor. Jeg har råd til å kjøpe to store sjokoladeplater, eller hva jeg nå får lyst på....når det blir påske. Ikke før. *børste i stillhet de siste smulene av blåbærkvikklunsjen bort fra fanget* Du er svært fornuftig! Det er fint at du begrenser godteinntaket, og jeg synes at flere (inkl meg) burde lære av deg! Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2016 #512 Del Skrevet 10. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du svikter, altså. Anonymkode: d7aca...61f ....og så jeg som gjør så godt jeg kan her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #513 Del Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: ....og så jeg som gjør så godt jeg kan her inne. Du gjør svært mye for oss andre her. Vi er mange som er glad i deg, og det er bra at du er opptatt med mye annet utenfor KG. Ikke tenk på om noen har sagt at du svikter. Ingen kan være her hele tiden, og det er heller ikke bra for noen å være pålogget hele døgnet. Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #514 Del Skrevet 10. mars 2016 Har du vært innom og dradd din vei igjen? Hva er blåbærkvikkelunsj? Er den ny av året? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2016 #515 Del Skrevet 10. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør svært mye for oss andre her. Vi er mange som er glad i deg, og det er bra at du er opptatt med mye annet utenfor KG. Ikke tenk på om noen har sagt at du svikter. Ingen kan være her hele tiden, og det er heller ikke bra for noen å være pålogget hele døgnet. Anonymkode: e7763...421 Takk skal du ha. --- Blåbærkvikklunsj har vært her en liten stund. Kom kanskje i fjor eller der omkring? Absolutt ikke veldig vond. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #516 Del Skrevet 10. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør svært mye for oss andre her. Vi er mange som er glad i deg, og det er bra at du er opptatt med mye annet utenfor KG. Ikke tenk på om noen har sagt at du svikter. Ingen kan være her hele tiden, og det er heller ikke bra for noen å være pålogget hele døgnet. Anonymkode: e7763...421 Alt dette vet vi nok alle sammen at vet. Noen ganger kan det være fint å sette ord på slik vi vet, men ikke er flinke nok til å påpeke. Ofte er det lettere å rette kritikk enn å huske på å si noe positivt til hverandre. 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk skal du ha. --- Blåbærkvikklunsj har vært her en liten stund. Kom kanskje i fjor eller der omkring? Absolutt ikke veldig vond. Nå så! Dette er din beste sjokoladevenn for tiden? Jeg spiste litt for mye Kvikk Lunsj ved påsketider 2015. Sjokoladen snudde kvikt i mitt indre. Etter det har jeg funnet ut at den sjokoladen tar jeg pause fra. Men Troika, den har jeg ikke pause fra, så det er sagt, altså. Ellers er det med @Hoppetaujenta som med Claus, han -dro-forbi. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2016 #517 Del Skrevet 10. mars 2016 Og kom tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #518 Del Skrevet 10. mars 2016 Og borte igjen! Hva er det med denne tråden? Bortevekktråden? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2016 #519 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg er som en sommerfugl...eller en liten Hoppefugl som man også kan kalle det. Jeg flyr fritt rundt omkring og den som skal få øye på meg, må være akkurat der/her til rett tid. Skjønner? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #520 Del Skrevet 10. mars 2016 23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er som en sommerfugl...eller en liten Hoppefugl som man også kan kalle det. Jeg flyr fritt rundt omkring og den som skal få øye på meg, må være akkurat der/her til rett tid. Skjønner? Skjønner. Hvilken farkost flyr du i kveld, da? Drone eller Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå