Gå til innhold

Ingen oppmerksomhet på Valentinsdagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi sto opp i dag, alt var som vanlig, ingen frokost på senga, gaver eller noe annet. Ikke et ord om dagen. Sto opp, gikk på badet og ordnet meg og ut i stua. Han sitter bare og ser på TV og later som ingenting. Så spurte han om vi skulle gå en tur ut. Tenkte at han kanskje hadde en overraskelse på lur, men det hadde han ikke. Bare en vanlig søndagstur liksom. Er det vanlig at menn utsetter overraskelsene til kvelden og later som ingenting frem til det? 

Anonymkode: 6c05e...54b

Seriøst?

hadde det ikke vært fordi TV og Facebook blir bombadert med valentine-greier, så hadde jeg ikke engang husket at det var i dag. Hvorfor bry seg så mye om en slik dag? Er ikke det viktigste at dere elsker hverandre hver dag?

og når det er sagt; hvorfor ga ikke du han frokost på senga, ga han gaver eller sa noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight
57 minutter siden, Anoia skrev:

Når det er sagt så er jeg ganske svak for 1800-tallet jeg også :)

Klesstilen var fantastisk, og mange ting var nok mye enklere da (mye urørt natur, tidsklemma var et ukjent begrep, osv osv). For ikke å snakke om at gode manerer var en selvfølge.

Men jeg er glad jeg lever i en tid (og på et sted) da kvinner stort sett har samme muligheter som menn til å gjøre hva de vil med livene sine, graviditet og fødsel utgjør som regel ikke en risiko, og du er ikke nødvendigvis dødsdømt om du får en farlig sykdom.

Ønsker meg i grunnen en kombinasjon av alle disse tingene, selv om det nok er totalt urealistisk :P

Ja, det hadde jo vært kjempefint. :jepp:

Det med sjukdommer og sjukehus er jo også en av de flotte fordelene ved vår tid, vi kan også reise mer rundt og oppleve mer av andre deler av verden, o.s.v... Ingen tid er vel perfekt, og det har alltid vært forskjellige vanskeligheter opp i gjennom alle tidene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
1 time siden, Grønt blad skrev:

Sikkert fint hvis man hadde mye penger, men det å jobbe i skitne fabrikklokaler langs Akerselva for luselønn før man ble tvunget ut i prostitusjon, er ikke noe å trakte etter...

Trist nok skjer det mye prostitusjon i vår tid og. Samme med folk som arbeider for lite penger, spesiellt i andre verdensdeler. Så dette har ikke akkurat forandret mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mange av oss, både kvinner og menn, feirer ikke valentinsdagen. Jeg har aldri feiret den noe særlig. Det er klart, det kan være hyggelig med blomster og litt oppmerksomhet, men det kan man liksom gjøre hele året. Og hvis du ønsker romantikk, hvorfor er det kun din manns ansvar? ;) 

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi sto opp i dag, alt var som vanlig, ingen frokost på senga, gaver eller noe annet. Ikke et ord om dagen. Sto opp, gikk på badet og ordnet meg og ut i stua. Han sitter bare og ser på TV og later som ingenting. Så spurte han om vi skulle gå en tur ut. Tenkte at han kanskje hadde en overraskelse på lur, men det hadde han ikke. Bare en vanlig søndagstur liksom. Er det vanlig at menn utsetter overraskelsene til kvelden og later som ingenting frem til det? 

Anonymkode: 6c05e...54b

Jeg laget pizza , satt fram øl og gav han en fin gave. Jeg fikk ingenting, det fikk jeg ikke i fjor heller. Vurderer å drite i å gi han mer!

Anonymkode: 958c8...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...