Gå til innhold

Vellykket date, men nå hører jeg ikke fra han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en super date forrige uke. Vi snakket lett, hadde det kjempe koselig. Han sa flere ganger at vi måtte møtes igjen. Daten varte i ca 3 timer. 

Men, nå hører jeg ikke noe mer. Jeg har sendt noen meldinger, og jeg får alltid koselige, lange svar, men han tar aldri kontakt først. Jeg har derfor latt være å skrive til han i to dager nå, for å se, men ikke noen melding eller noe. 

Jeg vet at han er veldig opptatt med jobb og slikt, men om man har interesse for å bli kjent med noen, så tar man vel kontakt? Skal jeg bare glemme han? Jeg vil ikke spørre han rett ut så tidlig. 

Anonymkode: 8dba8...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen personer er bare litt distre. Ser for meg at jeg kunne glemt å sende melding til kjæresten når vi datet. Ting går lett i glemmeboka, tror ikke du skal tenke så mye på det. Tror jeg ville prøvd å avtalt en ny date, men få han til å foreslå tidspunkt kanskje :) Da ser du jo lett om han er interessert eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt at jeg må si ifra om jeg ønsker å treffe han igjen, men jeg skal ærlig innrømme at min interesse dabber litt av, når han ikke viser mer interesse. 

Anonymkode: 8dba8...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg også. 

Da får jeg gå videre :) 

Anonymkode: 8dba8...0b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor det gjøres slik!

Dere hadde en fin kveld, hatt bra kontakt over meldinger osv, men så av en eller annen grunn er ikke dette godt nok for deg og du må kreve mer. Hvorfor ikke fortsette den gode starten dere alt hadde fått?

Har det virkelig noe å si hvem som skriver først? Det viktigste er vel at en får svar når en tar kontakt, og innholdet i svaret en får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg var for kjapp med konklusjonen. Ble nettopp invitert med på ny date. 

Ja. Jeg er ikke så erfaren på datingmarkedet, så jeg ble vel litt overivrig etter bekreftelse. 

Anonymkode: 8dba8...0b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det blir ny date. Det er ikke lett å være tålmodig, men jeg tror det er helt avgjørende i datingverden. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...