Gå til innhold

Svak positiv 15 dpo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår fikk jeg gravid 1-2 på cb digital på morgenurin, dagen før der en ganske positiv a1 også på morgenurin. 

Idag var ikke brystene like ømme lenger, så bare måtte ta en test til.. Og den ble kjeempe svak. På ganske konsentrert ettermiddagsurin. Tenker at den burde vært mye sterkere? Noen som har erfaringer? Redd for å ha mistet :( og ja, spør bare om erfaringer, ikke fasiten.

Anonymkode: a76aa...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest summesumbi

Strek er strek inntil det motsatte er bevist. Nå synes jeg du bare skal sette deg ned slappe av og tenke at du er gravid😊 Hadde klart seg med den første testen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) nei, skulle nok ikke ha testet, men har blitt helt crazy etter vi begynte å prøve.. Aah. 

Anonymkode: a76aa...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 DPO og 1-2 uker høres normalt ut. Testen sier jo at du er 7-14 dager på vei (fra befruktning). Og det er jo litt variasjon fra person til person. Ved sen festing av egg vil også hcg ha startet senere. 

Ikke bekymre deg, gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Havrekjeksen skrev:

15 DPO og 1-2 uker høres normalt ut. Testen sier jo at du er 7-14 dager på vei (fra befruktning). Og det er jo litt variasjon fra person til person. Ved sen festing av egg vil også hcg ha startet senere. 

Ikke bekymre deg, gratulerer! 

Takk for det! Var mer den testen jeg tok idag som bekymret meg, men en test 15 dpo på ettermiddagsurin trenger kanskje ikke å være så sterk.. Får bare vente å se! :) 

 

Anonymkode: a76aa...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den 20. februar 2016 at 21.32, AnonymBruker skrev:

Takk for det! Var mer den testen jeg tok idag som bekymret meg, men en test 15 dpo på ettermiddagsurin trenger kanskje ikke å være så sterk.. Får bare vente å se! :) 

 

Anonymkode: a76aa...7a9

Har det gått bra? :-) Fortsatt gravid? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...