Gå til innhold

Hva i alle dager gjør man med alt støvet!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, globalagogo skrev:

Ikke frekt ment? Hvordan var det ment da? Kan komme med et spørsmål tilbake; bør man ikke heller finne på noe fornuftig enn å bare tørke støv hele tiden? Hobby? Venner? Familie? Noe samfunnsnyttig? Noe interessant? Ikke frekt ment altså :):):):)

Har både tid til venner, hobbyer, og alt det der :) jeg tørker ikke støv hele tiden. Tar meg bokstavelig 5 min og tørke støv hver dag av overflater. Bruker en sånn hanske som tar til seg alt støv. 

Det var faktisk ikke frekt ment, bare lurte jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 14. februar 2016 at 0.00, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg har problemer med å tro at full støvsuging, vask og generell støvtørk tar kun tjue minutter. Jeg har vært i militæret og stilt vask hver morgen, så jeg er ganske effektiv selv hvis jeg vil det.

Men tjue minutter på alt du lister opp der? Niks.

Anonymkode: 11cb1...349

Når jeg sier 20 min så mener jeg bare støvsuging og overflater. Vasking av gulv osv tar jeg to gang i uken og deg tar jo naturligvis mye lenger tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiberhusk skrev:

Ja nemlig. Og 20 minutter, liksom? Da er det snakk om 10 kvm leilighet med ett skap og en sovepose :fnise:

Stinker OCD av denne tråden :rolleyes: Støv er ikke farlig, hvis man er frisk. 

Når jeg sier 20 min så mener jeg ikke full vask. Men støvsuging og støvtørking, det tar ikke mer enn 20-25 min. Bor foresten på 95 kvm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, malla1992 skrev:

Når jeg sier 20 min så mener jeg ikke full vask. Men støvsuging og støvtørking, det tar ikke mer enn 20-25 min. Bor foresten på 95 kvm :)

Gratulerer med stor leilighet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...