Gå til innhold

Når typen du dater gjør narr av ditt kjæledyr sin død.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at det er greit å få vite slike ting i dating fasen. Så trenger du ikke å knytte spesiell bånd til fyren. For han er jo ikke en du vil bli bedre kjent med vel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å få avklart i date-perioden at han ikkje er noko å satse på. For min del hadde det vore heilt uaktuelt å vere ilag med ein som virkelig ikkje likar kattar, for det hadde jo betydd at eg aldri kunne hatt katt igjen! 

Bye bye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har datet en stund og jeg visste ikke om hans holdninger før nå.Trodde ikke han var sånn.Vi er på vei inn i et forhold og derfor ble jeg ekstra skuffet :(

 

ts

Anonymkode: f8ccd...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det sånn at enkelte dyr ikke har så høy verdi i andre land. Husker jeg var med en latinamerikaner en gang som lo litt når jeg snakket om katter/katten min. Han sa katter ikke var populære der han kom fra, og han likte dem heller ikke. Og så fikk jeg litt ekkel følelse, og lurte litt på om han hadde plaget katter i ungdommen... Han sa han ikke hadde det, men jeg likte ikke at han kom med latter i den sammenhengen.

Anonymkode: 8ad21...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og så er det sånn at enkelte dyr ikke har så høy verdi i andre land. Husker jeg var med en latinamerikaner en gang som lo litt når jeg snakket om katter/katten min. Han sa katter ikke var populære der han kom fra, og han likte dem heller ikke. Og så fikk jeg litt ekkel følelse, og lurte litt på om han hadde plaget katter i ungdommen... Han sa han ikke hadde det, men jeg likte ikke at han kom med latter i den sammenhengen.

Anonymkode: 8ad21...d4f

Ja. Og Det er AKKURAT det jeg tenker på også,det jeg uthevet.En ekkel tanke..

Anonymkode: f8ccd...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet en stund og jeg visste ikke om hans holdninger før nå.Trodde ikke han var sånn.Vi er på vei inn i et forhold og derfor ble jeg ekstra skuffet :(

 

ts

Anonymkode: f8ccd...bf4

Så kommer det store spm. Hva har du tenkt å gjøre med fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en ustabil, usympatisk og særdeles lite likandes type, med sosiale antenner som sist var justert en gang i steinalderen... Vær glad du fant ut dette tidlig!

Det eneste som bekymrer meg litt her er at du bruker "dater", og ikke "DATET", som om dette var en kar som  forsatt var aktuell... "Say it aint so" var det et band som sang en gang...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -Jiinxs- skrev:

Så kommer det store spm. Hva har du tenkt å gjøre med fyren?

Jeg vet ikke :( Tar til meg det jeg leser her da.Trodde først jeg kanskje var for sensitiv men godt å se andre er enig med meg.

Anonymkode: f8ccd...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke :( Tar til meg det jeg leser her da.Trodde først jeg kanskje var for sensitiv men godt å se andre er enig med meg.

Anonymkode: f8ccd...bf4

Ha litt selvrespekt å bare avslutt det før det blir mer "seriøst". Er mitt lille råd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke :( Tar til meg det jeg leser her da.Trodde først jeg kanskje var for sensitiv men godt å se andre er enig med meg.

Anonymkode: f8ccd...bf4

Hvordan kan du være interessert i kontakt med han??? Han sa han ville drept en katt hvis han kom over den.

Nå har jeg ikke særlig sympati for deg, når du i det hele tatt kan vurdere videre kontakt med et slikt menneske.

Anonymkode: 8ad21...d4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr.I går kveld da vi møttes pratet vi bl.annet om kjæledyr vi hadde hatt,og han lo og sa "daaakar" da jeg fortalte at mitt dyr hadde dødd av kreft for noen år tilbake.Han sa han synes synd på meg,men ikke på dyret.Det at kjæledyret mitt ble uhelbredelig sykt og måtte avlives er noe som fortsatt er veldig sårt for meg,jeg savner dette dyret hver dag.Han la også til at han hater denne typen kjæledyr som jeg hadde (en av de mest vanlige i Norge),og at han skulle ha drept det om han fant det...Jeg ble ganske sjokkert.

Hvordan hadde dere håndtert dette?

Jeg sa han ikke burde si sånt,men han bare lo det bort.Kan legge til at det var en del alkohol med i bildet her,men likevel har dette vært i tankene mine i hele dag.

Anonymkode: f8ccd...bf4

Jeg hadde bedt han slette nummeret mitt og ønsket han et fortsatt miserabelt liv videre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skulle jeg drept deg da om jeg ikke likte ditt type utseende på menn!?" Nei, fuck deg. skaff deg en psykolog fortest mulig.  Then go.

Anonymkode: 656d1...c69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanskelig å si når det bare blir gjenfortalt, men han høres jo ufølsom ut og du høres kanskje litt vel sår ut. Ingen god match med andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at man ikke liker katter. Men ærlig talt, det var usmakelig. Uansett kan man ikke ta livet av en katt bare fordi man ikke liker katter. Hadde nok sett meg etter en annen (hyggeligere) å date enn han her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Han hørtes jo ikke helt god ut da. Hadde min date sagt noe sånt, så hadde jeg blitt irritert og mest sannsynlig avsluttet det hele. Eier ikke sympati han fyren der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...