Gå til innhold

Daten min sa jeg er dårlig i senga :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

It takes two to tango. For at den ene skal være "dårlig i senga" må den andre nødvendigvis også være det....

Anonymkode: 412b2...91e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er en adios-din-idiot-kommentar. En sterk person avslutter hele relasjonen der og da. Virker som at han har litt for mye makt over deg hvis du fortsatt vil ha kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

It takes two to tango. For at den ene skal være "dårlig i senga" må den andre nødvendigvis også være det....

Anonymkode: 412b2...91e

Dette er jeg helt uenig i. Når hun suger deg og det føles ut som hun prøver å skrelle en gulrot med tennene eller når hun rir deg og det føles ut som hun prøver å gire en traktor med fitta så hjelper det ikke hvor flink du er. Noen er bare ikke gode i senga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎15‎.‎02‎.‎2016 at 20.35, AnonymBruker skrev:

Glad dere er enig og ikke jeg som overdriver. Har jo tenkt mye på det. Er jeg virkelig så dårlig i senga? Det var ikke noe gøy å høre :(

Ts

Anonymkode: 063e7...fea

Ufølsom ting å si. Kanskje han bare påstår det, og bruker det som en unnskyldning til å gjøre det slutt? Kanskje dere ikke har bra nok kjemi?

Uansett, du fortjener bedre enn en drittsekk som han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.2.2016 at 14.56, SunnivaOslo skrev:

Greit man sier ifra men måten han sa ifra var ekstremt dårlig.

Her lukter det hersketeknikk lang vei. Han kommer til å manipulere deg til å gjøre seksuelle ting du ikke ønsker å gjøre og jeg tror du er en som er villig til det selvom du innerst inne ikke vil i og med at du spør om dette på KG. Det du skulle ha sagt var "takk i like måte"for det tar to for å ha sex. 

Oh yes. Akkurat dette som kommer til å skje. Manipulerende mann du har fått deg, TS. Pass deg.

Anonymkode: 871ee...df3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i han! Virker som en uerfaren tulling som er mer usikker på seg selv. En med selvtillit og erfaring hadde gledelig "lært" deg opp isteden for å slenge en sånn bemerkning ut av det blå. Ignorer han fullstendig å treff skikkelig mannfolk som vet å sette pris på deg. Jeg tror ikke du er dårlig i senga, men at dere ikke funker seksuelt sammen. Det er to ganske forskjellige ting.

Anonymkode: accff...537

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeahJames skrev:

Jeg håper virkelig at du ikke planlegger å fortsette å treffe denne mongoen??

Samme her.

Anonymkode: 871ee...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sier ikke rett ut "du er dårlig i senga" Det går an å ordlegge seg på en annen måte. Hvis en mann synes en dame er dårlig til å suge, så bør han heller f.eks si " jeg liker det bedre hvis du gjør sånn og sånn  Jeg liker ikke når du bruker tenner for det gjør litt vondt"  enn å si rett ut "du er dårlig til å suge" 

Denne gutten her høres ut som stor idiot!  Han mangler sosiale antenner. Hadde dumpa han på flekken. Pensjonist i senga? Herregud!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.2.2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som liker å høre de er dårlig i senga. Jeg ble veldig paff da han sa det, for trodde vi hadde god sex jeg. Tydeligvis ikke. 

Han er veldig ærlig og sier alt rett ut. Det er bra å være ærlig, men noen ganger kan man såre andre. Kall meg gjerne hårsår, men jeg ble litt såret. Det kom helt ut av det blå.Vi sitter hjemme hos han (i går) og plutselig sier han "men å ha sex med deg er det samme som å ha sex med en pensjonist, du er dårlig i senga" Jeg ble lei meg og spurte hvorfor,  men han kunne ikke svare ordentlig på det. Han sa bare "næh, du bare kjedelig. " 

Stemningen etter det var kleint. Gikk like etter og føler meg dårlig. Jeg er ingen gud i senga, men ser ikke på meg som dårlig. Jeg er aktiv og er ingen død fisk. Jeg har hvert fall aldri hørt jeg er dårlig. 

Overreagerer jeg ? Hvordan ville du reagert? 

Anonymkode: 063e7...fea

Han der er det mye mer med. Jeg hadde sagt takk og farvel. 

Anonymkode: 5c396...aff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mener jeg at ingen har rett til å gi andre kritikk som ikke fungerer som konstruktiv. Aldri fortell noen at de "bare er dumme" eller "bare er dårlig, vet ikke hvorfor". Sånn oppførsel ser jeg på som nedbrytende, og sånne mennesker ser jeg på som ikke særlig interessante å ha rundt seg  i lengden.

Det er lov å si "skulle ønske du var litt mer aktiv og sa i fra om hva du ville" fremfor "du er som en pensjonist, vet ikke hvorfor"
Ikke snakk sårende om andre hvis du ikke vet hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret
Den 15.2.2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som liker å høre de er dårlig i senga. Jeg ble veldig paff da han sa det, for trodde vi hadde god sex jeg. Tydeligvis ikke. 

Han er veldig ærlig og sier alt rett ut. Det er bra å være ærlig, men noen ganger kan man såre andre. Kall meg gjerne hårsår, men jeg ble litt såret. Det kom helt ut av det blå.Vi sitter hjemme hos han (i går) og plutselig sier han "men å ha sex med deg er det samme som å ha sex med en pensjonist, du er dårlig i senga" Jeg ble lei meg og spurte hvorfor,  men han kunne ikke svare ordentlig på det. Han sa bare "næh, du bare kjedelig. " 

Stemningen etter det var kleint. Gikk like etter og føler meg dårlig. Jeg er ingen gud i senga, men ser ikke på meg som dårlig. Jeg er aktiv og er ingen død fisk. Jeg har hvert fall aldri hørt jeg er dårlig. 

Overreagerer jeg ? Hvordan ville du reagert? 

Anonymkode: 063e7...fea

Det var ingen fin ting å si! Men husk: han er 1 person. Det kan være flere grunner til at han sa det, men uansett om han mener det eller ikke er han bare 1 person. Du vil finne 100 andre som synes du er super i senga. Så ikke la det trykke deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.2.2016 at 14.56, SunnivaOslo skrev:

 

Her lukter det hersketeknikk lang vei. Han kommer til å manipulere deg til å gjøre seksuelle ting du ikke ønsker å gjøre og jeg tror du er en som er villig til det selvom du innerst inne ikke vil i og med at du spør om dette på KG. Det du skulle ha sagt var "takk i like måte"for det tar to for å ha sex. 

tydeligvis mange som tror dette her, TS jeg håper du har kuttet ut fyren, selvom jeg nødendihvis ikke tror at du er villige til å bli manupelert ved å skrive på TS. Be Strong!!

Anonymkode: 18abd...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send ham en blomst og en stor takk for å vise sitt sann jeg med mangel på både oppdragelse, folkeskikk og intelligens på et så tidlig tidspunkt, og dermed spare deg for å bruke mer tid og energi på noe så annenrangs. Regner med du har gått videre for lengst,og at du har sett av tråden her at det ikke er DEG det er noe i veien med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne da sagt det på en annen måte. F.eks ved å fortelle hva han liker, hva han ønsker du skal gjøre mer av osv. Nå synes jeg han virket veldig avvisende. Jeg ville ikke hatt sex med han igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...