Gå til innhold

Alidas bok


Alida

Anbefalte innlegg

I dag feirer jeg min ettårsdag på kvinneguiden ! :danse:

(Vel, det er kanskje ikke den helt store "feiringen"....men man kanskje si at jeg har feiret det med en bedre middag :wink: )

På ettårsdagen min skriver jeg altså mitt innlegg nr 509 og det tyder jo ikke akkurat på at jeg er blant de ivrigste her- men det er jo i alle fall over ett innlegg hver dag (hoderegning er gode ting...)- og jeg er nok innom og leser hver eneste dag hvis jeg er hjemme.

Resten av jubileumsdagen skal tilbringes på sofaen med diverse gifteklare unge piker (Carmen, Ann-Kristin og Jannike/Pernille/ Daniella )

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Hanne- kan ikke akkurat si at det blei en heidundrandes feiring :wink:

Nå sitter jeg og mannen med verdens største luksusproblem:vi prøver å finne ut hvilket bilde vi skal ha i takkekortene + hvilke bilder vi skal forstørre til oss selv + foreldre. Beslutningsvegring er det visst noe som heter, finner noe ørlite galt med hvert bilde: Enten smiler jeg litt feil, eller holder en finger feil, eller kjolen sitter litt feil, eller, eller.... Skulle nesten ønske vi bare hadde ett fint bilde istedenfor mange, da hadde det ikke vært så vanskelig å velge :klø:

Ellers har jeg vært flink og trent både i dag og i går, og nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal være flink i morgen også... føler meg så tjukk fortida. Har nok blitt fem kg mere Alida siden jeg sluttet å røyke, og de kiloene vil ikke vekk. Og det er den j...la magen som irriterer meg. Har alltid hatt rumpe og hofter, og trives med det. Men den magen... huffhuff :sinnatagg:

Men heldigvis er jeg godt gift og ser ganske så slank ut på bryllupsbildene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok ikke noe trening i går, men fikk shinet litt i leiligheten istedenfor da.

Istedenfor tok jeg 100 sit-ups før jeg la meg, etter å ha måtte kastet en skjorte som var blitt for trang :-? )

I dag skal jeg først ut og spise med jobben, og så skal vi på Rune Andersen show. Håper det er bra, jeg skal nemlig se det neste lørdag også, sammen med mamma og pappa.

Begynte på jobb kl 7 idag, så jeg er sååå trøtt :sove:

Klarer så vidt å holde øynene oppe her jeg sitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Showet i går var ok. Til tider hylende morsomt og til andre tider ikke så bra. Men tåler et gjensyn neste lørdag. Dessuten er det jo bar der :wink:

I dag er det 30-årsdagsfeiring til kona til mannens forlover. Var litt i tvil om hva vi skulle kjøpe, men endte til slutt med et gavekort på aromaterapi. Det kan vel ikke slå feil... er i alle fall en gave jeg elsker å få.

Kanskje jeg rekker en liten blund først. Det ble litt sent i går. Av en eller annen grunn er det alltid ekstra hyggelig ute når man vet at man skal på jobb dagen etter :wink:

Bare 40 minutter igjen av arbeidsdagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen meg var det et hyggelig 30-års lag i går. Var ikke i seng før kl 5 i dag tidlig ! Og det er jammen ikke vanlig.

Vi var bare syv stykker, men hadde det usedvanlig hyggelig.Vertinnen disket opp med nydelig mat, og skravla gikk uten stopp

Lærte meg en liten ting om meg selv også- har jo vært klar over det før- men det kom så tydelig fram i går. Jeg er en person som noen ganger kan være så rask til å dømme andre, og danner meg noen ganger bilder av folk som ikke er riktige, for så å finne ut at jeg har vært helt på bærtur. Faktisk veldig interessant å finne ut det, og prøve å lære av det

Har opplevd mer enn en gang at jeg tenker "nei, h*n der virker helt blåst," for så finne ut at det er et interessant menneske når jeg først gidder å prøve å bli kjent med h*n

Ok, det høres sikkert uforståelig ut for andre- men må skrive det ned for meg selv for å huske det !

I dag: Ingen planer, men det er jo et nydelig vær ute. Får prøve å dra med meg mannen ut, noe som ikke er lett da han fortsatt sliter med forstuet fot + sport på tv :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på to visninger; en på Skøyen og en på Ekeberg. Greie nok, men ikke helt det vi er ute etter tror vi, og hvorfor må alt være så dyyyrt ? :-x

Så akkurat at den gamle leiligheten vår som vi solgte for 1,1 i 2001 i dag var solgt for 1,5 ! Og den er på 40 kvadratmeter ! Sinnsykt ! (vi kjøpte den for 800.000 i 99...)

