Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #341 Del Skrevet 8. mars 2016 Ok. Greit. Hva liker dere da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #342 Del Skrevet 8. mars 2016 Cuuuuuuuuuuuuba! +99 andre sorter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #343 Del Skrevet 8. mars 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ok. Greit. Hva liker dere da? Freia Kokesjokolade! Matros 61f takker Rumle for fint navn. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #344 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg kan i svimlende fart ikke komme på en eneste sjokolade som jeg ikke har likt.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #345 Del Skrevet 8. mars 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg kan i svimlende fart ikke komme på en eneste sjokolade som jeg ikke har likt.... er med andre ord altspisende? Tar hun sin morgentran, også, kanskje? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #346 Del Skrevet 8. mars 2016 Hvor i alle dager kommer du fra? Det har aldri i verden blitt betraktet som sjokolade her hvor jeg har vokst opp! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #347 Del Skrevet 8. mars 2016 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hvor i alle dager kommer du fra? Det har aldri i verden blitt betraktet som sjokolade her hvor jeg har vokst opp! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #348 Del Skrevet 8. mars 2016 Jammen det er helt sant. Jeg tar tranpiller. Det får holde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #349 Del Skrevet 8. mars 2016 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen det er helt sant. Jeg tar tranpiller. Det får holde. Tran med sjokoladesmak Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #350 Del Skrevet 8. mars 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: er med andre ord altspisende? Tar hun sin morgentran, også, kanskje? Anonymkode: d7aca...61f 29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hvor i alle dager kommer du fra? Det har aldri i verden blitt betraktet som sjokolade her hvor jeg har vokst opp! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #351 Del Skrevet 8. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tran med sjokoladesmak Anonymkode: d7aca...61f Det høres helt gruselig ut! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #352 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: --- Matros 61f takker Rumle for fint navn. Anonymkode: d7aca...61f Bare hyggelig! Endret 8. mars 2016 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #353 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg tror at jeg er litt forhekset i dag, for jeg leste faktisk stratos der..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #354 Del Skrevet 8. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at jeg er litt forhekset i dag, for jeg leste faktisk stratos der..... uh ohh .. dette ender på butikken før eller senere *kikker i spåkulen* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #355 Del Skrevet 8. mars 2016 Nå skal jeg ta mot til meg og prøve å få hengt opp noen plantelys .. Håper virkelig jeg slipper å lese bruksanvisning .. Ha en fin kveld, med eller uten sjokolade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #356 Del Skrevet 8. mars 2016 Bruksanvisninglitteratur er fine greier Rumle. Jeg anbefaler å lese alt sammen. To ganger. 2 minutter siden, Rumle skrev: uh ohh .. dette ender på butikken før eller senere *kikker i spåkulen* *ler seg fillete over at hun er så lett å lede til å se i spåkulen som jeg har satt frem* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #357 Del Skrevet 8. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Bruksanvisninglitteratur er fine greier Rumle. Jeg anbefaler å lese alt sammen. To ganger. *ler seg fillete over at hun er så lett å lede til å se i spåkulen som jeg har satt frem* Driver du med hekseri på selveste 8.mars? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #358 Del Skrevet 8. mars 2016 Det er en rettighet og i dag krever jeg litt av hvert! For å være snill kan jeg jo komme ned til deg for å hjelpe deg med lyskasteroppsettingen din? Hørte jeg jatakk her? *jeg syns jeg hørte det altså!* Nå skal jeg bare sveive i gang knatreputten min og så swusher jeg av sted. Hæ? Syns så tydelig jeg hørte deg si noe om en stabel med vafler som du skulle ha klar når jeg kom? *ja, det gjorde jeg forsyne meg!* Jatakk sier jeg bare og gasser på! LØYPE!!! Æ kjæm! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #359 Del Skrevet 8. mars 2016 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er en rettighet og i dag krever jeg litt av hvert! For å være snill kan jeg jo komme ned til deg for å hjelpe deg med lyskasteroppsettingen din? Hørte jeg jatakk her? *jeg syns jeg hørte det altså!* Nå skal jeg bare sveive i gang knatreputten min og så swusher jeg av sted. Hæ? Syns så tydelig jeg hørte deg si noe om en stabel med vafler som du skulle ha klar når jeg kom? *ja, det gjorde jeg forsyne meg!* Jatakk sier jeg bare og gasser på! LØYPE!!! Æ kjæm! Katrerputten? I dag flyr jeg på kosteskaft, altså. Mijøvennlig, fritt for bompenger, piggdekkavgift, veiavgiften blåses en lang marsj og ingen diselrestriksjoner. Luftrommet gir og mulighet til å velge ruten selv. ( se opp for :luftambulansen: men det er det hele. ) Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #360 Del Skrevet 8. mars 2016 "knatreputten" = kjælenavn på hoppes "til-lands-og-til-vanns"-doning..... > 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå