Gå til innhold

Nettopp startet å date en jente. Drar bort i 3.5 mnd..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nettopp begynt å gå ut med en jente, vi har hatt 3 dater til nå, og snakker i telefon hele tiden. Nå har det seg slik at jeg blir å dra bort i 3.5 mnd f.o.m førstkommende fredag, og jeg har på følelsen av at hun føler jeg drar for å unngå henne. Jeg vil virkelig ha henne, men jeg må dra bort. Tror dere det er håp hun blir å vente, eller er løpet kjørt?? Kjent hverandre i 4 uker, og 3.5 mnd er ganske lenge da. Hva kan jeg gjøre?

 

Anonymkode: b3320...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3,5 måneder er ikke så lenge dersom dere holder kontakten over telefon. Du må snakke med henne og spørre om hun ser for seg noe seriøst med deg og at du gjerne vil holde kontakten, og møte henne igjen når du kommer tilbake. Og at du ikke kommer til å være med noen andre mens du er borte 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer møttes halvannen måned før jeg skulle dra til utlandet tilbake til studier. Vi var stormforelska og hoppa rett i et avstandsforhold. Er sammen den dag idag, nesten 4 år senere (han flyttet ned til meg året etter). Sett deg ned og forklar henne hvorfor du drar bort (skole? militær?) og at du gjerne vil ha henne. Så ser du hvordan det går :)

Anonymkode: c12c7...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...