Gå til innhold

Jeg kommer ikke til å få kjæreste fordi jeg er tykk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest førstedamen

Hadde alle trenkt som deg hadde kanskje ingen hatt kjæreste? Samme hvordan man ser ut vel? Man kan vel finne fantastiske personer som ikke bryr seg om dette idet hele tatt. Prøv å folkuser på det du liker meg deg selv hver dag, og prøv å snu tankegangen å begynn å være positiv til deg selv, da vil kjærestene komme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren av deg noen kilo da ...helt opp til deg selv. Hvis du ikke vet hvordan så er det ingen i menneskets historie som har hatt mer tilgang på informasjon som du har. 

Det er problem du kan gjøre noe med ...helt opp til deg selv. Så slutt med det der...

Anonymkode: 1683d...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har vært 140 kg , men fikk meg likevel kjærester, forhold , samboere og flere barn. Så det kommer selvsagt ikke an på kroppen din! Dessuten er hun du avbildet der ikke tjukk i det hele tattt

Anonymkode: 8ace3...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tykkere enn damen på bildet, og jeg har ikke vært singel siden jeg var 18 år. Jeg har selvtillit, og derfor er jeg sexy, selv om jeg er tjukk. 

Anonymkode: 7021e...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har bestemt deg for at du er feit og stygg, er det det du utstråler. "Se på meg, så feit og stygg jeg er".

Hvis du fokuserer på noe du er fornøyd med ved deg selv, og fremhever dette, vil andre legge merke til deg på en annen måte. Kvinner som er fulle av komplekser er sjelden tiltrekkende. 

Anonymkode: 7021e...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har bestemt deg for at du er feit og stygg, er det det du utstråler. "Se på meg, så feit og stygg jeg er".

Hvis du fokuserer på noe du er fornøyd med ved deg selv, og fremhever dette, vil andre legge merke til deg på en annen måte. Kvinner som er fulle av komplekser er sjelden tiltrekkende. 

Anonymkode: 7021e...8e5

Ja, der har du det. Jeg er ikke tiltrekkende fordi jeg er tykk OG full i komplekser. Jeg gjør det jeg kan for å fremheve det som liksom skal være best på meg, men til ingen nytte. Fremhever jeg hoftene og bysten min for eksempel så ser jeg jo bare feit ut og det tiltrekkes ikke menn av. Bruker jeg tettsittende bukser ser man hvor tykke lårene mine er, men ser jo ikke noe bedre ut i altfor store bukser heller. 

Det er et evigvarende dilemma og mas, og jeg har egentlig bestemt meg for at jeg får bare leve live ut uten kjæreste. Jada, så blir jeg deprimert og får ikke omsorg eller noen som bryr seg om meg, men hva så. Jeg kan få en kanonbra jobb, få meg et kjæledyr, bruke alle pengene jeg tjener på kun meg selv så sånn sett er det vell helt greit. Jeg har uansett en drømmeverden jeg kan flykte til hvor jeg er tynn og fin og har en kjæreste som elsker meg. 

Og til dere som sier at det er bare å begynne å trene, det er ikke så enkelt når jeg aldri får den mestringfølelsen og hele tiden føler meg dum som i det hele tatt prøver, fordi jeg blir jo ikke fin uansett. Jeg forventer ikke at noen skal forstå dette i det hele tatt egentlig.. Eneste jeg leser i denne tråden er hvor lite tiltrekkende jeg er og hvor tiltrekkende alle rundt meg er. Så jeg takker for meg, noen mennesker bør egentlig bare holde seg for seg selv og jeg er nok en av dem. Jeg er ikke bitter, jeg er bare veldig lei meg fordi jeg vil jo egentlig ikke ha det slik, men jeg kommer meg ikke utav tankemønsteret. Jeg går til psykolog og vi prøver å få orden på det og han lærer meg teknikker osv men det tar jo lang tid før noe kan gjøre effekt. 

Det verste er jo egentlig at jeg finner ingen som har det akkurat slik som meg og sliter like mye med selvbildet sitt som jeg gjør med mitt. :( Vanlige ting som å kle seg fint, sminke seg, si fine ting til seg selv i speilet osv er ikke sånt som hjelper på meg. Jeg har jo prøvd i evigheter.  

Men iallefall, nå er jeg ferdig å syte og klage. Life goes oooon... 

Anonymkode: bc75c...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
15 minutter siden, Genevieve skrev:

Å herrefred, snakk om å synes synd på seg selv.

Er vell heller bare et rop om hjelp? Ensomhet er ganske ille. En form for indre ensomhet er verst. Virker på meg som at det er det som egentlig er problemet til TS. Hun lever seg inn i en drømmeverden der hun er trygg og sosial med mennesker som hun elsker og stoler på. Nå frykter hun at dette aldri blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

Er vell heller bare et rop om hjelp? Ensomhet er ganske ille. En form for indre ensomhet er verst. Virker på meg som at det er det som egentlig er problemet til TS. Hun lever seg inn i en drømmeverden der hun er trygg og sosial med mennesker som hun elsker og stoler på. Nå frykter hun at dette aldri blir noe av.

Har opplevd det jeg, men synes det går ann å prøve å fjerne skylappene litt og ta til seg det andre sier uten å vinkle absolutt alt til at det er andre som er negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der har du det. Jeg er ikke tiltrekkende fordi jeg er tykk OG full i komplekser. Jeg gjør det jeg kan for å fremheve det som liksom skal være best på meg, men til ingen nytte. Fremhever jeg hoftene og bysten min for eksempel så ser jeg jo bare feit ut og det tiltrekkes ikke menn av. Bruker jeg tettsittende bukser ser man hvor tykke lårene mine er, men ser jo ikke noe bedre ut i altfor store bukser heller. 

Det er et evigvarende dilemma og mas, og jeg har egentlig bestemt meg for at jeg får bare leve live ut uten kjæreste. Jada, så blir jeg deprimert og får ikke omsorg eller noen som bryr seg om meg, men hva så. Jeg kan få en kanonbra jobb, få meg et kjæledyr, bruke alle pengene jeg tjener på kun meg selv så sånn sett er det vell helt greit. Jeg har uansett en drømmeverden jeg kan flykte til hvor jeg er tynn og fin og har en kjæreste som elsker meg. 

Og til dere som sier at det er bare å begynne å trene, det er ikke så enkelt når jeg aldri får den mestringfølelsen og hele tiden føler meg dum som i det hele tatt prøver, fordi jeg blir jo ikke fin uansett. Jeg forventer ikke at noen skal forstå dette i det hele tatt egentlig.. Eneste jeg leser i denne tråden er hvor lite tiltrekkende jeg er og hvor tiltrekkende alle rundt meg er. Så jeg takker for meg, noen mennesker bør egentlig bare holde seg for seg selv og jeg er nok en av dem. Jeg er ikke bitter, jeg er bare veldig lei meg fordi jeg vil jo egentlig ikke ha det slik, men jeg kommer meg ikke utav tankemønsteret. Jeg går til psykolog og vi prøver å få orden på det og han lærer meg teknikker osv men det tar jo lang tid før noe kan gjøre effekt. 

Det verste er jo egentlig at jeg finner ingen som har det akkurat slik som meg og sliter like mye med selvbildet sitt som jeg gjør med mitt. :( Vanlige ting som å kle seg fint, sminke seg, si fine ting til seg selv i speilet osv er ikke sånt som hjelper på meg. Jeg har jo prøvd i evigheter.  

Men iallefall, nå er jeg ferdig å syte og klage. Life goes oooon... 

Anonymkode: bc75c...183

Du bør ikke fremheve noe som helst, da det vil tiltrekke feil type mannfolk. Det viktigste er at du finner en mann som er trygg på seg selv og som derfor kan bygge deg opp. Finner du en som er like usikker som deg selv, så vil vedkommende trykke deg ned i et forsøk på å fremheve seg selv. Det vil bare gjøre alt verre for deg. En trygg mann trenger ikke trykke andre ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tren av deg noen kilo da ...helt opp til deg selv. Hvis du ikke vet hvordan så er det ingen i menneskets historie som har hatt mer tilgang på informasjon som du har. 

Det er problem du kan gjøre noe med ...helt opp til deg selv. Så slutt med det der...

Anonymkode: 1683d...ab1

Problem? Kroppen hennes er jo digg! Den er naturlig, sunn og jævla sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en lubben mann, like barn leker best !

Anonymkode: 909b0...54a

Haha glem det, de lubne mennene mener de fortjener slanke damer! Er faktisk oftere en slank mann liker litt mer å ta i.

