Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #81 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Den 6. mars 2016 at 1.45, visp skrev: Som hundeeier er jeg kjent som "The nazi"! Vi skal få det veldig gøy Doge! Jeg anmelder deg for dyreplageri og tar over eierskapet! Kom doge så skal du få et hundebein Endret 13. mars 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cermet Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #82 Del Skrevet 6. mars 2016 Oida, lukter jeg en budrunde her nå? (Lat som om det blå der er penger) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #83 Del Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, Cermet skrev: Oida, lukter jeg en budrunde her nå? (Lat som om det blå der er penger) Hva blå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cermet Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #84 Del Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Hva blå? Det blå i smileyen? Det var ikke noen "pengeregn"-smiley, så jeg måtte ta til takke med en "vannregn"-smiley. Jeg prøver å komme over det uten å ta permanente skader, men fakkeltoget starter neste torsdag, nøyaktig tid og sted kommer senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6. mars 2016 #85 Del Skrevet 6. mars 2016 3 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Jeg anmelder deg for dyreplageri og tar over eierskapet! Kom doge så skal få et hunde bein 2 timer siden, Cermet skrev: Oida, lukter jeg en budrunde her nå? (Lat som om det blå der er penger) Dyret er jo allerede overtatt. Det diskuteres ikke engang! (Ikke mat bikkja mi!). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #86 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg lot Doge spise taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 6. mars 2016 #87 Del Skrevet 6. mars 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #88 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg liker dette rollespillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cermet Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #89 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg bare sier det at den som gir ham taco, må holde ut med ham de neste timene. Han blir skikkelig hyper! Så, @Dr. Cid & Jacklost I wish you luck. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2016 #90 Del Skrevet 6. mars 2016 Run Doge .. RUN! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 6. mars 2016 #91 Del Skrevet 6. mars 2016 4 timer siden, Cermet skrev: Oida, lukter jeg en budrunde her nå? (Lat som om det blå der er penger) Ikke prøv deg, frøken Hunden var gratis. Det du luktet der var ikke budrunde. Det var tisselukt. Så du ikke smilien? ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cermet Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #92 Del Skrevet 6. mars 2016 30 minutter siden, gjestvest skrev: Ikke prøv deg, frøken Hunden var gratis. Det du luktet der var ikke budrunde. Det var tisselukt. Så du ikke smilien? ( ) Åh... Men... Jeg.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 7. mars 2016 #93 Del Skrevet 7. mars 2016 13 timer siden, Rumle skrev: Run Doge .. RUN! Men det er så mye snø ute! Slitsomt å løpe i snø 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 8. mars 2016 #94 Del Skrevet 8. mars 2016 ░░░░░░░░▌▒█░░░░░░░░░░░▄▀▒▌ ░░░░░░░░▌▒▒█░░░░░░░░▄▀▒▒▒▐ ░░░░░░░▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐ ░░░░░▄▄▀▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐ ░░░▄▀▒▒▒░░░▒▒▒░░░▒▒▒▀██▀▒▌ ░░▐▒▒▒▄▄▒▒▒▒░░░▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒ ░░▌░░▌█▀▒▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒ ░▐░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒░░░▒▒▒▀ ▌ ░▌░▒▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒ ▌ ▀▒▀▐▄█▄█▌▄░▀▒▒░░░░░░░░░░▒▒ ▐ ▐▒▒▐▀▐▀▒░▄▄▒▄▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒ ▒▌ ▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒ ▐ ░▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒░▒▒ ▌ ░▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▄▒▒ ░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▄▒▒▒▒ ░░░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀ ░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀ ░░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ░░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 9. mars 2016 #95 Del Skrevet 9. mars 2016 9 timer siden, Stringfellow1 skrev: ░░░░░░░░▌▒█░░░░░░░░░░░▄▀▒▌ ░░░░░░░░▌▒▒█░░░░░░░░▄▀▒▒▒▐ ░░░░░░░▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐ ░░░░░▄▄▀▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐ ░░░▄▀▒▒▒░░░▒▒▒░░░▒▒▒▀██▀▒▌ ░░▐▒▒▒▄▄▒▒▒▒░░░▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒ ░░▌░░▌█▀▒▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒ ░▐░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒░░░▒▒▒▀ ▌ ░▌░▒▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒ ▌ ▀▒▀▐▄█▄█▌▄░▀▒▒░░░░░░░░░░▒▒ ▐ ▐▒▒▐▀▐▀▒░▄▄▒▄▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒ ▒▌ ▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒ ▐ ░▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒░▒▒ ▌ ░▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▄▒▒ ░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▄▒▒▒▒ ░░░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀ ░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀ ░░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ░░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. mars 2016 #96 Del Skrevet 9. mars 2016 Den 7. mars 2016 at 2.33, Doge skrev: Men det er så mye snø ute! Slitsomt å løpe i snø Snøen begynner å smelte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 9. mars 2016 #97 Del Skrevet 9. mars 2016 7 timer siden, Jacklost skrev: Snøen begynner å smelte Jepp! Snart er det vår. Håper jeg har fått meg en ordentlig venn/eier innen da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cermet Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #98 Del Skrevet 9. mars 2016 Det håper jeg og! Kryssallergiene mine sier nei til vår og Doge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 9. mars 2016 #99 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Måtte leke alene i parken idag. Det var litt gøy å huske i sola., selv om det ikke var noen der som kunne dytte meg. Endret 9. mars 2016 av Doge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 12. mars 2016 #100 Del Skrevet 12. mars 2016 Kan vel være greit å nevne at jeg kunne tenke meg i hvertfall en liten Doge jr. i fremtiden, så om noen kunne tenke seg å prøve å få en sånn en med meg, så er det bare å si ifra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå