AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #21 Del Skrevet 25. februar 2016 2 timer siden, VinterSnø skrev: Det er greit å krydre språket, men når det skrives en tittel som misforstås av så mange har man bommet. Hadde det i det minste stått tante rød hadde de nok fleste skjønt det. Jeg er åpen for variasjon i språk, men det må ikke krydres så mye at folk ikke skjønner hva man snakker om, Beklager folkens, ante ikke at det kunne missforstås på et gravidforum!!! Men det går ikke an å endre overskriften, så dere får bare leve med det. Makan, skulle trodd det var sensur på en norskstil! Om en ikke svarer på spørsmålet, kan man vel bare la være å kommentere. Nei det var ikke ment som en teaser for å at folk skulle klikke seg inn.. Heretter skal det omtales som menstruasjon!!!!!!!!!!!!! Men da finner dere vel noe annet å henge dere opp i/klage på.. Anonymkode: d341d...401 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 25. februar 2016 #22 Del Skrevet 25. februar 2016 16 minutter siden, blomst12 skrev: For og summere opp da: Du klikket deg inn for og gi råd/svar, men det handlet ikke om det du trodde. Hvorfor ikke bare klikke seg ut igjen og fortsette dagen? Evnt svare hvis du kan? Hvorfor lage en filleting om til noe det ikke er? Uansett, det er min mening vil ikke ta over tråden med dette "tullet ". Jeg lot det gå helt til du reagerte på at noen reagerte. Og jeg syntes faktisk det er innafor å si ifra når man bruker et språk folk misforstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #23 Del Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom etter ca 2 år. Fornøyd med at den holdt seg borte så lenge, krysser fingrene for denne gangen også. Anonymkode: c4d0d...46c Godt å høre! Virker som de fleste jeg kjenner fikk den tilbake etter noen mnd. Så begynte å bekymre meg litt for at noe ikke var som det skulle.. Hvor lenge ammet du? Anonymkode: d341d...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #24 Del Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager folkens, ante ikke at det kunne missforstås på et gravidforum!!! Men det går ikke an å endre overskriften, så dere får bare leve med det. Makan, skulle trodd det var sensur på en norskstil! Om en ikke svarer på spørsmålet, kan man vel bare la være å kommentere. Nei det var ikke ment som en teaser for å at folk skulle klikke seg inn.. Heretter skal det omtales som menstruasjon!!!!!!!!!!!!! Men da finner dere vel noe annet å henge dere opp i/klage på.. Anonymkode: d341d...401 Siden når ble det bare et gravidforum? Og det dukker opp i feeden til hele forumet. SÅ nei, den må du lenger på landet med. Anonymkode: 38aee...700 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #25 Del Skrevet 25. februar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hissigproppen, om du synes 33 år er forferdelig ungt til å være mor så!!! Anonymkode: d341d...401 Å være 33 og bruke "tanta" er bare flaut. Anonymkode: 38aee...700 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. februar 2016 #26 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg fikk mensen tilbake etter 11 mnd. Jeg hadde da nesten sluttet å amme, var bare en bitteliten skvett om morgenen igjen. Sluttet helt to uker senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #27 Del Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre! Virker som de fleste jeg kjenner fikk den tilbake etter noen mnd. Så begynte å bekymre meg litt for at noe ikke var som det skulle.. Hvor lenge ammet du? Anonymkode: d341d...401 Ammet ca 2 år ☺Så mensen kom ca når jeg sluttet å amme. Hadde en pause på to dager noen uker før ammeslutt, da kom mensen. Ble raskt gravid når vi forsøkte på nr 2. Anonymkode: c4d0d...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #28 Del Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden når ble det bare et gravidforum? Og det dukker opp i feeden til hele forumet. SÅ nei, den må du lenger på landet med. Anonymkode: 38aee...700 Den er postet under "Graviditet, spedbarn og babytiden!!! Men syns det sier mer om deg som liker å stikke den lange snuten din i andres familie-drama!!! Få deg et liv! Å la vær å svar i denne tråden om det er så irriterende da. Anonymkode: d341d...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #29 Del Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, VinterSnø skrev: Jeg lot det gå helt til du reagerte på at noen reagerte. Og jeg syntes faktisk det er innafor å si ifra når man bruker et språk folk misforstår. Ja det er greit å gi beskjed på en saklig måte, men kan dessverre ikke endre overskriften når det er postet som anonym. Så kan en legge den død, og holde seg til tema! Anonymkode: d341d...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #30 Del Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være 33 og bruke "tanta" er bare flaut. Anonymkode: 38aee...700 Flaut for hvem egentlig? Anonymkode: d341d...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #31 Del Skrevet 25. februar 2016 Mensen kom alt 4 uker etter fødselen, selv om jeg fullammet. Hvis du ammer, trenger du ikke å bekymre deg. Det er visst vanligst å ikke få igjen mensen så lenge man ammer. Forresten så skjønte jeg av tittelen hvilken "tante" det var snakk om Anonymkode: aa470...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #32 Del Skrevet 25. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ammet ca 2 år ☺Så mensen kom ca når jeg sluttet å amme. Hadde en pause på to dager noen uker før ammeslutt, da kom mensen. Ble raskt gravid når vi forsøkte på nr 2. Anonymkode: c4d0d...46c Takk, glad for å høre det! Ammer mye enda, så det er nok grunnen Anonymkode: d341d...