AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #401 Del Skrevet 9. mars 2016 5 timer siden, Nietsoj skrev: Jeg har ikke fått med meg hvorfor du veiver med en BH ???? Her har vi bare på hengende håret, og med kortets mulig margin, passert 8. Mars og kvinnedagen før en mann! Kommer og klager oveer flagrende, flaksende brystholdere! Hva skal dette bety? (Og hvem er det nå som har handlet før de har skrevet løsgjengerbh- i signaturen sin på kg?) Eller ser mannen syner, for jeg ser nemlig ingen bh-veiving i tråden. Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2016 #402 Del Skrevet 9. mars 2016 Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. ...og jeg har vært våken lenge! 7 timer siden, Nietsoj skrev: Jeg har ikke fått med meg hvorfor du veiver med en BH ???? Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene) over av. Busted. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2016 #403 Del Skrevet 9. mars 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. ...og jeg har vært våken lenge! Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene) over av. Busted. Og jeg som trodde du veivet ett hvitt flagg hele tiden .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #404 Del Skrevet 9. mars 2016 27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. ...og jeg har vært våken lenge! Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene) over av. Busted. Hoppetussetullefjasejenta! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2016 #405 Del Skrevet 9. mars 2016 "Fordi jeg fortjener det!" (som de sier i reklamen) (og sier de det der, så er det sant!) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #406 Del Skrevet 9. mars 2016 Reklame lyver aldri. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2016 #407 Del Skrevet 9. mars 2016 Nemlig! Jeg tror på all reklame som sier det jeg vil høre. *not* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #408 Del Skrevet 9. mars 2016 En reklame er søppel i mine ører, Leeeendooo...... Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #409 Del Skrevet 9. mars 2016 priskrig på smågodtesnop : 2,90/hg. Unngå butikker som Coop OBS, REMA 1000 og Kiwi. < ---- Vi som skal ned før påske. Vi andre gjør som vi vil og lever etter Kardemommeloven. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 9. mars 2016 #410 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg var på Rema 1000 i dag, men måtte kjappe meg, så rakk ikke se på noe smågodt, og når jeg var kommet hjem så så jeg at det var tilbud på godtesnop, og jeg fikk ikke kjøpt noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #411 Del Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, duftlys skrev: Jeg var på Rema 1000 i dag, men måtte kjappe meg, så rakk ikke se på noe smågodt, og når jeg var kommet hjem så så jeg at det var tilbud på godtesnop, og jeg fikk ikke kjøpt noe Nye dager, nye muligheter ikke fortvil. Kjenner jeg rett, og vi er i samme familie det har Hoppen skrevet vi er altså, så kommer det godtesnop i tråden her. Sunt og godt godtesnop. @Hoppetaujenta Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2016 #412 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Haj. Kardemommeloven er fin syns jeg. Endret 9. mars 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2016 #413 Del Skrevet 9. mars 2016 Dette er visstnok sunt godteri alt sammen, kjøpt på apotek og helsekostbutikker. For dem som må det. http://www.klikk.no/helse/kosthold/helsekost/article834170.ece 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 9. mars 2016 #414 Del Skrevet 9. mars 2016 årh du!!!!!!!! Det ser jo kjempe godt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2016 #415 Del Skrevet 9. mars 2016 ...men det koster nok ikke 2.90 pr hg. Hvorfor skal alt som er sunt være dyrere enn "det andre"? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. mars 2016 #416 Del Skrevet 9. mars 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Om noen har sett meg etter at jeg logget av i går, så ser de syner. ...og jeg har vært våken lenge! Veldig merkelig det der. BH er hva du ser....og en provisorisk "trådting" er hva jeg laget, for å teste ut min nye såpebobleblanding. Jajaja, herr brunost; det hodet er fullt av, renner munnen (tastene) over av. Busted. Det var en god BortforklaringH. Godt mulig du kan bruker den på såpebobler, men fungerer nok best uten brunost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 9. mars 2016 #417 Del Skrevet 9. mars 2016 Burde vært omvendt ja! Jo sunnere - jo billigere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #418 Del Skrevet 9. mars 2016 23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men det koster nok ikke 2.90 pr hg. Hvorfor skal alt som er sunt være dyrere enn "det andre"? Nei, det du byr frem til oss er vel gratis? På butikkene nevnt over koster smågodtesnopet 2,90/hg wller 29,00/kg! Det er priskrig før påske! (Hysj, hysj, jeg skal snart ut og inspisere prisene på butikken. ) Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2016 #419 Del Skrevet 9. mars 2016 Det er helt gratis og veldig sunt også. 12 minutter siden, Nietsoj skrev: Det var en god BortforklaringH. Tusen takk. Jeg tar til meg et kompliment når jeg ser et. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #420 Del Skrevet 9. mars 2016 Hvor er Hoppe? Hvor er Hoppe? Hvor er lille Hoppe nå? Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå