Gå til innhold

Hvorfor sier kvinner de har vanskeligere for å få "treff" på datingsider og at det er så mye lettere for menn når det er omvendt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at enkelte menn trigges av at man sier man ikke vil ha en ons. Det blir en jakt for de å pule slike damer. Tror de føler seg store om de klarer å lure dama. 

Anonymkode: e7c0d...0e8

Det eneste som manglet var denne latterlig steriotypiske "jakten" ja. Er noe i samme kategori som den "friendzone" greier gutter har, like teit begge deler.

Anonymkode: 62b23...ba0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som manglet var denne latterlig steriotypiske "jakten" ja. Er noe i samme kategori som den "friendzone" greier gutter har, like teit begge deler.

Anonymkode: 62b23...ba0

Som dame vet jeg godt hva en jeger av en mann er. Menn liker å jakte. Og ja vi damer friendzoner menn også. Fordi vi klarer å se en person uten å tenke sex. 

Anonymkode: e7c0d...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Som dame vet jeg godt hva en jeger av en mann er. Menn liker å jakte. Og ja vi damer friendzoner menn også. Fordi vi klarer å se en person uten å tenke sex. 

Anonymkode: e7c0d...0e8

Bare fordi noen menn kun er ute etter sex og ikke vil bli sammen med deg så betyr det ikke at de bare er interessert i denne "jakten" som du fantaserer om.

Anonymkode: 62b23...ba0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi noen menn kun er ute etter sex og ikke vil bli sammen med deg så betyr det ikke at de bare er interessert i denne "jakten" som du fantaserer om.

Anonymkode: 62b23...ba0

De er ute etter jakten på sex. 

Anonymkode: e7c0d...0e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...