Gå til innhold

Ekkel følelse på kroppen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Korleis går det i dag? Hos meg kom desse smertene med ca 5-10 minutts mellomrom i nokre timar. Så tok smertene seg litt opp, og vart kraftigare. Men då eg gjekk og la meg, var eg uten smerter i mange timar. Først morgonen etter begynte eg å få ordentlige rier.

Var ganske likt begge gangane eg har født. Forskjellen var at første gangen tok det heile litt lenger tid enn andre gangen. 

Det er så vidt jeg merker smertene Idag.. Merka dem såvidt inatt men nok til at jeg sov fra dem. De ga seg når jeg sovna, så kanskje de tar seg opp Idag. Både min mor og kjæresten min har på følelsen at det skjer de nærmeste dagene da magen min sank over natta og ble mye mindre. Igår kveld så ble jeg plutselig hard i magen og helt merkelig, så jeg trodde nesten noe skulle skje i natt. Meen nei :P 

Anonymkode: 8024b...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Som en venninne sa: når jeg ikke lenger klarte å svare pga smerte når mannen spurte hvordan det gikk så var det på tide å reise til sykehuset :PHun fødte kort etter hun ankom sykehuset.

Ellers så er det veldig varierende hvordan man har det før det smeller.

Jeg gikk og ventet på signaler, men løs mage hadde jeg hele siste trimester, murringerne kom og gikk leeeenge, kunne plutselig kjenne voldsomme nedpress slik at jeg måtte stoppe opp og hive etter pusten...men allikevel så skjedde det uten forvarsel at vannet gikk 24 timer før uten noe tegn på rier, så jeg måtte settes igang.

Andre, som svigermor, går nesten inn i fulle rier med en gang og føder nesten i bilen på vei til sykehuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...