Gå til innhold

Patetiske sjekkeforsøk begått av oss gutta


Collan

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd en del av de patetiske sjekkeforsøkene. Men så er jeg selv utseendemessig på nivå med Myshild-Hjørdis med Ponny-Petras personlighet, så jeg tar alt som et kompliment.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Petra75 skrev:

Jeg har opplevd en del av de patetiske sjekkeforsøkene. Men så er jeg selv utseendemessig på nivå med Myshild-Hjørdis med Ponny-Petras personlighet, så jeg tar alt som et kompliment.

Var sjekkeforsøkene på nivå med Jokke eller Ivar? Jeg vil påstå at Ivar er et par hakk under det Jokke var i sine "glansdager". Jokke fikk da snøret i bånn av og til, mens Ivar har vel ennå ikke oppnådd sukess.

Ponny-Petra, var det hun som ble innlagt på asyl etter å ha datet Jokke? Du har i hvert fall personlighet, i motsetning til noen kvinner jeg vet om. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en gang en fyr som startet med "Åh, jeg har ei venninne som heter Maria, og du ligner sykt på henne! Hun er ikke særlig pen da, du er mye penere!" 
Kompisen som satt ved siden av bare "WTF hvem i helvete er Maria?"

Anonymkode: eb7dc...10f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Collan skrev:

Var sjekkeforsøkene på nivå med Jokke eller Ivar? Jeg vil påstå at Ivar er et par hakk under det Jokke var i sine "glansdager". Jokke fikk da snøret i bånn av og til, mens Ivar har vel ennå ikke oppnådd sukess.

Ponny-Petra, var det hun som ble innlagt på asyl etter å ha datet Jokke? Du har i hvert fall personlighet, i motsetning til noen kvinner jeg vet om. ;)

En gylden mellomting. Men mest Jokke-stil. Han var jo ikke så kresen han heller :)

Du husker rett om Ponny-Petra. For øvrig inspirasjonen til nicket mitt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi gutta har patetiske sjekketriks. Jeg er en av de som har gjort mye rart.

Men har også opplevd å bli sjekket opp. Da er der gjerne å bli tafset på rumpa, pikken, armer og bryst. Samtidig som de prøver gi lite gjennomtenkte komplimenter. Andre ganger har jeg opplevd at damer har vært drita fulle og øst ut hva de føler osv. Direkte patetisk.

Anonymkode: 115ce...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...