Gå til innhold

10 Grunner til at Evolusjon er løgn


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
3 minutter siden, debatant skrev:

Du vet ikke en gang hva evolusjon betyr!

Jo da jeg vet hva det betyr. Og det er jo ironisk at du av alle sier at jeg ikke vet hva det betyr,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Jo da jeg vet hva det betyr. Og det er jo ironisk at du av alle sier at jeg ikke vet hva det betyr,

Det er bare tragisk at en "voksen" person ikke vet hva ordene de bruke betyr. sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
10 minutter siden, debatant skrev:

Det er bare tragisk at en "voksen" person ikke vet hva ordene de bruke betyr. sukk

Ja og igjen beviser du at argumenter er ikke noe du har. Du kommer bare med dårlige bemerkninger som ikke har noe med saken å gjøre. 

Men siden du mener at ingen vet hva evolusjon betyr så kan vel du med din enorme visdom fortelle alle oss hva evolusjon betyr.  Men jeg vet jo at du ikke kan gjøre du vil bare bare komme med en poengløst setning uten betydning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎10‎.‎03‎.‎2016 at 1.57, AnonymBruker skrev:

Har du lest bøkene til Erik von Deniken (staver sikkert navnet feil da jeg ikke har lest bøkene siden jeg var barn) om fremmede maktens tid på jorden og innvirkning på mennesker 

Anonymkode: d3eb5...64e

Elsket dem da jeg var i den mest konspirasjonsteoretiske alderen 10-12 år, men allerede da var det jo noen påstander som lå litt langt unna plausibilitet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, debatant skrev:

Det er bare tragisk at en "voksen" person ikke vet hva ordene de bruke betyr. sukk

Fremskritt, utvikling, progresjon hvis du absolutt skal ha betydningen av ordet evolusjon.

Sånn for øvrig, du vet at definisjonen på galskap er å gjenta den samme handlingen igjen og igjen og forvente ett nytt resultat?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesket er 2.8 millioner år gammelt. 
http://www.iflscience.com/plants-and-animals/28-million-year-old-jawbone-oldest-homo-fossil-ever-discovered

 

Kort oppsummering av Richard Dawkins.

 

Mennesker er faktisk i slekt med apene. Forskjellige menneskearter hadde sex med hverandre over tid og slik ble det moderne mennesket til. Når forskjellige menneske arter hadde sex med hverandre så utviklet de seg. Her er et foredrag fra professorene i USA. SEX med forskjellige mennesker arter --> Evolusjon

 

Endret av Sikkerhetsjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veldig interessant at den hjemmesnekra versonen ikke står andre steder. Evolusjonister er flinke til å komme fram med nytt vås fortløpende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at ingen evolusjonistiske forklaringer står lenger enn rundt 10 år. Med mindre de er håpløst teite. Og ingen tar dem seriøst.

De aller fleste bevisene for evo. teorien er tilbakevist for lenge siden. Vår egen Ida fallt før det var gått 48 timer. Idag står vi igjen med en håndfull omstridte beviser. Kanskje det er fordi teorien ikke er riktig, kanskje.....

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.3.2016 at 23.37, Lafemmemauvaise skrev:

Men Lafemm, du sa nylig "hellige London", nå sier du "nok en spiker i kista", Synes du burde bestemme deg. Synes og at du ikke er særlig konsekvent!!! :o

Dette er på grensen til å motsi deg selv :opplyser:

btw: vitenskapen sier klart og tydelig at vi stammer fra lobefinnefisken.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.2.2016 at 16.37, Gjest Franke Ann skrev:

Utviklingen av det moderne menneskets taleorganer gikk for fort til at man begrunne det med evolusjon alene. På veien dit har vi også mistet en del egenskaper som helt klart ville vært forbundet med høyere overlevelsesevne. Tydeligvis har "noen" vært ute og tuklet litt med oss.

Alle vet jo at aliens har klonet aper i tusener av år for å skape det perfekte "mennesket" :)

Anonymkode: eac07...7a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet jo at aliens har klonet aper i tusener av år for å skape det perfekte "mennesket" :)

Anonymkode: eac07...7a9

Noen mener at lobefinnefisken er en aliens, kanskje den har tuklet med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.3.2016 at 23.37, Lafemmemauvaise skrev:

Vås og eventyr er noe ganske annet enn en spiker i kista??

Men jeg setter pris på tausheten fra evo-leiren :)

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Haha, artig diskusjon. Det finnes jo fortsatt mennesker som tror at mennesket stammer fra Afrika. Eller at det var asteroidenedslag som utryddet dinosaurene:fnise:

Anonymkode: 131e1...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.3.2016 at 21.17, debatant skrev:

Du vet ikke en gang hva evolusjon betyr!

Hvor gammel tror du jorda er da`? 

Bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, lovedrug skrev:

Hvor gammel tror du jorda er da`? 

Bare lurer.

Det har ingen ting med evolusjonsmakkværket å gjøre. Hold deg til tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, debatant skrev:

Det har ingen ting med evolusjonsmakkværket å gjøre. Hold deg til tema.

 

Så klart har det noe med saken og gjøre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, lovedrug skrev:

 

Så klart har det noe med saken og gjøre .

evolusjon er verken observert eller definert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, debatant skrev:

evolusjon er verken observert eller definert.

Det er ikke gud heller,så hvordan kan du sitte og si det så sikkert? Men jeg kan ikke si at evolusjon finnes?

Endret av lovedrug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...