Alida Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #61 Del Skrevet 16. januar 2005 Nå har vi vært og sett på leiligheten igjen.... Tok en spansk en og la inn bud på stedet. Det står til kl. 20 i kveld.... Så nå er det bare å vente. Er jo ikke sikkert at noe blir avgjort i kveld , så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Men jeg har allerede begynt å innrede leiligheten i tankene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 17. januar 2005 #62 Del Skrevet 17. januar 2005 Så spennende med leiligheten da, Alida :-) Krysser fingrene for dere. Likte du Hawaii, Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #63 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, jeg likte godt Hawaii, Oslo. Annerledes film, måtte bruke de små grå litt... Flinke skuespillerprestasjoner. Anbefales ! Leilighet ja.... Det ble et skikkelig rotterace av en budrunde. Det var oss og to par til som bød mot hverandre. Vi hadde en del og gå på , og det var en budrunde som holdt på hele formiddagen. Men til slutt måtte vi bare gi oss- leiligheten gikk 350.000,- over takst :o Da følte vi at det ville koste mer enn det smakte, så vi kastet inn håndklet, men skikkelig surt var det. Hadde allerede begynt å se for meg hvordan vi skulle innrede, nabolaget der vi skulle trille barnevogn- 5 minutters gåtur fra Frognerparken... sukk Vi hadde ganske stor tro på at vi kunne få denne leilgheten, og det er rart hvor fort man rekker å planlegge ting og se for seg framtiden. Et lite døgn forestilte jeg meg virkelig at dette skulle være vårt neste hjem- det hjemmet der vi skulle få barn og det skulle vokse opp, og så vips er drømmen borte Men, men... you win some , you lose some :-? Vel, for å muntre opp meg selv og mannen bestilte vi oss en sydentur istedet Har tenkt på det lenge da, men det passet liksom bra å bestille i dag. Så den 28. februar setter vi oss på flyet til Gran Canaria for en uke med total avslapping. Det skal bli deilig. Og til helgen skal vi til Trysil. Og 11-13 februar skal vi til Stockholm Og en eller annen gang skal vi kjøpe oss drømmeleiligheten Og få baby Har mye å glede meg til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 18. januar 2005 #64 Del Skrevet 18. januar 2005 Skal leie den filmen snart tenker jeg, har hatt lyst å se den lenge. Og greit å trimme de små grå litt i blant er det også. Synd med leiligheten da, men ikke verdt det for en hver pris. Skal si den gikk mye over prisant. ! Men det ordner seg nok skal du se, og du har mye kjekt å se frem til i tiden som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 14. februar 2005 #65 Del Skrevet 14. februar 2005 Lenge siden sist, alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå