Gå til innhold

Hvor mange tinderdates før man møter en "match"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier seg selv - lurer på hvor mange tinderdates dere har vært på og om/når det var full klaff/dere fortsatte å date fyren?

Har vært på 6 første-dates, der det kun har vært kjemi med en som jeg fortsatte å date, men vi ville ulike ting. Litt lei av å bruke tid og krefter på å date folk en gang og bli skuffet gang på gang (mener ikke å virke hoven, de blir nok like skuffet)... Hva er deres erfaringer? Må man regne med mange "bom-dater", og hvordan holde motivasjonen oppe? Vil jo møte noen, men tenker på hva jeg kunne brukt frikvelden til, som for eksempel venninner, familie, trening, jobb osv.

Anonymkode: 8a684...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man må regne med en del bom. Jeg traff 11, før nåværende, som jeg liker godt, men ikke aner om det blir noe mer med. 

Jeg tenkte også mye på hvor mye tid jeg brukte på det, men når jeg ser tilbake var det 1-3 kvelder pr. fyr, i det lange løp er jo ikke det så mye. Jeg vil ha en kjæreste, og da må man nesten jobbe litt for det. Hvis det faktisk funker med han jeg treffer nå er det jo definitivt verdt det.

Mitt tips er vel å ikke legge så mye i det helt i starten, men være tydelig på hva du vil og ikke bruke lang tid hvis det ikke er kjemi. For, i alle fall for min del, det er det oftest ikke.

Anonymkode: 12b6b...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 7 Tinder dates. I 3 av tilfellene møtte jeg dem for en 2 date. Kun 2 av de 3 ble til en 3. date igjen. Med han ene så ble han snurt da vi kom til punktet hvor vi skulle ha sex og jeg ville at han skulle bruke kondom, dermed så jeg aldri han igjen. Med den andre endte jeg i et mange måneders langt bootycall "forhold". Så mao jeg er fortsatt singel.

Kjenner jeg er litt lei av Tinder, men vet om mange som har datet opp til 15-20 forskjellige menn før de har møtt en de har klaffet med :) (ikke bare fra Tinder, men andre datingsider også)

Anonymkode: 20dba...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Begynner liksom å lure på om det er noe galt med meg.. Om jeg har for høye krav, eller om jeg ikke har god kjemi med folk, så godt å høre at flere måtte gjennom en del dates før en match dukket opp :) Det er jo ganske lite sannsynlig at man treffer blink med en tilfeldig første gang, eller andre, tredje, fjerde for den saks skyld.. Vil jo møte en kjæreste, så som du sier over her så må man nesten prioritere noen kvelder selv om det ikke blir match.. Men hva avgjør om du dater en person andre gang? Jeg føler liksom at jeg vet det ikke er rett, men samtidig har jo flere vært perfekte på "papiret", bare uten den følelsen av kjemi.. 

 

Anonymkode: 8a684...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte vel seks tindermatcher. To på byen, to på kaffe, én på tur og én på en ordentlig date. To av dem er nære venner av meg nå, og han ene er jeg (forhåpentligvis) snart sammen med :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 3, ig tredjemann klaffet det med :) Vi har gått ut i snart 3 måneder nå så vi får se hvor det ender. 

Anonymkode: 951e6...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tittelen sier seg selv - lurer på hvor mange tinderdates dere har vært på og om/når det var full klaff/dere fortsatte å date fyren?

Har vært på 6 første-dates, der det kun har vært kjemi med en som jeg fortsatte å date, men vi ville ulike ting. Litt lei av å bruke tid og krefter på å date folk en gang og bli skuffet gang på gang (mener ikke å virke hoven, de blir nok like skuffet)... Hva er deres erfaringer? Må man regne med mange "bom-dater", og hvordan holde motivasjonen oppe? Vil jo møte noen, men tenker på hva jeg kunne brukt frikvelden til, som for eksempel venninner, familie, trening, jobb osv.

Anonymkode: 8a684...f85

Jeg snakket med 27 menn over 19 dager, før jeg fikk match med han som nå er forloveden min. 

Ingen av disse møtte jeg i virkeligheten og han som jeg fikk match med på dag 19 brukte jeg 21 dager å bli kjent med før vi møttes i vireligheten.  Å være bevisst og kritisk før du gidder møte noen i virkeligheten er mitt beste råd.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt fem stykker via Tinder. Ble avvist av alle sammen. Den første var bare ute etter venner, den andre bare bekreftelse, den tredje tror jeg synes jeg var for kjedelig, den fjerde er jeg usikker på, hun var veldig utydelig, og den femte bare forsvant. I tre av tilfellene var jeg vel litt usikker selv, men to av dem var jeg oppriktig interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt to stykker. Han ene klikket jeg ganske bra med og vi endte med å være fuckfriends i et halvt år. Da jeg møtte han andre var det full klaff og vi er kjærester nå :)

Anonymkode: 0674d...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Okapi skrev:

Har møtt fem stykker via Tinder. Ble avvist av alle sammen. Den første var bare ute etter venner, den andre bare bekreftelse, den tredje tror jeg synes jeg var for kjedelig, den fjerde er jeg usikker på, hun var veldig utydelig, og den femte bare forsvant. I tre av tilfellene var jeg vel litt usikker selv, men to av dem var jeg oppriktig interessert i.

De som du var oppriktig interessert i, spurte du dem hva det var ved deg som ikke var bra nok for dem? Eller var det en av de som sa du var for kjedelig? Synes du selv du er kjedelig og har et ønske om å bli mindre kjedelig eller trives du som du er? For da er jo ingen av disse verdt din interesse uansett.. Du må lete etter de som liker deg like godt som du liker deg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg førte statistikk på det der.

Et sted mellom 20 og 30 likes ble en match, og tredjehver match ble en date. Når det ble date kom saken over i mine hender om det skulle bli en date nummer to. jeg var på et 20- talls dater før jeg traff hun jeg til slutt ble sammen med.

Hadde aldri møtt henne uten tinder.

Ei venninne av meg hadde annerledes statistikk: match på  90 % av likes- ene, 10 - 12 hver dag, og date kanskje med hver 50. match.... Hvor mange dater det ble før hun fant sin drømmemann vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nettinettet skrev:

De som du var oppriktig interessert i, spurte du dem hva det var ved deg som ikke var bra nok for dem? Eller var det en av de som sa du var for kjedelig? Synes du selv du er kjedelig og har et ønske om å bli mindre kjedelig eller trives du som du er? For da er jo ingen av disse verdt din interesse uansett.. Du må lete etter de som liker deg like godt som du liker deg selv :)

Hun ene sa hun ikke hadde tid. Jeg er usikker på om jeg tror på det, siden det var hun som tok initiativ i utgangspunktet. Hun andre var hun som bare forsvant. Det siste som skjedde der var at hun sa ja til en invitasjon, og så bare var vekk dagen etter. Hadde allerede truffet henne tre-fire ganger.

Jeg skulle vel kanskje ønske at jeg ikke ble oppfattet som kjedelig, men jeg har ikke noe spesielt ønske om å endre på interesser eller væremåte for egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 17. februar 2016 at 20.31, AnonymBruker skrev:

Tittelen sier seg selv - lurer på hvor mange tinderdates dere har vært på og om/når det var full klaff/dere fortsatte å date fyren?

Har vært på 6 første-dates, der det kun har vært kjemi med en som jeg fortsatte å date, men vi ville ulike ting. Litt lei av å bruke tid og krefter på å date folk en gang og bli skuffet gang på gang (mener ikke å virke hoven, de blir nok like skuffet)... Hva er deres erfaringer? Må man regne med mange "bom-dater", og hvordan holde motivasjonen oppe? Vil jo møte noen, men tenker på hva jeg kunne brukt frikvelden til, som for eksempel venninner, familie, trening, jobb osv.

