Gå til innhold

Så en mann på IKEA og har lyst å finne han igjen...hvordan??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 11.2.2016 at 20.54, AnonymBruker skrev:

Forrige onsdag var jeg på IKEA og så på kjøkken. Der la jeg merke til en kjekk mann som stod i ene kjøkkenutstillingen. Han la merker til meg også, vi så på hverandre flere ganger og siste gang han gikk forbi smilte vi til hverandre. Men det ble med det. Prøvde å finne han på Tinder, men synes det var vanskelig å tippe alderen og mange av Tinderbildene til gutter er uklare eller de står utpå et fjell så det er umulig å se hvordan ansiktet ser ut. Er det noe mulighet for at jeg kan finne han fyren igjen andre steder eller på andre måter?

Anonymkode: 77f90...0c0

Lag en annonse på FB som du sprer. Eller annonser i lokalavisa di :)

 

Anonymkode: 2acb7...4e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11.2.2016 at 21.25, AnonymBruker skrev:

Det er vel mange single menn som ser på IKEA kjøkken? Visste ikke at det var forbeholdt menn i forhold...

Anonymkode: 77f90...0c0

Generaliserer ganske mye nå:

 Nei, det er noe vi kun gjør om vi absolutt må. Det samme gjelder forøvrig menn i forhold. De blir bare tvunget med litt oftere enn oss andre ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visp skrev:

Har man sett en mann på Ikea kan man ikke regne med å se han der igjen på noen år igjen- frivillig.

Mener du det?

Er det mulig at en kvinne (feks hans kone) tvang ham til å dra dit den dagen TS så han på IKEA?

Anonymkode: 2acb7...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det?

Er det mulig at en kvinne (feks hans kone) tvang ham til å dra dit den dagen TS så han på IKEA?

Anonymkode: 2acb7...4e0

Skrevet med glimt i øyet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...