Gå til innhold

Er de egoistiske elskerne de beste?

Fremhevede innlegg

Gjest Leonardo
Skrevet

Jeg kan ikke vite sikkert om dette stemmer, men jeg har et inntrykk av at mange menn har en dårlig innstilling når det gjelder sex. De er forsiktige, sjenerte, men også veldig bekymret for å ikke gi henne nok nytelse eller å gjøre noe feil. Det virker også som om en del menn tror sex er noe kvinner gir til menn som en belønning for å være snille og at kvinnen ikke nødvendigvis liker det selv.

"Å nei, jeg kom for tidlig. Krise. Tråd på Kvinneguiden."

"Nå skal jeg knulle henne i 63 graders vinkel samtidig som jeg fingrer henne på klitoris med synkope takt slik at det blir ekstra bra for henne."

"Nå må jeg slikke henne og bruke 10 minutter på å stave alfabetet på klitoris."

"Fuck! Jeg glemte å fingre henne. Ny tråd på Kvinneguiden og røde roser i morgen. Må gjøre det godt igjen."

Min erfaring er at jeg kan gi den beste nytelsen til en kvinne når jeg mer eller mindre gjør nøyaktig hva jeg vil, hvordan jeg vil og når jeg vil og bruker henne som et objekt for min egen nytelse. Tidligere brukte jeg for eksempel alltid å gi oralsex fordi jeg følte jeg måtte, men nå gjør jeg det kun om jeg føler for det. Jeg mister heller ikke nattesøvnen om hun ikke får en orgasme og jeg går ikke den ekstra milen for å gi henne en, uten at jeg føler for det. Paradoksalt nok virker det som dette fungerer meget bra. Kanskje fordi sex er minst like mye en psykologisk opplevelse som teknikk?

Synspunkt rundt dette? 
:)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg ett liv er ikke rakket forskning det her.

• Liker 2
Skrevet

Som mann så har man ikke råd til å være egoistisk. Man må yte for å gi henne nytelse sånn at hun lar deg ha sex igjen hehe. Det er allerede ikke lett fra før for menn å få seg sex, så når sjansen er der så må man nesten gjøre sitt beste mener jeg.

Anonymkode: 494ad...3ae

• Liker 4
Gjest Leonardo
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann så har man ikke råd til å være egoistisk. Man må yte for å gi henne nytelse sånn at hun lar deg ha sex igjen hehe. Det er allerede ikke lett fra før for menn å få seg sex, så når sjansen er der så må man nesten gjøre sitt beste mener jeg.

Anonymkode: 494ad...3ae

Hehe. Det er nettopp denne innstillingen jeg mener er totalt feilslått. Vet ikke om du er seriøs eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

En selvsikker mann i sengen er alltid et stort pluss. En egoistisk mann derimot, er for min del et stort minus. Det er viktig å skille på de to tingene. Det er få kvinner som får orgasme av penetrering alene og det kreves stimulering av klitoris for å komme i mål. Det er fult mulig å kombinere selvsikkerhet, oppmerksomhet til dama og også en viss bestemthet og kontroll. Mange damer liker en mann som tar kontroll i sengen, men en som totalt overser hennes nytelse og lyster og kun tenker på seg selv, det faller sjeldent i god jord :)

• Liker 25
Skrevet

Nei, jeg deler ikke dine synspunkter her. Egoistiske menn er dritdårlige i senga.

Anonymkode: 81658...ffd

• Liker 26
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg deler ikke dine synspunkter her. Egoistiske menn er dritdårlige i senga.

Sant.

Skrevet

Hvem er det som har ansvaret for orgasmen? 

Hvis det er mannen som har ansvaret for kvinnens, har hun ansvar for hans? 

Eller har begge ansvaret for sin egen? 

Skrevet

Jeg er av de som absolutt ikke tenner på en som skal "gi" meg ting. Kjedelig, hele dynamikken og lidenskapen blir borte.

Det er nok mye en psykologisk greie som du sier. Ved å være det du kaller "egoistisk" så nyter han det han gjør til fulle. Ikke noe er mer tennende enn det. Det fungerer hjerne to veier også: en mann som nyter at damen virkelig tenner vil gjerne bli der en stund også sånn at begge kommer i mål. Selv om det ikke er et absolutt must - flere runder er bare koselig det :) 

Så jeg er litt enig med deg TS.

Anonymkode: 6786f...22f

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, stan skrev:

Hvem er det som har ansvaret for orgasmen? 

Hvis det er mannen som har ansvaret for kvinnens, har hun ansvar for hans? 

Eller har begge ansvaret for sin egen? 

Eh, begge har jo "ansvaret" ( merkelig ordvalg, det er jo verken en plikt eller rettighet, det bør være en nytelse?) for at sexen er god, både for seg selv og den andre? man er jo med på det, og det er liksom et samarbeid? Hvis ikke er det jo onanering? 

• Liker 3
Gjest FruPotter
Skrevet

Ja, man bør tenke på seg selv i senga. Men man bør også tenke på sin partner. Jeg og samboer har deilig sex nå fordi vi snakket om det, om hva vi liker og synes er godt. Jeg synes at begge bør ta ansvar for sin egen nytelse, men samtidig tenke på sin partner og la sin partner nyte sexen også. Da mener jeg ikke at den ene skal ha ansvar for den andres nytelse, men at man heller kan samarbeide litt. Kommunikasjon er også veldig viktig. 