Anonymkode: 0a2d4...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske lik kropp den på bildet. Takk for at du kaller meg feit da.

Anonymkode: e822c...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vis denne tråden til psykologen din, selv om du mener du har snakket om alt med han/henne. Man formulerer seg ofte på en annen måte når man skriver, spesielt når man skriver rett fra følelsene, som det virker som du gjør her. Du tenker nok at du ikke tør vise denne tråden, men vær så snill å gjør det likevel. Du skal ikke måtte ha det slik du har det, og med tid så skal du nok klare deg du også :klem: 

 

(Nå får ikke jeg sett bilde du postet, men alle andre her inne sier jo at personen/kroppen er sexy og lubben)

Anonymkode: f2bcb...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere ikke jeg er fullstendig klar over at selvmedlidenhet ikke hjelper? Tror dere ikke også at jeg har prøvd å endre selvbildet mitt og fikset på selvtilliten min? Svarene jeg har fått så langt motsier iallefall ikke det jeg har skrevet, ingen overbevisende ord. Eneste dere skriver er at kropp betyr ikke alt. Ok. Det har jeg hørt så mange ganger og det har blitt motbevist så mange ganger i mitt eget tilfelle og tidligere (merk, tidligere, dette er maaange år siden) venners/bekjentes, at jeg greier ikke tro på det kun av å høre den setningen. Dere fokuserer kun på at litt ekstra er ok, men det står litt mer i innlegget mitt enn det. Til dere som kom med utfyllende svar og som faktisk oppfattet problemstillingen min, tusen takk, jeg noterer alt i hodet og håper jeg greier å tro på det en dag. 

Man velger ikke å tenke på denne måten. De som har et stabilt og enkelt tankemønster forstår jo selvfølgelig ikke hvordan det er mulig å ikke kunne slutte å tenke negativt. Det er vanvittig vanskelig, så langt har jeg ikke knekt koden og jeg får hjelp gjennom kognitiv terapi til å greie dette. Noen greier å børste bort de negative tankene ganske fort, men noen har dem limt fast og har sannsynligvis hatt det ganske lenge også. 

Og jeg syns jeg har all rett til å syns synd i meg selv. Jeg er helt alene, har ikke en kjeft rundt meg og har kun meg selv. Da må jeg trøste meg selv og ha medfølelse for meg selv, om ikke blir jeg sprøyte gal. Og jeg er dømt til et liv alene også. Så dere får slenge med leppa når det kommer til dette med selvmedlidenhet så mye dere vil, jeg forventer ikke at alle mennesker skal eie empati og det er helt ok. Vi er jo forskjellige. Det er flott å høre om dere som har litt ekstra og som er fornøyde med dere selv, jeg er misunnelig, skulle ønske jeg også kunne være fornøyd med meg selv og jeg er sikker på at dere er kjempeflotte. 

Anonymkode: bc75c...183

Ok. Da er det slik at du er mer fornøyd med å synes du selv ikke er verd at noen liker deg? Og det skal vi andre gi F*'en i å forsøke å endre på?

Greit ! Det er ditt liv. Det er din alenehet. Du koser deg med å synes synd på deg selv "fordi du skulle ønske du kunne være fornøy med deg selv", men det er så mye tryggere å synes synd på deg selv.

Korrekt?

Du dømmer deg selv til et liv alene sier du. Ja, har du bestemt at det er slik det er så blir det slik da, - fordi det er det du vil.

Haar du tenkt noe på hvorfor du selv synes du er dritt og mye mindre verd enn alle andre mennesker i hele verden?

 

Harde ord, men det sparket bak har du bedt om, - og nå har du fått det. Og så krysser jeg fingrene for at den terapien du nå går i har effekt slik at du kommer ut i den andre enden og klarer å se at mannfolk er mennesker de også. At de har sterke og svake sider, er sårbare og kan føle press de også. At de er mennesker og at forelskelsen og følelsen av å holde noen kjør ikke ligger i om kuken står bare ved det øyet ser. Menn er mennesker som føler, som gråter og forelsker seg, de håper det er gjensidig, de føler seg små og hjelpeløse når de tror ingen vil ha dem..... de er mennesker, ikke maskiner.

Endret av Mis(s)Understood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du føler deg.. Har selv masse fett på magen og vet at jeg ikke har kjæreste før det er borte. Spiser sunt og trener, men tar lang tid :/ 

Anonymkode: 1a084...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...