Gå til innhold

Synes dere det er greit at Sports Illustrated har tjukke damer avbildet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, herremann skrev:

samfunnet blir feitere og feitere, dermed vokser også den sosiale aksepten for å se feite mennesker over alt.
dama på bildet var pen, men kunne godt gått ned 10 kg.

Den sosiale aksepten for feite mennesker vokser ikke? Den synker. Før i tiden var det status å være feit 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Hummels skrev:

Hun der var jo sexy selv om hun har svær rumpe. Bare deilig med litt å ta i på kvinner ;) 

 

???!!! Selv om??? :klaske:

Anonymkode: 28f32...fbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hummels skrev:

Ja hva heter det da mamma?

Vel

du kan jo utrykke det anderledes, eller

bytte ut "selv om" med "fordi" :)

 

Anonymkode: 28f32...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Hummels skrev:

Ja hva heter det da mamma?

Ps

Jeg visste ikke at jeg hadde en sønn :)

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 28f32...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sport og trening et bare for de som er "tynne" og veltrente da eller? Er ikke meningen med et slikt magasin å inspirere til sport og trening? Det er ikke alle som inspireres av benrangel eller kvinner med sixpack. 

Anonymkode: 9afaf...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei flott dame! De som er magrere enn det, er lite attråverdige på bilder. Men for all del, i det virkelige livet betyr ikke skjønnheten så mye. (Selv om man ofte tenker på magre kvinner som biske og usympatiske).

Anonymkode: f8f86...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overvektig har jeg alltid vært redd for å gå på treningsstudio eller gå ut å jogge. Hvorfor? Fordi jeg har fått blder av tynne mennesker som trener trykt opp i trynet hele livet. Som overvektig føler man at man ikke passer inn i det miljøet. Man føler at alle stirrer på deg og dømmer deg. 

Jeg syntes det er fint med bilder av vakre jenter som er godt i stand. Når Sports Illustrated viser slikt gir det jenter motivasjonen til å trene. 

Anonymkode: 4612e...d22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel

du kan jo utrykke det anderledes, eller

bytte ut "selv om" med "fordi" :)

 

Anonymkode: 28f32...fbd

Ok takk

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ps

Jeg visste ikke at jeg hadde en sønn :)

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 28f32...fbd

26 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
3 timer siden, DreamOn skrev:

Klassisk tynnfeit dame. 

:wow: :rodmer: Wow da er tynnfeit deilig! 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får kontakte Sports Illustrated og fortelle dem at du er den de skal ha som sjefredaktør med totalansvar for å velge ut de modellene som til nød kan brukes på forsiden.

:Hehe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Herregud jeg syns den dama er utrolig fin??? Hun er da aldeles ikke noe sofagris!

Og folk blir overraska når barn mobber? Det er jo nettopp fra slike voksne de lærer å mobbe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et nydelig ansikt og en flott kropp. Det er skremmende at flertallet her inne mener at hun er representativ for gjennomsnittskvinnen. str 44+ er IKKE gjennomsnittet. Vi har dessverre blitt langt tjukkere en for 20 år siden. Se på franske damer. Der er en gjennomsnittskvinne langt slankere en kvinnen det vises til i hovedinnlegget. De har fokus på helse, og spiser sunne måltider. En gjennomsnittlig fransk kvinne er nok nærmere en str 38 enn en str 42+. Jeg tipper at kvinnen i HI bruker minst str 44. 

Anonymkode: c0b90...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må da finnes en mellomting, ingenting som er helseskadelig bør velg egentlig frontes. Synes ikke overvekt skal skjules under definisjonen "kurver" eller undervekt under "slank".Dette er kurver:marilyn%20size%2016.jpg 

Dette er slank:

 spl168098_001.jpg

Dette er overvekt:

296BCFF500000578-3114218-Plus_size_body_

Dette er undervekt:

:rr-chanel-iman.jpg

Anonymkode: ad852...043

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har et nydelig ansikt og en flott kropp. Det er skremmende at flertallet her inne mener at hun er representativ for gjennomsnittskvinnen. str 44+ er IKKE gjennomsnittet. Vi har dessverre blitt langt tjukkere en for 20 år siden. Se på franske damer. Der er en gjennomsnittskvinne langt slankere en kvinnen det vises til i hovedinnlegget. De har fokus på helse, og spiser sunne måltider. En gjennomsnittlig fransk kvinne er nok nærmere en str 38 enn en str 42+. Jeg tipper at kvinnen i HI bruker minst str 44. 

Anonymkode: c0b90...6bf

Her hagler størrelsene tett.

Det er franske størrelser du tar utgangspunkt i ja? - eller er det italienske ? - eler er det tyske ? - eller er det danske ? 

Så er jo din bekymring på vegne av norske kvinner nærmest litt rørende. 'Vi' er vel like bekymret for norske menn, er 'vi' ikke?

Er 'vi' like bekymret for oss selv ? Jeg mener har man et plagg i skapet som viser str. 44 så er det bare å gi tapt, ikke sant ?

(- at det er en italiensk designerkjole i italiensk størrelse spille da ingen rolle når merkelappen tydelig viser at det er  dundrestørrelsen  44 ! :sjokk: )

 

Ta nå heller en tur ut i frisk luft med bind for øynene så du ikke ser alle dundrene, det vil gjøre deg godt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Her hagler størrelsene tett.

Det er franske størrelser du tar utgangspunkt i ja? - eller er det italienske ? - eler er det tyske ? - eller er det danske ? 

Så er jo din bekymring på vegne av norske kvinner nærmest litt rørende. 'Vi' er vel like bekymret for norske menn, er 'vi' ikke?

Er 'vi' like bekymret for oss selv ? Jeg mener har man et plagg i skapet som viser str. 44 så er det bare å gi tapt, ikke sant ?

(- at det er en italiensk designerkjole i italiensk størrelse spille da ingen rolle når merkelappen tydelig viser at det er  dundrestørrelsen  44 ! :sjokk: )

 

Ta nå heller en tur ut i frisk luft med bind for øynene så du ikke ser alle dundrene, det vil gjøre deg godt. 

 

 

Norske størrelser, selvsagt. Har du vært i Frankrike noen gang? Det har jeg, flere ganger. De er slanke nesten alle sammen. Det handler om livvstil, ikke gener når det er snakk om hele land. De spiser lite junk, og drikker lite sukkerholdig drikke sammenlignet med hva nordmenn gjør nå. For 20 år siden var gjennomsnittsbefolkningen slankere en den er i dag. Den nye modellen i Sports Illustrated hadde blitt omtalt som overvektig for 20-30 år siden. Nå blir hun omtalt som normalvektig av mange av dere. Det fører til en normalisering av overvekt som på sikt kan medføre helseskader. Jeg ser det samme på barn og ungdom. Barn blir tjukkere og tjukkere, og ungdommene veier enten for mye eller er treningsnarkomane. Skremmende!  

Anonymkode: c0b90...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Norske størrelser, selvsagt. Har du vært i Frankrike noen gang? Det har jeg, flere ganger. De er slanke nesten alle sammen. Det handler om livvstil, ikke gener når det er snakk om hele land. De spiser lite junk, og drikker lite sukkerholdig drikke sammenlignet med hva nordmenn gjør nå. For 20 år siden var gjennomsnittsbefolkningen slankere en den er i dag. Den nye modellen i Sports Illustrated hadde blitt omtalt som overvektig for 20-30 år siden. Nå blir hun omtalt som normalvektig av mange av dere. Det fører til en normalisering av overvekt som på sikt kan medføre helseskader. Jeg ser det samme på barn og ungdom. Barn blir tjukkere og tjukkere, og ungdommene veier enten for mye eller er treningsnarkomane. Skremmende!  

Anonymkode: c0b90...6bf

Ang. menn: nå var det damer vi diskuterte, ikke sant? Det er unaturlig å dra inn menn i denne diskusjonen. Men ja, det samme gjelder for menn. Men jeg har ikke inntrykk av at menn forsøker å normalisere overvekt til å bli en normal mannekropp. Å normalisere tyngre kropper gjør at man kan "legge seg litt ut" med bedre samvittighet. Så blir det litt til, og litt til. Undersøkelser viser at nordmenn aldri har trent mer en nå. Samtidig har vi aldri vært tyngre en nå. Det handler om livvsstil.  

Anonymkode: c0b90...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...