Gå til innhold

Alidas bok


Alida

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært og sett på leiligheten igjen.... Tok en spansk en og la inn bud på stedet. Det står til kl. 20 i kveld....

Så nå er det bare å vente. Er jo ikke sikkert at noe blir avgjort i kveld , så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Men jeg har allerede begynt å innrede leiligheten i tankene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg likte godt Hawaii, Oslo. Annerledes film, måtte bruke de små grå litt... Flinke skuespillerprestasjoner. Anbefales !

Leilighet ja.... Det ble et skikkelig rotterace av en budrunde. Det var oss og to par til som bød mot hverandre. Vi hadde en del og gå på , og det var en budrunde som holdt på hele formiddagen. Men til slutt måtte vi bare gi oss- leiligheten gikk 350.000,- over takst :o Da følte vi at det ville koste mer enn det smakte, så vi kastet inn håndklet, men skikkelig surt var det. Hadde allerede begynt å se for meg hvordan vi skulle innrede, nabolaget der vi skulle trille barnevogn- 5 minutters gåtur fra Frognerparken... sukk :grine:

Vi hadde ganske stor tro på at vi kunne få denne leilgheten, og det er rart hvor fort man rekker å planlegge ting og se for seg framtiden. Et lite døgn forestilte jeg meg virkelig at dette skulle være vårt neste hjem- det hjemmet der vi skulle få barn og det skulle vokse opp, og så vips er drømmen borte

Men, men... you win some , you lose some :-?

Vel, for å muntre opp meg selv og mannen bestilte vi oss en sydentur istedet :tunge1: Har tenkt på det lenge da, men det passet liksom bra å bestille i dag. Så den 28. februar setter vi oss på flyet til Gran Canaria for en uke med total avslapping. Det skal bli deilig.

Og til helgen skal vi til Trysil.

Og 11-13 februar skal vi til Stockholm

Og en eller annen gang skal vi kjøpe oss drømmeleiligheten

Og få baby

Har mye å glede meg til jeg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal leie den filmen snart tenker jeg, har hatt lyst å se den lenge. Og greit å trimme de små grå litt i blant er det også. :wink:

Synd med leiligheten da, men ikke verdt det for en hver pris. Skal si den gikk mye over prisant. !

Men det ordner seg nok skal du se, og du har mye kjekt å se frem til i tiden som kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...