Anonymkode: 8a684...f85

Jeg har totalt vært på 6 tinderdates. Nr 6 ble full klaff og vi er sammen og venter barn. Tror mange, som flere har nevnt i diverse tinder-tråder her på kg, bruker tinder helt feil. Man må rett og slett spørre rett ut på første samtale om hva den andre er ute etter. Mange er der for forhold, mange er der for sex og tull og tøys. 

 

Anonymkode: cf616...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.2.2016 at 0.42, Okapi skrev:

Hun ene sa hun ikke hadde tid. Jeg er usikker på om jeg tror på det, siden det var hun som tok initiativ i utgangspunktet. Hun andre var hun som bare forsvant. Det siste som skjedde der var at hun sa ja til en invitasjon, og så bare var vekk dagen etter. Hadde allerede truffet henne tre-fire ganger.

Jeg skulle vel kanskje ønske at jeg ikke ble oppfattet som kjedelig, men jeg har ikke noe spesielt ønske om å endre på interesser eller væremåte for egen del.

Men du vet altså ikke hva det var ved deg som gjorde at de ikke ville bruke tid på deg. Er godt tips er jo å faktisk spørre hva det er de ser etter som du ikke har, så kan du jo finne ut om dette er noe du er dårlig på å vise frem, eller noe du faktisk ikke har.

Ingen ønsker å bli oppfattet som kjedelig hvis man ikke er det, og da er det jo opp til deg å finne ut hva du må endre i din væremåte slik at du ikke blir oppfattet slik - hvis det er slik de oppfatter deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på noen tinderdates, men jeg har enda ikke funnet noen som jeg vil gå på fler dater med. Håper fremdeles på at den rette skal dukke opp, men det funker kanskje ikke når man har sin tvil om at man kommer til å finne han på tinder? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Nettinettet skrev:

Men du vet altså ikke hva det var ved deg som gjorde at de ikke ville bruke tid på deg. Er godt tips er jo å faktisk spørre hva det er de ser etter som du ikke har, så kan du jo finne ut om dette er noe du er dårlig på å vise frem, eller noe du faktisk ikke har.

Ingen ønsker å bli oppfattet som kjedelig hvis man ikke er det, og da er det jo opp til deg å finne ut hva du må endre i din væremåte slik at du ikke blir oppfattet slik - hvis det er slik de oppfatter deg. 

Det er jo ikke så lett når ingen faktisk innrømmer at de ikke er interessert. :P Normalt "har de ikke tid", eller bare forsvinner, som sagt. Jeg har prøvd å være direkte å si at det er helt greit at de ikke er interessert, men responsen er nesten utelukkende "nei, nei, nei, det er ikke det, jeg har bare ikke tid til en kjæreste akkurat nå". Mulig du selv er tydelig på hva du vil og ikke vil, men jeg har knapt møtt en annen kvinne som er det. Hinting er normen både inn og ut av relasjoner.

Når det gjelder dette med å være kjedelig mener jeg ikke at det er noe som feilkommuniseres. Det er heller det at de faktisk synes jeg er kjedelig. Jeg er ikke spesielt utagerende og har interesser jeg antar er typisk for introverte grublere. Det er helt ok at det ikke er for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Okapi skrev:

Det er jo ikke så lett når ingen faktisk innrømmer at de ikke er interessert. :P Normalt "har de ikke tid", eller bare forsvinner, som sagt. Jeg har prøvd å være direkte å si at det er helt greit at de ikke er interessert, men responsen er nesten utelukkende "nei, nei, nei, det er ikke det, jeg har bare ikke tid til en kjæreste akkurat nå". Mulig du selv er tydelig på hva du vil og ikke vil, men jeg har knapt møtt en annen kvinne som er det. Hinting er normen både inn og ut av relasjoner.

Når det gjelder dette med å være kjedelig mener jeg ikke at det er noe som feilkommuniseres. Det er heller det at de faktisk synes jeg er kjedelig. Jeg er ikke spesielt utagerende og har interesser jeg antar er typisk for introverte grublere. Det er helt ok at det ikke er for alle.

Men du vet jo at de ikke er interessert når de sier de ikke har tid til en kjæreste og er på Tinder. Vi har jo alle våre faste svar for å ikke avvise som vi aksepterer men er klar over hva egentlig betyr. Hvis du har interesse av å finne ut hvorfor de du vil ha ikke vil ha deg må du neste bare spørre dem rett ut, og  gjerne lokke dem til å få et svar. 

Flere av kundene vi har fått det siste året bruker meg til å ta kontakt med damer eller menn de har hatt interesse av for å høre hva det var som manglet. Det gir en enorm innsikt for den som vil finne ut av hvorfor de ikke får klaff med de som de vil ha klaff med. Og de har aldri fått svar når de har spurt selv, men når jeg spør på deres vegne fordi jeg faktisk er ansatt til å finne dem en kjæreste så blir det helt annerledes. Da legger de ut som bare det for å hjelpe kunden min finne den rette for seg.. 

Hvis du mener at du er kjedelig fordi du er en rolig kar gir du jo kanskje uansett et feil inntrykk av deg selv. Å være rolig, gubbete etc er ikke ensbetydende med å være kjedelig, men når du mener det selv gir du det inntrykket til andre også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nettinettet skrev:

Men du vet jo at de ikke er interessert når de sier de ikke har tid til en kjæreste og er på Tinder. Vi har jo alle våre faste svar for å ikke avvise som vi aksepterer men er klar over hva egentlig betyr. Hvis du har interesse av å finne ut hvorfor de du vil ha ikke vil ha deg må du neste bare spørre dem rett ut, og  gjerne lokke dem til å få et svar. 

Flere av kundene vi har fått det siste året bruker meg til å ta kontakt med damer eller menn de har hatt interesse av for å høre hva det var som manglet. Det gir en enorm innsikt for den som vil finne ut av hvorfor de ikke får klaff med de som de vil ha klaff med. Og de har aldri fått svar når de har spurt selv, men når jeg spør på deres vegne fordi jeg faktisk er ansatt til å finne dem en kjæreste så blir det helt annerledes. Da legger de ut som bare det for å hjelpe kunden min finne den rette for seg.. 

Hvis du mener at du er kjedelig fordi du er en rolig kar gir du jo kanskje uansett et feil inntrykk av deg selv. Å være rolig, gubbete etc er ikke ensbetydende med å være kjedelig, men når du mener det selv gir du det inntrykket til andre også.. 

Hvorfor er det egentlig så viktig å vite grunnen? De færreste kan endre noe med personligheten uansett, kun utseende, så dersom man ikke får en person så må man heller søke etter noen andre som passer en bedre. 

Anonymkode: b40e4...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Nettinettet skrev:

Men du vet jo at de ikke er interessert når de sier de ikke har tid til en kjæreste og er på Tinder. Vi har jo alle våre faste svar for å ikke avvise som vi aksepterer men er klar over hva egentlig betyr.

 

Ja, det kan bety at h*n ikke er interessert. Men det kan også bety at det som sies er sant. Tinder og en del andre nettsteder florerer av folk som ikke nødvendigvis ser etter noe seriøst, de ønske bare å "scanne" forholdene litt. Man kan selvsagt spørre dem om hva de ønsker på forhånd, men man har ingen garanti for at alle er helt oppriktige. Det er nok mange som forsøker å fremstille seg litt mer seriøst enn det de egentlig søker, og motparten har ofte ingen sjanse til å fange opp dette. Tinder og en del andre steder er et sjansespill dersom man ser etter noe seriøst. 

Anonymkode: b40e4...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...