AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Del Skrevet 23. februar 2016 Møtte en fyr på Tinder for litt siden. Bor ikke i nærheten men han jobber innimellom der jeg bor. Jeg snoka litt på han nå og så viser det seg at han er gift. Til meg sa han at han var nyskilt. Hvordan skal jeg takle dette? Vil jo ikke involvere meg med en som er gift. Men han løy. Og jeg har så lyst å konfrontere han med dette. Men hvordan? Anonymkode: bec88...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Del Skrevet 23. februar 2016 Ring dama hans Anonymkode: a0ef6...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Del Skrevet 23. februar 2016 Vet du med sikkerhet at han fremdeles er gift, og at informasjonen du har funnet ikke er gammel? Om han fremdeles er gift, og har løyet til deg, skygger du banen. Umiddelbart. Har du lyst til å være sammen med en som lyger til deg? Og som i tillegg er utro? Er han utro mot konen, hvordan kan du noen sinne stole på at han ikke et utro mot deg? Har du lyst til å være sammen med en som tydeligvis synes at det å være utro er greit? Anonymkode: e6163...c6e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Del Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du med sikkerhet at han fremdeles er gift, og at informasjonen du har funnet ikke er gammel? Om han fremdeles er gift, og har løyet til deg, skygger du banen. Umiddelbart. Har du lyst til å være sammen med en som lyger til deg? Og som i tillegg er utro? Er han utro mot konen, hvordan kan du noen sinne stole på at han ikke et utro mot deg? Har du lyst til å være sammen med en som tydeligvis synes at det å være utro er greit? Anonymkode: e6163...c6e Selvfølgelig vil jeg ikke ha med en løgner å gjøre. Han er jo skrot. Han skrev "min kone og meg" på en åpen gruppe på FB. Etter at han hadde møtt meg. Anonymkode: bec88...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Del Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig vil jeg ikke ha med en løgner å gjøre. Han er jo skrot. Han skrev "min kone og meg" på en åpen gruppe på FB. Etter at han hadde møtt meg. Anonymkode: bec88...76b Etter at han hadde sagt til det at han var nyskilt? Eller før? Og kan det ha vært gammel vane? Om du virkelig liker fyren, få sikkerhet i det. Ellers, kutt ham ut. Anonymkode: e6163...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 23. februar 2016 #6 Del Skrevet 23. februar 2016 vel gift eller nyskilt, det er som "gift" for systemet, skal du sitte i 3 år og høre på jammeren om hvorfor han ble skilt og alt om eksdama før du får et liv med han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Del Skrevet 23. februar 2016 30 minutter siden, makkapakka skrev: vel gift eller nyskilt, det er som "gift" for systemet, skal du sitte i 3 år og høre på jammeren om hvorfor han ble skilt og alt om eksdama før du får et liv med han? De fleste går greit videre etter en skilsmisse. Få sutrer og griner i tre år etterpå. Så det bekymra meg lite. Jeg spurte han før han skrev dette om han virkelig var skilt. Han sa ja men at oppgjøret ikke var ferdig enda. Anonymkode: bec88...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Del Skrevet 23. februar 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste går greit videre etter en skilsmisse. Få sutrer og griner i tre år etterpå. Så det bekymra meg lite. Jeg spurte han før han skrev dette om han virkelig var skilt. Han sa ja men at oppgjøret ikke var ferdig enda. Anonymkode: bec88...76b At "oppgjøret" ikke var ferdig enda? Hvilket oppgjør? Det økonomiske? Det praktiske? Det følelsesmessige? Krev svar på dette. Han høres ikke ut til å være ferdig med kona. Heller en type som vil ha i pose og sekk. Ville holdt meg unna til han var "ferdig" med alt. Anonymkode: 617d7...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Del Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At "oppgjøret" ikke var ferdig enda? Hvilket oppgjør? Det økonomiske? Det praktiske? Det følelsesmessige? Krev svar på dette. Han høres ikke ut til å være ferdig med kona. Heller en type som vil ha i pose og sekk. Ville holdt meg unna til han var "ferdig" med alt. Anonymkode: 617d7...b19 Det er jo en selvfølge at det er snakk om det økonomiske. Og om du hadde lest så hadde du sett at dette her gidder jeg ikke. Fyren er jo ubrukelig om han er en løgner. Det jeg spurte om er om, og i såfall hvordan, jeg bør konfrontere han med dette. Anonymkode: bec88...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2016 #10 Del Skrevet 23. