Gå til innhold

Daten min sa jeg er dårlig i senga :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen som liker å høre de er dårlig i senga. Jeg ble veldig paff da han sa det, for trodde vi hadde god sex jeg. Tydeligvis ikke. 

Han er veldig ærlig og sier alt rett ut. Det er bra å være ærlig, men noen ganger kan man såre andre. Kall meg gjerne hårsår, men jeg ble litt såret. Det kom helt ut av det blå.Vi sitter hjemme hos han (i går) og plutselig sier han "men å ha sex med deg er det samme som å ha sex med en pensjonist, du er dårlig i senga" Jeg ble lei meg og spurte hvorfor,  men han kunne ikke svare ordentlig på det. Han sa bare "næh, du bare kjedelig. " 

Stemningen etter det var kleint. Gikk like etter og føler meg dårlig. Jeg er ingen gud i senga, men ser ikke på meg som dårlig. Jeg er aktiv og er ingen død fisk. Jeg har hvert fall aldri hørt jeg er dårlig. 

Overreagerer jeg ? Hvordan ville du reagert? 

Anonymkode: 063e7...fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, for en dust! Finn deg en som vet å sette pris på deg! 

Hvis man synes noen er dårlig i senga, får de vise vei i senga, ikke si det på en måte som skriker selvopptatt dust. 

Anonymkode: 879b1...d0d

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad dere er enig og ikke jeg som overdriver. Har jo tenkt mye på det. Er jeg virkelig så dårlig i senga? Det var ikke noe gøy å høre :(

Ts

Anonymkode: 063e7...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kunne da sagt det på en annen måte. Jeg hadde blitt drittsur, pensjonist i senga..  For en tosk, man kan være ærlig å si sin mening, men man trenger ikke å trykke folk helt ned heller.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Å,for en idiot. Ikke bry deg. Så flaut at noen kan si sånt. Blir jo flau på hans vegne!

Ikke ta det alvorlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Herregud, for en idiot! Greit han synes du ikke er god i senga, men kunne da ha sagt det på en helt annen måte. En måte som ikke sårer deg. Jeg hadde blitt maks sinna!! :angry: Hadde nok ikke orket å date han noe mer nei. Gidder ikke å date en som mener jeg er pensjonist i senga. Makan!

Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du var dårlig i senga, med han.

It takes two to tango. Når han ikke engang klarer å si HVORFOR han synes det, nei da får han heller gå til den pensjonisten som har tydeligvis erfaring med :-p

 

Bedre lykke neste gang :)

Anonymkode: 530a2...5e3

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig stygt sagt. Jeg håper du forstår at du bør dumpe han. Uansett om du ikke hadde vært så god i senga, så sier man bare ikke noe sånt til noen. Det virker som han ikke har særlig empati. Og kanskje sa han det fordi han er sur for noe annet. Idiot er han uansett.

Anonymkode: 1b951...117

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er slem. Tror sikkert han skal få kontrollen når han bryter deg ned. Bare å styre unna og være glad for at du slipper å ha han inni deg flere ganger. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å si at man synes noen er kjedelig i senga, men da burde man faen meg kunne sette fingeren på hva som er "dårlig" også, og ikke komme med en "mÆh, du er er bare kjedelig lixxxzomzzz"... Sengeaktiviteter er noe man er to om, så mener han sexen er dålig uten å klare å kommunisere dette på en konstruktiv måte , så er det jo han som er det svake leddet.

Høres ut som en drittunge, og jeg ville bedt han "dra åt hevlete"...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust han er! Om han ønsket en forandring til det bedre burde han si det på en bedre måte og ikke minst vise hva han liker og hvordan! 

Jeg hadde glatt dumpet han og evt vært litt barnslig og sagt jeg ikke kunne date folk som ligger med pensjonister 🙈 For DET er turn-off 😂

Anonymkode: c4756...f3d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, tviler på at jeg hadde vært komfortabel nok til å ligge med han igjen. 

Anonymkode: 416ba...c9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han sier det igjen (men jeg håper du dumpe han og finne en annen) - bare si, tja, vanskelig å være super flink i sengen når du klarer ikke å holde deg ut lengre en et par minutter. 

Anonymkode: 2c0de...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Wow, tviler på at jeg hadde vært komfortabel nok til å ligge med han igjen. 

Anonymkode: 416ba...c9a

Jeg for min del hadde ikke snakket til han igjen. For en ondskapsfull ting å si. Jeg skal vedde på at det er han som er et dårlig ligg, har komplekser, og projiserer eget dårlig selvbilde over på TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ferdigheter i senga kan jo trenes, men dårlig personlighet er det verre å gjøre noe med. For en dust!

Anonymkode: 6ba21...16a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...