Gå til innhold

Når man finner ut at han er gift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, King in the North skrev:

Jepp. Min mening er at du må gjøre det beste for deg. For det beste for deg, er ikke å fortsette relasjonen med mer drama og tull, selv om det føles slik akkurat nå. Tro meg, den beste hevnen er å aldri snakke med denne drittmannen igjen :) 

Beklager om tonen min var krass, for det er ikke min intensjon.

Jeg vet du  har rett og det følets ikke som du var så krass. Jeg tåler en støyt. Men jeg må bare rase fra meg en stund først :P

Anonymkode: bec88...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt der at jeg har lyst å ta en snap av kommentaren der han skriver "min kone og meg" og sende han ja ;)

Anonymkode: bec88...76b

Haha! Jeg trodde at det bare var statusen (singel/i et forhold/gift). Da har han vel ikke så mye å forklare :P Da synes jeg at ditt forslag er mye bedre enn mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, drikkerbrushverdag skrev:

Haha! Jeg trodde at det bare var statusen (singel/i et forhold/gift). Da har han vel ikke så mye å forklare :P Da synes jeg at ditt forslag er mye bedre enn mitt. 

Han bruker knapt FB og har minimalt med informasjon der. Men han skrev dette i en åpen gruppe og var vel ikke klar over at dette ville synes for alle ;) han er ingen racer på sosiale medier gitt. 

Anonymkode: bec88...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...