(F.eks. jeg og samboer har forskjellige sexstillinger vi liker mer enn andre. Så vi bytter mellom de forskjellige stillingene sånn at begge kan nyte sexen ordentlig, og prøver nye for å utforske og å skape spenning. Perfecto!!) 

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan overskriften henger sammen med HI her??

Eller er det bare en tåpelig måte å sette seg navn på seg selv som "førsteelsker"?

Anonymkode: e2ca5...717

Skrevet

Det er akkurat slik jeg har det med min partner også. Vi har et D/s-forhold. Han går sjelden inn for å gi meg orgasmer, og det er alltid hans nytelse som kommer først. Det kan kanskje høres kjipt ut og egoistisk ut, men det funker helt fantastisk for oss. Fordi det er slik VI vil ha det, og begge tenner på det.

Anonymkode: 01c6c...532

Skrevet

Det er bra å være selvsikker, men ikke egoistisk. Det er like mye nedtur for meg å ikke komme under sex som for en mann. 

Anonymkode: 23136...03f

• Liker 2
Skrevet

En mann som ikke gidder å gi meg orgasme, er ikke en bra elsker. Og han får ikke ha sex med meg igjen.

Men nå er det ikke sånn, at en mann må være bare forsiktig og pingle i senga, ellers må han være en egoist. Finnes ganske mye mellom der.

Anonymkode: 84844...912

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Leonardo skrev:

Jeg kan ikke vite sikkert om dette stemmer, men jeg har et inntrykk av at mange menn har en dårlig innstilling når det gjelder sex. De er forsiktige, sjenerte, men også veldig bekymret for å ikke gi henne nok nytelse eller å gjøre noe feil. Det virker også som om en del menn tror sex er noe kvinner gir til menn som en belønning for å være snille og at kvinnen ikke nødvendigvis liker det selv.

"Nå skal jeg knulle henne i 63 graders vinkel samtidig som jeg fingrer henne på klitoris med synkope takt slik at det blir ekstra bra for henne."

"Fuck! Jeg glemte å fingre henne. Ny tråd på Kvinneguiden og røde roser i morgen. Må gjøre det godt igjen."

Min erfaring er at jeg kan gi den beste nytelsen til en kvinne når jeg mer eller mindre gjør nøyaktig hva jeg vil, hvordan jeg vil og når jeg vil og bruker henne som et objekt for min egen nytelse. Tidligere brukte jeg for eksempel alltid å gi oralsex fordi jeg følte jeg måtte, men nå gjør jeg det kun om jeg føler for det. Jeg mister heller ikke nattesøvnen om hun ikke får en orgasme og jeg går ikke den ekstra milen for å gi henne en, uten at jeg føler for det. Paradoksalt nok virker det som dette fungerer meget bra. Kanskje fordi sex er minst like mye en psykologisk opplevelse som teknikk?

Synspunkt rundt dette? 

Hvis samboeren min oppnår orgasme, ruller over og sovner uten å i det hele tatt interessere seg for hvordan det gikk med meg, vel, da hadde vi nok ikke vært sammen i utgangspunktet. Jeg tar ansvar for mine egne orgasmer, men fint om jeg slipper å få dem i senga ved siden av ham mens han sover. 

• Liker 3
Gjest Leonardo
Skrevet

Jeg overdriver kanskje noe og setter det litt på spissen, men jeg tror essensen i det jeg sier er sant. Tenkte først over det etter at jeg hadde hatt to kvinner hvor jeg mer eller mindre gav blaffen i deres nytelse og brukte de ganske grovt som en 'knulledukke' og IKKE gav de oralsex eller ellers gikk bevisst inn for å gi de nytelse. En av de fikk jeg riktignok til å ejakulere for første gang i hennes liv, men jeg gjorde det ikke for hennes skyld. Mer fordi jeg var interessert i å se om jeg fikk det til. At det gav henne nytelse er jo selvsagt en hyggelig bonus. Hun andre fikk også orgasme, men tok delvis hånd om det selv og uten at jeg gjorde særlig med innsats.

Hilsen egoisten.

• 3 uker senere...
Skrevet
Den 2/25/2016 at 22.52, Gjest Leonardo skrev:

Synspunkt rundt dette? 

Hvis du som mann har liten utholdenhet og pleier å rulle deg over på siden og snorke så snart du har tømt deg, er det neppe dette du trenger å høre. Er du derimot en av de menn som er oppvokst i en tid da kvinnens orgasme står i høysetet og alt handler om hvordan mannen skal gå frem for å gi kvinnen orgasme, kan du nok ha nytte av å bli litt mer egoistisk, og som du er inne på er det faktisk også ofte en fordel for henne at du hygger deg.

Blir det for mye fokus på prestasjon og teknikk slik at du går inn i prestasjonsmodus når dere har sex, vil hun kunne merke at du ikke slipper deg helt løs. Sex handler ikke bare om teknikk, men om at man speiler seg i hverandres kåthet, da kan det bli hemmende for dere begge om hun er alene om å være kåt fordi du bare jobber. Hun vil også ha glede av at du virkelig nyter henne på alle vis, noe som kan være vrient hvis du hele tiden skal holde din egen nytelse i sjakk for å prioritere hennes. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Endret av a l'orange

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...