Gå til innhold

Hvorfor får noen seg ny kjæreste uten problemer mens andre sliter i åresvis??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så man skal bare ta å finne seg noen, bare fordi man vil ha en kjæreste?

Anonymkode: 87704...615

Det krever ikke noe innsats. Å finne den rette krever innsats. Hva folk velger er opp til dem. Men å si at man ikke kan finne noen er bare latskap. Den som leter finner - muligens ved å ta til seg litt kunnskap og endre noen holdninger - men man får det man vil ha hvis man gjør en jobb for å få det - alltdi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke springe etter kjærligheten, man skal la kjærligheten springe etter deg.

Med andre ord; alt handler om tilfeldigheter. Du kan ikke tvinge følelser fram. For meg så vet jeg med en gang om noe er riktig eller ikke, de få gangene jeg har forelsket meg (dvs 2 ganger), så har følelsene vært der fra første stund. Jeg er ei av de kresne dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i bursdag denne helgen og tok bussen dit sammen med en evig singel venninne. Mens vi sitter på bussen sier hun "jeg fikk ikke tid til å fikse neglene". Sa selvsagt at det ikke gjorde noe, men tenkte jo "er det rart hun ikke får seg type".

Anonymkode: d1364...e28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var i bursdag denne helgen og tok bussen dit sammen med en evig singel venninne. Mens vi sitter på bussen sier hun "jeg fikk ikke tid til å fikse neglene". Sa selvsagt at det ikke gjorde noe, men tenkte jo "er det rart hun ikke får seg type".

Anonymkode: d1364...e28

Så det er derfor jeg ikke har type? Fordi jeg ikke alltid fikser neglene? Da tar jeg på meg neglelakk i kveld og regner med å møte mannen i mitt liv i morgen. Det var jo enkelt, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?

Anonymkode: 64e88...7fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var i bursdag denne helgen og tok bussen dit sammen med en evig singel venninne. Mens vi sitter på bussen sier hun "jeg fikk ikke tid til å fikse neglene". Sa selvsagt at det ikke gjorde noe, men tenkte jo "er det rart hun ikke får seg type".

Anonymkode: d1364...e28

Hahaha :laugh:

Anonymkode: d5799...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er derfor jeg ikke har type? Fordi jeg ikke alltid fikser neglene? Da tar jeg på meg neglelakk i kveld og regner med å møte mannen i mitt liv i morgen. Det var jo enkelt, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?

Anonymkode: 64e88...7fc

Hjelper sikkert ikke med den attituden heller:)

Anonymkode: d1364...e28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Jeg var litt optimistisk i det siste, siden jeg hadde tre fine matcher på Tinder. Tenkte at nå er jeg i en positiv flyt, og at jeg kanskje kommer til å gå på date snart. Men nå er det to av dem som ikke har skrevet tilbake til meg på en stund, og den siste matchen ble plutselig borte. Så lenge varte den gleden. Er det rart man blir smådeppa på en slik kveld...

Anonymkode: f8ae2...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Jeg var litt optimistisk i det siste, siden jeg hadde tre fine matcher på Tinder. Tenkte at nå er jeg i en positiv flyt, og at jeg kanskje kommer til å gå på date snart. Men nå er det to av dem som ikke har skrevet tilbake til meg på en stund, og den siste matchen ble plutselig borte. Så lenge varte den gleden. Er det rart man blir smådeppa på en slik kveld...

Anonymkode: f8ae2...6ea

Like greit det ;) Jeg møtte tre menn nå nylig via Tinder. To ble rett og slett sure fordi jeg ikke ville ha uforpliktende sex med de :P Selv om jeg sa i fra med en gang at det ikke var det jeg var ute etter :P Stjernegriser...

Anonymkode: d5799...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like greit det ;) Jeg møtte tre menn nå nylig via Tinder. To ble rett og slett sure fordi jeg ikke ville ha uforpliktende sex med de :P Selv om jeg sa i fra med en gang at det ikke var det jeg var ute etter :P Stjernegriser...

Anonymkode: d5799...600

Ja, noen har virkelig tungt for det... Han ene jeg skrev/skriver med nå skrev faktisk at han er ute etter ei å bli gammel med, så det virket jo lovende. Men så er vel han vel uansett ikke interessert i meg da...