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 25. februar 2016 #33 Del Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er greit å gi beskjed på en saklig måte, men kan dessverre ikke endre overskriften når det er postet som anonym. Så kan en legge den død, og holde seg til tema! Anonymkode: d341d...401 Jeg mener jeg har vært saklig og bare sagt at det er til å misforstå, og forklart hvorfor når andre mener det ikke er til å misforstå. Men jeg slutter av her. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #34 Del Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flaut for hvem egentlig? Anonymkode: d341d...401 Deg, og evt andre som har så fremmed forhold tiil sin egen kropp i den alderen. Og meg for at jeg er yngre enn deg og du som eldre enn meg burde være mer voksen og et bedre rollemodell for meg og de som er enda yngre. Anonymkode: 38aee...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #35 Del Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Jeg mener jeg har vært saklig og bare sagt at det er til å misforstå, og forklart hvorfor når andre mener det ikke er til å misforstå. Men jeg slutter av her. =) Ja det har du absolutt! Men et par andre dryginger her! Men uansett slike svar gjør jo at tråden blir dyttet opp og flere trykker seg inn feil. Så setter pris på om folk holder seg til tema heretter Anonymkode: d341d...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #36 Del Skrevet 25. februar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig hvor mange dryge, kverulerende, bittre mennesker det finnes på dette forumet. Tenkte ikke på at det kunne misforstås på et gravidforum da vel!!!! Fordi jeg synes menstruasjon er et klamt ord. Skjemmest over det naturlige Hvorfor gidder du å bruke tiden din på å kommentere slike tråder! Tipper du er en megataper, som bare lever for å forsure hverdagen til andre!!!!!! Ta en chill pill å ha en fin dag! Anonymkode: d341d...401 Vet ikke helt hvem av oss som er en megataper og trenger en chill pill. Mye tyder på at det er deg som tar helt av å kaller andre diverse ting. Trenger ikke å være hverken bitter, kverulerende eller megataper når en påpeker at det du har skrevet er klønete og barnslig formulert. Det jeg helt ærlig stussa mest på var at du ikke klarte å skrive mensen i tittelen men det var ikke noe problem i innlegget ditt ha en god dag da, kanskje du klarer å roe ned på ! Tegna også i mens du tar den chill pillen for den trenger ikke jeg så den kan du få ha i fred. Anonymkode: 45dfa...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 25. februar 2016 #37 Del Skrevet 25. februar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager folkens, ante ikke at det kunne missforstås på et gravidforum!!! Men det går ikke an å endre overskriften, så dere får bare leve med det. Makan, skulle trodd det var sensur på en norskstil! Om en ikke svarer på spørsmålet, kan man vel bare la være å kommentere. Nei det var ikke ment som en teaser for å at folk skulle klikke seg inn.. Heretter skal det omtales som menstruasjon!!!!!!!!!!!!! Men da finner dere vel noe annet å henge dere opp i/klage på.. Anonymkode: d341d...401 Som en annen skriver så dukker det opp i nyhets-strømmen, og der står det ikke hvilket forum det dreier seg om. Det er ofte sånn at noen kommenterer, selv om de ikke trenger å gjøre det... Men å kalle det tanta, -da er det veldig lett å tro at det handler om familie, og ikke om "rødhette" som jeg kalte det i min sene ungdom. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er postet under "Graviditet, spedbarn og babytiden!!! Men syns det sier mer om deg som liker å stikke den lange snuten din i andres familie-drama!!! Få deg et liv! Å la vær å svar i denne tråden om det er så irriterende da. Anonymkode: d341d...401 Hvis denne tråden er posta på "feil" forum, så er det jo bare å få en admin til å flytte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #38 Del Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensen kom alt 4 uker etter fødselen, selv om jeg fullammet. Hvis du ammer, trenger du ikke å bekymre deg. Det er visst vanligst å ikke få igjen mensen så lenge man ammer. Forresten så skjønte jeg av tittelen hvilken "tante" det var snakk om Anonymkode: aa470...a0b Takk! Oi det var tidlig, mistet du melka da eller kunne du fortsette å amme? Jeg ammer mye enda, så da håper jeg det er grunnen.. For all del, herlig å være uten "menstruasjon" Blir jo litt bekymret for at noe er galt, når alle rundt meg blir gravide bare mnd etter fødselen. Ikke det at jeg ønsker det enda, trives med tilværelsen som den er. Men håper jo å blir like "lett" gravid neste gang, men skjønner at en ikke kan ta noe for gitt! Anonymkode: d341d...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 25. februar 2016 #39 Del Skrevet 25. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Oi det var tidlig, mistet du melka da eller kunne du fortsette å amme? Jeg ammer mye enda, så da håper jeg det er grunnen.. For all del, herlig å være uten "menstruasjon" Blir jo litt bekymret for at noe er galt, når alle rundt meg blir gravide bare mnd etter fødselen. Ikke det at jeg ønsker det enda, trives med tilværelsen som den er. Men håper jo å blir like "lett" gravid neste gang, men skjønner at en ikke kan ta noe for gitt! Anonymkode: d341d...401 Jeg vet ikke når de, eller om de fikk tilbake menstruasjonen, men jeg kjenner flere som har blitt gravide inne 6 mnd etter 1 barn og som fullammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 25. februar 2016 #40 Del Skrevet 25. februar 2016 hun kom 1 uke etter fødselen, hadde med seg blomster og sjokolade og liten gave til babyen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå