Gå til innhold

Daten min sa jeg er dårlig i senga :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han kunne i det minste forklart hvorfor du er kjedelig å sex med. Han godtar jo at sexen er dårlig, om han ikke vil forklare hva som burde bli bedre? :) Ingenting å klage på da.

Anonymkode: 8e317...b0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Tuesday, February 16, 2016 at 20.39, FrøkenMånestråle skrev:

Han kunne da sagt det på en annen måte. Jeg hadde blitt drittsur, pensjonist i senga..  For en tosk, man kan være ærlig å si sin mening, men man trenger ikke å trykke folk helt ned heller.

TS bør spørre om han har ligget med en pensjonist. Siden han kan uttale seg slik. Herregud for en taper. Er han så mye bedre I sengen selv. Tviler sterkt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Devilheart skrev:

Ok, nå har jeg lest mange svar i medhold til deg uten at hans sak er tatt i betraktning. Opplys oss om hvordan du faktisk var i senga. Bare lå du der og mottok, eller var med på leken og bidro litt også? Siden du sier han er ærlig og åpen, har han en grunn til å synes du er dårlig, men ville ikke si det. Kanskje er du dårlig på forspillet, på stimulering eller på å ta styringa? Har du tenkt på det? Har dere i det hele tatt snakket om hvordan dere liker å gjøre ting på?

Uansett hvor mye dette sjarmtrollet har rett i at TS er dårlig i senga (umulig for oss å vite), så tar man ikke opp et så ømtålig tema på den måten. Det går fint an å ta diskusjonen på en måte som ikke bryter ned all selvtillit hos den andre, og fortelle hva man selv trenger for at sexen skal bli bra, OG i tillegg spørre hva man selv kan gjøre for at det skal bli bedre.

Å slenge ut av seg "du suger i senga" uten å ta en konstruktiv diskusjon på det har ingenting for seg. Vitner bare om at han er en stor egoist som kun er ute etter en tømmestasjon. Eller muligens har forlest seg på disse negging-tingene.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fortalte meg etter et år at jeg hadde blitt mye bedre i senga, at jeg var sjøstjerne (liten innsats) tidligere. Men han begrunnet jo ting og utdypet, så ble ikke fornærmet.

han du dater derimot...ja han høres bare ut som en dust. Han mener kanskje at du er dårlig i senga, men han kan jo virkelig ikke kunsten å forføre!! "Kom over for et ligg" "du er som en pensjonist i senga" Uuummm...:balltre:

Anonymkode: 8ac24...31a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittsekk.

Han er vel kanskje en wife beater etersom han allerede nå prøver å trykke deg ned. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Thursday, February 18, 2016 at 13.46, Petra75 skrev:

Uansett hvor mye dette sjarmtrollet har rett i at TS er dårlig i senga (umulig for oss å vite), så tar man ikke opp et så ømtålig tema på den måten. Det går fint an å ta diskusjonen på en måte som ikke bryter ned all selvtillit hos den andre, og fortelle hva man selv trenger for at sexen skal bli bra, OG i tillegg spørre hva man selv kan gjøre for at det skal bli bedre.

Å slenge ut av seg "du suger i senga" uten å ta en konstruktiv diskusjon på det har ingenting for seg. Vitner bare om at han er en stor egoist som kun er ute etter en tømmestasjon. Eller muligens har forlest seg på disse negging-tingene.

Signerer!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
Den ‎16‎.‎02‎.‎2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som liker å høre de er dårlig i senga. Jeg ble veldig paff da han sa det, for trodde vi hadde god sex jeg. Tydeligvis ikke. 

Han er veldig ærlig og sier alt rett ut. Det er bra å være ærlig, men noen ganger kan man såre andre. Kall meg gjerne hårsår, men jeg ble litt såret. Det kom helt ut av det blå.Vi sitter hjemme hos han (i går) og plutselig sier han "men å ha sex med deg er det samme som å ha sex med en pensjonist, du er dårlig i senga" Jeg ble lei meg og spurte hvorfor,  men han kunne ikke svare ordentlig på det. Han sa bare "næh, du bare kjedelig. " 

Stemningen etter det var kleint. Gikk like etter og føler meg dårlig. Jeg er ingen gud i senga, men ser ikke på meg som dårlig. Jeg er aktiv og er ingen død fisk. Jeg har hvert fall aldri hørt jeg er dårlig. 

Overreagerer jeg ? Hvordan ville du reagert? 

Anonymkode: 063e7...fea

Herregud. Hva slags mann har du truffet? Så lenge du har fitte, så ordner ekte mannfolk opp ^^ Når ble "kukk og fitte skal sammen sitte" kjedelig? Det er han som er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det nå TS, hva sa han da du dumpet han? 

Anonymkode: 657ba...372

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.2.2016 at 20.30, spinelli skrev:

:hakeslepp: Hadde blitt HELT satt ut. Ikke greit. Forferdelig måte å si det på,

Så hva er en bra måte å si det på?

Anonymkode: 2a948...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ikke! 

Synes det er utrolig merkelig å bare si noe sånt! Spesielt uten å komme med noe konstruktivt eller forslag til forbedring.. Enten gjør han det for å trykke deg ned eller så mangler han sosiale antenner.

Endret av Smookiekins
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, February 16, 2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som liker å høre de er dårlig i senga. Jeg ble veldig paff da han sa det, for trodde vi hadde god sex jeg. Tydeligvis ikke. 

Han er veldig ærlig og sier alt rett ut. Det er bra å være ærlig, men noen ganger kan man såre andre. Kall meg gjerne hårsår, men jeg ble litt såret. Det kom helt ut av det blå.Vi sitter hjemme hos han (i går) og plutselig sier han "men å ha sex med deg er det samme som å ha sex med en pensjonist, du er dårlig i senga" Jeg ble lei meg og spurte hvorfor,  men han kunne ikke svare ordentlig på det. Han sa bare "næh, du bare kjedelig. " 

Stemningen etter det var kleint. Gikk like etter og føler meg dårlig. Jeg er ingen gud i senga, men ser ikke på meg som dårlig. Jeg er aktiv og er ingen død fisk. Jeg har hvert fall aldri hørt jeg er dårlig. 

Overreagerer jeg ? Hvordan ville du reagert? 

Anonymkode: 063e7...fea

Greit man sier ifra men måten han sa ifra var ekstremt dårlig.

Her lukter det hersketeknikk lang vei. Han kommer til å manipulere deg til å gjøre seksuelle ting du ikke ønsker å gjøre og jeg tror du er en som er villig til det selvom du innerst inne ikke vil i og med at du spør om dette på KG. Det du skulle ha sagt var "takk i like måte"for det tar to for å ha sex. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt å høre og ganske direte, men det er jo konstruktiv kritikk. At TS ikke ønsker å gjøre noe med at hun er kjedelig og i stedet kun skal sutre er jo noe hun må ta på sin egen kappe.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Summers skrev:

Kjipt å høre og ganske direte, men det er jo konstruktiv kritikk. At TS ikke ønsker å gjøre noe med at hun er kjedelig og i stedet kun skal sutre er jo noe hun må ta på sin egen kappe.

Hva var konstruktivt med den kritikken? Det var heller destruktiv kritikk. 

Hadde det vært konstruktivt så hadde mannen sagt hva som var problemet og så hadde han fortsatt med å si hva som kunne gjøres for å endre det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Polly Ester skrev:

Hva var konstruktivt med den kritikken? Det var heller destruktiv kritikk. 

Hadde det vært konstruktivt så hadde mannen sagt hva som var problemet og så hadde han fortsatt med å si hva som kunne gjøres for å endre det. 

Hvis hun ikke forstår hva han legger i "kjedelig" så burde hun vel spurt om det? Jeg ville tippe det kom frem i konteksten. Forteller jeg en historie og lytteren sier den er kjedelig så forstår jeg som oftest hvorfor den blir oppfattet som kjedelig selv om du som ikke har hørt historien jeg fortalte ikke forstår det.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 16.2.2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Jeg ble lei meg og spurte hvorfor,  men han kunne ikke svare ordentlig på det. Han sa bare "næh, du bare kjedelig. " 

Hun spurte hvorfor. Hun fikk bare vage svar tilbake, ikke noe som helst konstruktivt i det hele tatt. 

Ikke konstruktivt i det hele tatt. 

Endret av Polly Ester
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet er bra. Men dette ble for mye ærlighet. Det hadde kostet idioten mindre å holde kjeft! Sånt sier man rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

putt en habanero chili under forhuden hans. Bare for å spice up ur sexlife...

Hørtes jo ut som en skikkelig sosialt oppeående dud...

Anonymkode: 314da...bf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.2.2016 at 14.56, SunnivaOslo skrev:

. Han kommer til å manipulere deg til å gjøre seksuelle ting du ikke ønsker å gjøre og jeg tror du er en som er villig til det selvom du innerst inne ikke vil i og med at du spør om dette på KG. Det du skulle ha sagt var "takk i like måte"for det tar to for å ha sex. 

Enig,

Anonymkode: 18abd...442

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...