Vanskelig å finne drømmestedet. Det vi er mest misfornøyd i dag er at vi bor i 5 etasje uten heis (meget upraktisk med tanke på baby som ennå ikke er laget) + at vi kun har en knøttliten balkong over en bråkete vei, der sola forsvinner kl 15.

Vi er vel i første omgang ute etter et rekkehus med en liten hageflekk, og ikke altfor usentralt. Den bør helst ikke koste over 2,5. Enkelt å finne ? Nei :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt klarte jeg å sove nesten 12 timer :o

Og jeg klarer meg vanligvis med ca 6 timers søvn.

I går kveld koste vi oss bare hjemme. Lagde indisk mat og så på "Austin Powers " på TV2. La oss ca 00.30 og jeg våknet altså kl 12 i dag, og det var fordi mannen vekket meg... trengte nok søvn ja.

I dag har jeg vært og besøkt en venninne og hennes lille sønn. Vi trillet tur i ca en time. Var skikkelig surt ute, men det gjorde godt

Hvis jeg fortsatt hadde gått på p-pillen skulle jeg hatt mensen i morgen... Lurer på når den kommer, håper jeg ikke har alt for lang syklus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fortsatt hadde gått på p-pillen skulle jeg hatt mensen i morgen... Lurer på når den kommer, håper jeg ikke har alt for lang syklus....

Spennende tider her inne :wink:

Kjipt med de dyre boligprisene ja :Nikke: Det er ganske vilt her i byen for tiden også.. Håper det ordner seg og at dere finner drømmeboligen om ikke så lenge.

Ha en fin dag :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag orket jeg ikke å trene, så da var jeg istedenfor flink og gikk hjem fra jobb: en 45 minutters tur avsluttet med rask gange opp til 5. etasje er også fin trim !

I dag bestemte jeg meg plutselig for å ta meg fri på fredag. Har en haug med fridager igjen, så da benytter jeg sjansen nå. Jeg og en kollega /venninne som har fri hver fredag kommer til å ta oss en tur ut etter jobb på torsdag og feire helg på forskudd. På fredag skal jeg bare slappe av og kose meg, og rydde litt siden vi får besøk av mamma på fredag ettermiddag. Pappa kommer hit direkte fra Stockholm på lørdag, og fra lørdag til søndag skal de overnatte på Plaza, heldiggrisene. (Vi har bare enkeltseng på gjesterommet vårt, grei unnskyldning for å bo på hotell :wink: )

På lørdag skal vi på Rune Andersen show og sikkert ut og spise. Blir nok kos.

Føler at det snart er helg allerede jeg. Så utrolig mye kortere uka blir når man kun har fire arbeidsdager

Fortsatt ingen tegn til til mens..... men har ingen forhåpninger. Føler rett og slett ikke at det kan være noen baby der... Typisk meg å sikkert ha laaaang syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min driver med slektsforskning og har nå funnet at jeg og mannen er i slekt :o

Vi har samme tipp-tipp-tipp-osv-far tilbake på 1300 tallet ! Fikk et langt slektstre og har funnet ut jeg er 22endemenning med svigermor: Mannen kommer derfor til å bli 23endemenning med sitt eget barn !

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-x

Har akkurat kommet hjem fra cafebesøk med venninne , men det er ikke derfor jeg er sur.. Er sutrete fordi jeg nå er nedsnødd og klissvåt på beina . Vil bare ha snø når jeg er på fjellet og på julaften ! Basta ! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FRIDAG :-D

Så deilig å kunne sove helt til man våkner (ble ikke lenger enn til kl 9, men,men...)

Har ikke de helt store planer , skal rydde littegrann og se på dårlige såpeoperaer på tv :sjarmor:

Og så er nok mensen på vei, og det gjør i grunnen ingen ting. Da har jeg i alle fall ikke alt for lang syklus (er på dag 32 eller no sånt- er ikke så ille- så for meg 60 dagers syklus eller noe sånt) Så da kan jeg drikke med god samvittighet i dag og i morgen (og i går... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, fikk visst ikke mensen allikevel... var en antydning på fredag, men resten av helga har jeg ikke sett noe mer til verken fettere eller tanter :klø:

Har akkurat kommet hjem fra ettårsdag feiring til vårt lille fadderbarn. Hentet mat fra McDonads på hjemveien, usunt og synes egentlig ikke at der særlig godt.... men enkelt og greit.

I går var vi Rune Andersen show + og spiste på Aker Brygge med mamma, pappa og bror. Veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mc D. kan være godt i blant, i hvert fall lettvindt! Tror jeg ofte tenker at det er bedre enn det egentlig er, forrige gang jeg spiste der var chipsen skikkelig seig og smakte frityr..

Ha en fin uke videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...