Gå til innhold

Når daten anklager deg for noe du ikke har gjort. Det er ikke greit.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten min så paranoid. Det er helt vilt!  Nå har han det for seg at jeg har hatt sex med en god venn av han, men jeg har ikke det! Han vil ikke tro oss. Det er utrolig kjipt. Ikke er han min type heller han vennen.

Vi var på fest i går. Plutselig, så sier han "ja, vet du har hatt sex med xxxx!" Ehm hæ? Jeg skjønte ingenting. Grunnen til han tror vi har hatt sex er fordi forrige helg dro vi sammen fra nachspielet hans pluss to til. Altså vi var 4. Han og 3 jenter. Men han fulgte meg til taxi, men jeg tok taxi hjem alene. Han dro videre med en annen taxi. Men det tror ikke han på. "Ikke snakk til meg som jeg er dum. Jeg vet dere har pult" Hvordan kan han være så skråsikker på det? Han har ingen bevis! De to andre var vitne på vi tok to forskjellige biler. 

Jeg blir skuffet jeg og han sa i går "du er en tøs og ikke velkommen her mer. Koselig. Jeg har sagt mitt og synd han ikke tror meg, men hva skal jeg gjøre?  Har faktisk lyst til å ta en løgndetektortest. Bare for å vise jeg er uskyldig. 

Så er det bare å droppe han? Hva ville du gjort? 

Anonymkode: ce5ce...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er en tøs og ikke velkommen her mer

Har du et fnugg av selvrespekt treffer du ikke denne fyren igjen og glemmer hele greia. Det spiller ingen rolle hva han tror. Jeg ville også skiftet ut min sosiale sirkel der du ikke treffer slike folk.

Anonymkode: 5107d...f50

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde innrømt det om jeg var deg, om han er så sikker så har han nok bevis.

Anonymkode: 45892...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dopp han! Det kommer aldri til å bli bedre, når han oppfører seg sånn når dere er i dating fasen så kommer det ikke til å bli bedre.

 

Anonymkode: 2eec8...542

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde innrømt det om jeg var deg, om han er så sikker så har han nok bevis.

Anonymkode: 45892...d9d

Jammen vi hadde jo ikke sex. Det er ingenting å innrømme. 

Ts

Anonymkode: ce5ce...00d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør deg selv: Hvorfor skal jeg bruke masse energi på å motbevise noe en gal mann har surret sammen i hodet sitt?

Han er en date. Gå ut og date en annen mann., - det er en ordre!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dopp han! Det kommer aldri til å bli bedre, når han oppfører seg sånn når dere er i dating fasen så kommer det ikke til å bli bedre.

 

Anonymkode: 2eec8...542

Enig. Tenk hvordan det blir hvis dere blir sammen? Grøss. Jeg hadde droppet han. Orker ikke å date en som ikke stoler på meg og på toppen av det hele kaller meg tøs! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere?
Virker som han enten prøver å psyke deg ut for at du skal tilstå, og/eller at han er veldig redd for å stole på deg og prøver å beskytte seg selv ved å spille tøff. 

Men skjønner ikke hvorfor du spør om du skal dumpe han? Høres jo ut som han har dumpet deg ved å si at du ikke er velkommen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen vi hadde jo ikke sex. Det er ingenting å innrømme. 

Ts

Anonymkode: ce5ce...00d

Hei, og velkommen til kvinneguiden. Første leksjon er;

Anonyme brukere som bare skriver sludder som den du siterte nå, er troll,som du ikke trenger å bruke energien din på.

Forøvrig har du fått supre råd i denne tråden; Kom deg langt vekk fra den fyren. :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde innrømt det om jeg var deg, om han er så sikker så har han nok bevis.

Anonymkode: 45892...d9d

:klaske:

Anonymkode: 96dfc...341

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik respektløs fjott av en idiot er det bare å droppe. Det finnes hyggeligere fisk i havet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alarmen uler skyhøyt her. Denne fyren er jo totalt urasjonell. Han kommer aldri til å tro deg uansett. Og verre vil det bli. 

Sett han opp på tabbekvota di og gå videre og tenk heller på hvor godt det var å bli kvitt han. 

Anonymkode: e8bee...64b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det så viktig å bevise at du er uskyldig? Du vet jo sannheten. Både du og kameraten har sagt at det ikke skjedde noe og det er flere som kan bekrefte dette og allikevel så påstår han at han har rett? Det er dette du bør henge deg opp og ikke hvordan du skal få ham til å tro deg... Og når han i tillegg kaller deg tøs så synes jeg du skal droppe ham. Du fortjener så mye mer! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har gjort det slutt med deg (du er ikke velkommen hos han), så trenger vel ikke du tenke på å gjøre det slutt også?

Hvis du ikke har gjort noe galt, og han ikke stoler på deg - er det uansett ikke mulig å få til noe sammen. Vær heller glad det er over, og finn deg en ny gutt som stoler på deg.

Endret av Myrthel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tosk. Her er det ikke du som skal bevise din uskyld. At han behandler deg med så lite respekt er uakseptabelt. Dropp han. 

Anonymkode: a2fc5...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har rett. Jeg ble veldig skuffet i går. Liker dårlig å bli anklaget for noe jeg ikke har gjort.  Jeg tar hvert fall ikke kontakt med han. Få se om sender melding i løpet av dagen. Tror jeg bare lar kontakten ut.

Ts

Anonymkode: ce5ce...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...