Gå til innhold

Pent brukt KG-venn gis bort!


Cermet

Anbefalte innlegg

Hei! 

Det er med tungt hjerte at jeg må gi bort min pent brukte KG-venn @Doge. Jeg innser at jeg ikke har så mye tid og ressurser som han fortjener. Ikke at han krever så mye, absolutt ikke! Men avstanden mellom oss er så stor, at jeg har konstant dårlig samvittighet for å la ham være alene hjemme i så mange timer av gangen. Han er veldig snill, og med lite unoter. Oppfører seg like bra hjemme som ute blant folk, og er generelt sett veldig sosial, og kommer overens med alle, selv om han i stor grad foretrekker å omgås det motsatte kjønn. Lett å ha med seg over alt.

Det jeg ønsker av deg, er at du er positiv, energisk og har tid og lyst til å tilbringe kvalitetstid med en ny, super venn! Han er veldig trofast, og det hadde vært fint om du var det samme. Det er heller ikke et minus i boka om du ikke er i et forhold, men ikke et krav! Han liker å være i aktivitet, men han trives også i sofaen med en god film. Han er lett å prate med, og er utstyrt med en armkrok av ypperste kvalitet. 

Han omplasseres i all hovedsak til noen som bor i eller i nærheten av Oslo, slik at ikke avstanden blir et problem, slik det er i dag. 

Jeg er klar over at jeg ikke er en spesielt aktiv bruker her i KG-land, men jeg forsikrer dere om at dette er seriøst. Jeg ønsker bare at han skal få en ny venn som kan gi ham mer enn det jeg klarer for øyeblikket! 

Ta kontakt med meg, eller Doge direkte ved interesse! 

Med håp om at jeg slipper å ha mer dårlig samvittighet. 

hmmm__by_marustagram-d79ss81.jpg

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som med alle omplasseringer: Alder og eventuelle allergier eller andre hensyn er vesentlig ;)

Kan han omgås katt uten plager for ham eller katten?

 

Herlig annonse :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Som med alle omplasseringer: Alder og eventuelle allergier eller andre hensyn er vesentlig ;)

Kan han omgås katt uten plager for ham eller katten?

 

Herlig annonse :fnise:

Alder: 27

Allergier: "det meste", men jeg tar allergipiller og lever godt allikevel.

Katter: Elsker katter! Er allergisk, men det ignoreres som regel. Love hurts, sant? 

 

16 timer siden, Thorn skrev:

Nå ble jeg nesten litt  så lei meg over at jeg ikke bor i flytter til Oslo med en gang:fnise: 

Rettet på alle skrivefeilene dine for deg :nigo:

16 timer siden, gjestvest skrev:

Nå ble jeg litt forvirret her. Gir du bort en bikkje, eller en mann?   :laugh:

 

 

@Cermet gir bort meg :nigo:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Doge skrev:

Alder: 27

Allergier: "det meste", men jeg tar allergipiller og lever godt allikevel.

Katter: Elsker katter! Er allergisk, men det ignoreres som regel. Love hurts, sant? 

Om gamle damer kan funke som venner for yngre herremenn så slår jeg til som kompis :)

Nye venner i alle aldre er luksus i hverdagen.

Jobber i Oslo og bor litt sør for storbyen og har kolleger som er på Doge sin alder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Dr. Cid skrev:

Du er kul Doge :)

photo.jpg

7 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Om gamle damer kan funke som venner for yngre herremenn så slår jeg til som kompis :)

Nye venner i alle aldre er luksus i hverdagen.

Jobber i Oslo og bor litt sør for storbyen og har kolleger som er på Doge sin alder.

:strix:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kunne samlet Doge sin reviderte og oppdaterte vennekrets til en pils en fredag etter jobb? -på en eller annen småsliten pub i sentrum? Et sted man kan komme rett fra jobb uten å måtte 'stæsjes' først. Bare et skudd fra hofta :trampe:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Vi kunne samlet Doge sin reviderte og oppdaterte vennekrets til en pils en fredag etter jobb? -på en eller annen småsliten pub i sentrum? Et sted man kan komme rett fra jobb uten å måtte 'stæsjes' først. Bare et skudd fra hofta :trampe:

 

 

For en hofte du har!! :skaal:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

27 år og med masse allergier? Han høres like slitt ut som en sprek 80-åring. Han kommer sikkert til å kreve fårikål hver dag også. Uff og uff.   :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita
2 minutter siden, cheshirecat skrev:

Tar imot løshunder men de må isåfall tåle en dose med både neglekt og mishandling.

:lur:

(Neida :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
1 minutt siden, incognita skrev:

:lur:

(Neida :P )

Ingen grunn til å bli sjalu @incognita har plass til deg også.. Du får æresplassen i sofaen, ingen neglekt og mishandling på deg. Lover! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...