Gå til innhold

Hvordan ser Ideal-mannen ut? Det kommer an på hvor du lever :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kan umulig stemme. Feite,  uatletiske og mindre pene. Langt under nivået  på  alle menn jeg noensinne har datet utseendemessig. 

Anonymkode: 2d67e...528

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan umulig stemme. Feite,  uatletiske og mindre pene. Langt under nivået  på  alle menn jeg noensinne har datet utseendemessig. 

Anonymkode: 2d67e...528

Norge var ikke med  i denne testen. Det kan være en mulig årsak for deg.

Jeg synes ikke at de var feite, uatletiske og mindre pene. Vi har forskjellig smak. Mange av de synes jeg er svært vakre

 

Anonymkode: 89028...173

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge var ikke med  i denne testen. Det kan være en mulig årsak for deg.

Jeg synes ikke at de var feite, uatletiske og mindre pene. Vi har forskjellig smak. Mange av de synes jeg er svært vakre

 

Anonymkode: 89028...173

Ok, ikke direkte stygge. Par så ok ut , men absolutt ikke på nivå at de liksom et det foretrukne. Det har jeg ingen tro på rett og slett. Man trenger ikke gå lengre enn  Kiwi for å se langt  penere menn-:). Jepp , Norge ikke med så....

Anonymkode: 2d67e...528

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan umulig stemme. Feite,  uatletiske og mindre pene. Langt under nivået  på  alle menn jeg noensinne har datet utseendemessig. 

Anonymkode: 2d67e...528

Det er jo nettopp det artikkelen handler om, at folk har forskjellig smak og at ikke din smak på menn er den samme som i resten av verden. Det at du har en annen smak i menn viser ikke at artikkelen umulig kan stemme, det er i tråd med artikkelen.

Anonymkode: fcbef...673

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, ikke direkte stygge. Par så ok ut , men absolutt ikke på nivå at de liksom et det foretrukne. Det har jeg ingen tro på rett og slett. Man trenger ikke gå lengre enn  Kiwi for å se langt  penere menn-:). Jepp , Norge ikke med så....

Anonymkode: 2d67e...528

Nå har jo alle tatt utgangspunkt i det samme bildet, så det kan være derfor du ikke foretrekker noen av dem. Så store forandringer har de jo ikke gjort, så de opprinnelige ansiktstrekkene hans er lett gjenkjennelige hele tiden. Altså er det ikke så rart at du ikke faller pladask for noen av utgavene. 

På min lokale Kiwi har jeg aldri sett en mann jeg synes er pen, faktisk, så der misunner jeg deg litt! 

Anonymkode: 05ed0...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jo alle tatt utgangspunkt i det samme bildet, så det kan være derfor du ikke foretrekker noen av dem. Så store forandringer har de jo ikke gjort, så de opprinnelige ansiktstrekkene hans er lett gjenkjennelige hele tiden. Altså er det ikke så rart at du ikke faller pladask for noen av utgavene. 

På min lokale Kiwi har jeg aldri sett en mann jeg synes er pen, faktisk, så der misunner jeg deg litt! 

Anonymkode: 05ed0...5f9

Jeg ser penere menn hver gang jeg er I Norge. Enda penere menn ser jeg når jeg er I USA eller Australia -;).

Anonymkode: 2d67e...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA eller Venezuela. Liker ikke overvektige menn. Når det er sagt, tenner jeg på menn fra Norge og Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig og se, men synes dameversjonen var morsommere for hun var jo sminket i veldig mange ulike stiler og ikke bare endret litt på kroppen til. Får mer inntrykk av hva de anser som vakkert i landet på hun synes jeg.

Aner ikke hvor jeg skulle bodd i forhold til disse her, liker min egen norske versjon her hjemme og han ligner ingen av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...