Anonymkode: f8ae2...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper sikkert ikke med den attituden heller:)

Anonymkode: d1364...e28

Neida. Men å si at det ikke er rart man er evig singel fordi man ikke har gjort noe med neglene før en fest synes jeg fortjener en ironisk og halvkrass kommentar 😜

Anonymkode: 64e88...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper sikkert ikke med den attituden heller:)

Anonymkode: d1364...e28

Men kjæresten din må vel være veldig fornøyd med å ha en så selvtilfreds, arrogant og nedlatende dame. Heldige han!

Anonymkode: f8ae2...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjæresten din må vel være veldig fornøyd med å ha en så selvtilfreds, arrogant og nedlatende dame. Heldige han!

Anonymkode: f8ae2...6ea

Og kjæresten din er fornøyd med å ha en hårsår dame?

Anonymkode: d5799...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og kjæresten din er fornøyd med å ha en hårsår dame?

Anonymkode: d5799...600

Å sette noen rettmessig på plass er nok ikke det samme som å være hårsår. Må nok skuffe deg med at verden ikke er så enkel som det.

Anonymkode: f8ae2...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11.2.2016 at 11.12, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av disse som har hatt kjæreste hele tiden nesten, unntatt et prs opphold mellom forholdene

Jeg er veldig kresen og jeg er veldig glad i singellivet. Jeg koser meg som singel men er aldri singel...

For når jeg først er singel har jeg gjerne 5-6 menn som kjenper om å få meg..  noen av dem ventet åresvis på at jeg skulle bli singel igjen.. 

 Og når man da opplever at en av de gutta er bare utrolig bra match og man digger å være sammen ...så er det vanskelig å bare avvise personen også. Vi var på dateren i 8 mnd uten å være i et forhold fordi jeg nektet! Men måtte jo gi meg etterhvert.  

Nå er jeg gift med han. 

Så det dreier seg ikeikke om at jeg ikk er kresen eller bare tar noen,  men menn vil ha meg og de kjemper for det..

Anonymkode: 60c20...21e

Haha, som ¨lese om meg. Har også alltid 5-10 gutter etter meg om jeg blir singel. Noen venter i flere år på meg når jeg er i forhold og plutselig bare klaffer det når man blir singel. Hos meg så har det ikke med at jeg ikke kan være alene, men jeg bare treffer noen fort. Tviholder ei stund på å være singel men gir etter til slutt her også :fnise:

Anonymkode: 7d1e5...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, som ¨lese om meg. Har også alltid 5-10 gutter etter meg om jeg blir singel. Noen venter i flere år på meg når jeg er i forhold og plutselig bare klaffer det når man blir singel. Hos meg så har det ikke med at jeg ikke kan være alene, men jeg bare treffer noen fort. Tviholder ei stund på å være singel men gir etter til slutt her også :fnise:

Anonymkode: 7d1e5...73a

Dette klarer jeg ikke tro på :P Da skriver du eller holder kontakt med dem i mellomtiden, dvs holder de varme. Ti gutter som venter på deg i årevis i håp om at du skal bli singel igjen? Yeah right :laugh:

Anonymkode: d9e1e...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like greit det ;) Jeg møtte tre menn nå nylig via Tinder. To ble rett og slett sure fordi jeg ikke ville ha uforpliktende sex med de :P Selv om jeg sa i fra med en gang at det ikke var det jeg var ute etter :P Stjernegriser...

Anonymkode: d5799...600

Sjarmerende menn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Aucaman skrev:

Visste ikke at det eksisterte et køsystem. Da er det jo ikke rart jeg er singel heller!

Jeg prøvde å trekke kølapp på en mann jeg var betatt av da han kom ut av et 8 år langt forhold, men jeg var for sen, gitt... Det tok en uke eller to, og så ble han sammen med ei ny berte som han nå har flyttet sammen med. Jeg får bare sette meg ned og vente i 7 år til, så blir han kanskje ledig igjen... 

Får kjøpe katt i mellomtiden:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman
1 minutt siden, Knirke skrev:

Jeg prøvde å trekke kølapp på en mann jeg var betatt av da han kom ut av et 8 år langt forhold, men jeg var for sen, gitt... Det tok en uke eller to, og så ble han sammen med ei ny berte som han nå har flyttet sammen med. Jeg får bare sette meg ned og vente i 7 år til, så blir han kanskje ledig igjen... 

Får kjøpe katt i mellomtiden:laugh:

Håper i det minste du slapp å betale rushtidsavgift!

Skal ikke bare spleise på en ponni istedenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av de som finner kjæreste kjapt har nok *tyvstartet* som man sier.

Anonymkode: d659b...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...