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på Tinder for litt siden. Bor ikke i nærheten men han jobber innimellom der jeg bor. Jeg snoka litt på han nå og så viser det seg at han er gift. Til meg sa han at han var nyskilt. Hvordan skal jeg takle dette? Vil jo ikke involvere meg med en som er gift. Men han løy. Og jeg har så lyst å konfrontere han med dette. Men hvordan? Anonymkode: bec88...76b Du spør: Når hadde du tenkt å fortelle meg om kona di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 23. februar 2016 #11 Del Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en selvfølge at det er snakk om det økonomiske. Og om du hadde lest så hadde du sett at dette her gidder jeg ikke. Fyren er jo ubrukelig om han er en løgner. Det jeg spurte om er om, og i såfall hvordan, jeg bør konfrontere han med dette. Anonymkode: bec88...76b Konfrontere ham? Bare kutt kontakten, og slutt å stresse over en gift mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #12 Del Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, King in the North skrev: Konfrontere ham? Bare kutt kontakten, og slutt å stresse over en gift mann. Lyst at han skal få et realt smekk på ballene så han holder de innafor den slappe trusestrikken. For nå føler jeg meg som taperen her fordi jeg trodde på han i flere uker, mens det i realiteten er han som er en taper. Men han føler seg sikkert som kongen på haugen. Nypult og greier. Macho assa. Anonymkode: bec88...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 23. februar 2016 #13 Del Skrevet 23. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lyst at han skal få et realt smekk på ballene så han holder de innafor den slappe trusestrikken. For nå føler jeg meg som taperen her fordi jeg trodde på han i flere uker, mens det i realiteten er han som er en taper. Men han føler seg sikkert som kongen på haugen. Nypult og greier. Macho assa. Anonymkode: bec88...76b Du tror altså denne mannen holder seg "faithful", så lenge du får konfrontert ham? Dette handler ikke om at mannen skal holde seg unna andre enn kona, men at DU vil ta hevn. Er det bra, eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 #14 Del Skrevet 23. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på Tinder for litt siden. Bor ikke i nærheten men han jobber innimellom der jeg bor. Jeg snoka litt på han nå og så viser det seg at han er gift. Til meg sa han at han var nyskilt. Hvordan skal jeg takle dette? Vil jo ikke involvere meg med en som er gift. Men han løy. Og jeg har så lyst å konfrontere han med dette. Men hvordan? Anonymkode: bec88...76b Hei. Hadde jeg vært deg ville jeg meldt fra til kona hans!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #15 Del Skrevet 23. februar 2016 34 minutter siden, King in the North skrev: Du tror altså denne mannen holder seg "faithful", så lenge du får konfrontert ham? Dette handler ikke om at mannen skal holde seg unna andre enn kona, men at DU vil ta hevn. Er det bra, eller? Ja jeg vil ta hevn akkurat nå for nå er jeg sinna jeg vil si ifra til han at sånn vil jeg ikke bli behandlet. Men antagelig mangler han all form for samvittgihet, så det er vel rimelig dødfødt Deng. Anonymkode: bec88...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #16 Del Skrevet 23. februar 2016 27 minutter siden, QueenChanne skrev: Hei. Hadde jeg vært deg ville jeg meldt fra til kona hans!!! Nei det er jeg ikke så gira på. Hun er jo tross alt gift med dette neket, og det er alt for mye straff i seg selv. Synes synd på henne. Anonymkode: bec88...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 #17 Del Skrevet 23. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er jeg ikke så gira på. Hun er jo tross alt gift med dette neket, og det er alt for mye straff i seg selv. Synes synd på henne. Anonymkode: bec88...76b Ja men det er derfor jeg syntes du burde si fra. Stakkars dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 23. februar 2016 #18 Del Skrevet 23. februar 2016 Vær ærlig. "Jeg var innom og kikka på facebookprofilen din, og der står det at du fremdeles er gift?" Da får han en sjanse til å forklare seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #19 Del Skrevet 23. februar 2016 32 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev: Vær ærlig. "Jeg var innom og kikka på facebookprofilen din, og der står det at du fremdeles er gift?" Da får han en sjanse til å forklare seg. Jeg er litt der at jeg har lyst å ta en snap av kommentaren der han skriver "min kone og meg" og sende han ja Anonymkode: bec88...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 23. februar 2016 #20 Del Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vil ta hevn akkurat nå for nå er jeg sinna jeg vil si ifra til han at sånn vil jeg ikke bli behandlet. Men antagelig mangler han all form for samvittgihet, så det er vel rimelig dødfødt Deng. Anonymkode: bec88...76b Jepp. Min mening er at du må gjøre det beste for deg. For det beste for deg, er ikke å fortsette relasjonen med mer drama og tull, selv om det føles slik akkurat nå. Tro meg, den beste hevnen er å aldri snakke med denne drittmannen igjen Beklager om tonen min var krass, for det er ikke min intensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå