Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Nietsoj skrev:

Jeg har ikke fått med meg hvorfor du veiver med en BH ????

Her har vi bare på hengende håret, og med kortets mulig margin, passert 8. Mars og kvinnedagen før en mann! Kommer og klager oveer flagrende, flaksende brystholdere! Hva skal dette bety? (Og hvem er det nå som har handlet før de har skrevet løsgjengerbh- i signaturen sin på kg?)

Eller ser mannen syner, for jeg ser nemlig ingen bh-veiving i tråden. :vetikke: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. :fnise:  ...og jeg har vært våken lenge!

7 timer siden, Nietsoj skrev:

Jeg har ikke fått med meg hvorfor du veiver med en BH ????

Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut
min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene)
over av. Busted. :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. :fnise:  ...og jeg har vært våken lenge!

Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut
min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene)
over av. Busted. :skratte:

Og jeg som trodde du veivet ett hvitt flagg hele tiden .. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. :fnise:  ...og jeg har vært våken lenge!

Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut
min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene)
over av. Busted. :skratte:

Hoppetussetullefjasejenta! :skratte: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fordi jeg fortjener det!"   :opplyser: (som de sier i reklamen) (og sier de det der, så er det sant!) :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame lyver aldri. :ler: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig! :nigo:  Jeg tror på all reklame som sier det jeg vil høre.                                                                    *not* 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reklame er søppel i mine ører, Leeeendooo...... :nei:  :nei:  :nei:  :nei: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:  priskrig på smågodtesnop : 2,90/hg. 

:opplyser: Unngå butikker som Coop OBS, REMA 1000 og Kiwi. < ---- Vi som skal ned før påske.

Vi andre gjør som vi vil og lever etter Kardemommeloven. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Rema 1000 i dag, men måtte kjappe meg, så rakk ikke se på noe smågodt, og når jeg var kommet hjem så så jeg at det var tilbud på godtesnop, og jeg fikk ikke kjøpt noe :grine::grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, duftlys skrev:

Jeg var på Rema 1000 i dag, men måtte kjappe meg, så rakk ikke se på noe smågodt, og når jeg var kommet hjem så så jeg at det var tilbud på godtesnop, og jeg fikk ikke kjøpt noe :grine::grine:

Nye dager, nye muligheter ikke fortvil. 

Kjenner jeg :hoppe: rett, og vi er i samme familie det har Hoppen skrevet vi er altså, så kommer det godtesnop i tråden her. Sunt og godt godtesnop.  @Hoppetaujenta  :hallo: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haj. :nigo: Kardemommeloven er fin syns jeg. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men det koster nok ikke 2.90 pr hg. :sukk:  Hvorfor skal alt som er sunt være dyrere enn "det andre"? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. :fnise:  ...og jeg har vært våken lenge!

Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut
min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene)
over av. Busted. :skratte:

Det var en god BortforklaringH. Godt mulig du kan bruker den på såpebobler, men fungerer nok best uten brunost

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...men det koster nok ikke 2.90 pr hg. :sukk:  Hvorfor skal alt som er sunt være dyrere enn "det andre"? 

Nei, det du byr frem til oss er vel gratis? :vetikke: 

På butikkene nevnt over koster smågodtesnopet 2,90/hg wller 29,00/kg! Det er priskrig før påske! 

(Hysj, hysj, jeg skal snart ut og inspisere prisene på butikken. ) 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt gratis og veldig sunt også. :jepp: 

12 minutter siden, Nietsoj skrev:

Det var en god BortforklaringH. 

Tusen takk. :biggrin:  Jeg tar til meg et kompliment når jeg ser et. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvor er Hoppe?
 Hvor er Hoppe?
 Hvor er lille Hoppe nå? 
:duskedame:

Anonymkode: 3af29...14d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...