Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #321 Del Skrevet 8. mars 2016 I lige måde. Skal noen ut og gå i 8-mars-tog? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #322 Del Skrevet 8. mars 2016 Ta et lite 8. Mars tog for seg selv ute å stuegulvet, ferdig arbeid. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #323 Del Skrevet 8. mars 2016 Lurer på om det ikke vil være helt ok å stå på retten til å kjøpe 8 mars-sjokolader i dag? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #324 Del Skrevet 8. mars 2016 45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Lurer på om det ikke vil være helt ok å stå på retten til å kjøpe 8 mars-sjokolader i dag? Idag er det helt innafor å kjøpe 8 stykk Mars, helst på en gang. (Nei takk, liker ikke ) Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 8. mars 2016 #325 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg tar gjerne en mars-sjokolade!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #326 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg tror hun er på vei til Mars! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #327 Del Skrevet 8. mars 2016 Og jeg sier ikke nei til en snickers .. siden ingen vil ha de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #328 Del Skrevet 8. mars 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Og jeg sier ikke nei til en snickers .. siden ingen vil ha de Snickers kan du ikke spise før 1. April. Nå er det Mars(j) ( til sjokoladebutikken som gjelder.) Tenker er opptatt med 8. Mars kg parolene og talen. Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #329 Del Skrevet 8. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Snickers kan du ikke spise før 1. April. Nå er det Mars(j) ( til sjokoladebutikken som gjelder.) Tenker er opptatt med 8. Mars kg parolene og talen. Anonymkode: d7aca...61f Gleder meg stort til å høre henne tale til tilhengerne i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #330 Del Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Gleder meg stort til å høre henne tale til tilhengerne i kveld Hvilken tråd må jeg henge i, når jeg ønsker å høre henne? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #331 Del Skrevet 8. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvilken tråd må jeg henge i, når jeg ønsker å høre henne? Anonymkode: d7aca...61f Nei, si det - hvem vet hvor hoppen .. hopper? Her gjelder det å følge med! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #332 Del Skrevet 8. mars 2016 Hva i huleste heiteste er det jeg leser? Tror jeg må praktisere litt kvinnefrigjøring fra påtvungne talelister! Den godeste RUMLEn er så vidt jeg vet en meget hardfør sort og taletrengt dame om hun er i det rette lunet. Jeg overleverer herved stafittpennen til henne. (søt hoppeting i innlegget ditt der* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #333 Del Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hva i huleste heiteste er det jeg leser? Tror jeg må praktisere litt kvinnefrigjøring fra påtvungne talelister! Den godeste RUMLEn er så vidt jeg vet en meget hardfør sort og taletrengt dame om hun er i det rette lunet. Jeg overleverer herved stafittpennen til henne. (søt hoppeting i innlegget ditt der* Hva?! Jeg er da ingen guru - neidu, så lett slipper du ikke unna frøken sprett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #334 Del Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: (Nei takk, liker ikke) Anonymkode: d7aca...61f Hva? Liker ikke?!? *sette superhoppeblikket i ...61f* Har du smakt den da? hæ? Hæ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #335 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg liker den heller ikke! Matros 61f har god smak med andre ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #336 Del Skrevet 8. mars 2016 Fælt så trassige barn det var her inne nå da. Fyss å fyss på dere! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #337 Del Skrevet 8. mars 2016 Hmm du driver vel ikke å graver en fluktgang der vel, hoplen? *superskeptiskblikk* Her er det best å holde øynene åpne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2016 #338 Del Skrevet 8. mars 2016 12 minutter siden, Rumle skrev: Jeg er da ingen guru - neidu, så lett slipper du ikke unna frøken sprett! Stakkars Rumlen har begynt å snakke til seg selv nu.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #339 Del Skrevet 8. mars 2016 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hva? Liker ikke?!? *sette superhoppeblikket i ...61f* Har du smakt den da? hæ? Hæ? Liker ikke. Spoiler 12 minutter siden, Rumle skrev: Jeg liker den heller ikke! Matros 61f har god smak med andre ord 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fælt så trassige barn det var her inne nå da. Fyss å fyss på dere! ærlighet varer lengst. Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2016 #340 Del Skrevet 8. mars 2016 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Stakkars Rumlen har begynt å snakke til seg selv nu.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå