Gå til innhold

Beste 10 komplimenter du har fått fra kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er vanskelig å liste opp "topp 10", men jeg tror det at han spontant ga uttrykk for hvor sexy han synes jeg er i jobbuniformen min (jeg jobber deltid på Kiwi (!!)) er ekstra stas siden jeg overhode ikke føler meg noe som helst sexy i det antrekket. Også setter jeg pris på at han gir meg komplimenter når jeg er sminkeløs og komplimenter for rumpa mi. 

Setter også stor pris på komplimenter om matlaging og andre personlige egenskaper. Komplimenter er jevnt over veldig stas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎08‎.‎02‎.‎2016 at 18.28, AnonymBruker skrev:

10 var da litt mange å ta på sparket? :P 

Det jeg husker best var i alle fall første gangen han så meg naken. Da sa han noe som "Å, heisann. Jackpot, jackpot." Følte meg som Beyoncé der og da.

Anonymkode: c3588...10c

Haha, så søt ;).

Anonymkode: 84c37...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fineste komplimentet må vel være at han har valgt meg til mor til sitt barn. 

 

Det nest fineste var nok ikke ment som et kompliment, men er det jeg har blitt mest glad for. Jeg snakket om min bestevenninne som er utrolig vakker, sånn objektivt sett. Husker ikke helt hva jeg sa, men han reagerte med tydelig overraskelse når jeg som en selvfølge konstaterte at hun er mye penere enn meg. Han er ikke typen som spontant kommer på smiger, så når jeg forstod at han oppriktig syns at jeg er penere enn min venninne forstod jeg hvor forelsket han måtte være i meg 😂 

 

Ellers sa han i går at jeg er den fineste flodhesten han har sett, når jeg fortvilet stod foran speilet og prøvde å finne en ytterjakke til min gravide kropp. Hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det komplimentet jeg har satt mest pris på var en (ironisk nok) eks-kjæreste som sa at det var lett å bli glad i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎08‎.‎02‎.‎2016 at 18.28, AnonymBruker skrev:

10 var da litt mange å ta på sparket? :P 

Det jeg husker best var i alle fall første gangen han så meg naken. Da sa han noe som "Å, heisann. Jackpot, jackpot." Følte meg som Beyoncé der og da.

Anonymkode: c3588...10c

Hehe! Så søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange av de vanlige som blir nevnt ovenfor: Men det beste jeg har fått er at jeg er flink til å behandle andre likt og er snill med alle. 

Det er noe som skal litt til å faktisk notere seg så det var definitivt det beste komplimentet jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ti komplimenter? Det har jeg aldri fått av en eneste av de jeg har vært sammen med. To,tre som går igjen,men det er ok. Komplimenter betyr ingenting om en ikke kjenner seg igjen i dem,for da vegrer en seg og lurer på hvorfor en får dem. 

Kan ikke si ti pene ting om meg selv engang med min beste vilje,så ville nok hevet et øyebryn om noen overøste meg for å si det sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang hadde jeg sminket meg (ikke så mye, men gjør det veldig sjelden)  og følte meg skikkelig fin. Hele dagen ventet jeg på at kjæresten min skulle kommentere hvor fin jeg var. Men det skjedde ikke.

Så om kvelden, da vi la oss og jeg hadde tatt av meg sminken, trakk han meg inntil seg, kyssa meg og sa han syns jeg er mye penere uten sminke og at han foretrekker meg naturlig.  Det komplimentet har hatt veldig mye å si for hvordan jeg ser på meg selv. Har jo alltid sminket meg for andre (særlig for å være pen for gutter da jeg var singel) og fordi det er nærmest forventa i visse anledninger.  

Nå synes jeg faktisk jeg selv er penere uten sminke også, og at det blir fake med sminke, at det ikke er den ekte meg på en måte.  Utrolig glad for at kjæresten min har hjulpet meg til å innse det og til at jeg har et bedre forhold til eget, naturlig utseende. Og det kom virkelig helt uoppfordret!

Anonymkode: d3d8c...b0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At for han er jeg helt perfekt

At han syns jeg er smart, skoleflink og gjør en god innsats på skolen 

At han skryter av maten jeg lager og at jeg ordner og styrer hjemme i huset hans 

Komplement på hvor fine øyne jeg har 

Når han fortalte meg hvor stolt han er over å være sammen med meg og at jeg er jenta hans 

Anonymkode: bec67...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* at jeg er så snill med menneskene - det ble jeg skikkelig glad for

*at jeg gjør han hel

*at jeg gir ham ro

*at jeg lager verdens beste mat

*at jeg er pen

*at jeg er deilig 😂😊

*at jeg er den smarteste han vet om

*at jeg ikke har en ond fiber i kroppen

 

ja, det er vel det jeg kommer på. Han er flink til å gi komplimenter syns jeg.

Anonymkode: 480a3...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, February 12, 2016 at 0.40, AnonymBruker skrev:

You are not alone 

Anonymkode: 978dd...d0e

Ikke du heller.... :/ 

Eller jo jeg husker et par ganger I begynnelsen han skrev til meg på snap at jeg var fin. That it. Kommer ikke på flere. 

Anonymkode: 31b74...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- at jeg er morsom

- jeg er en flink mamma

- han er så glad han har meg
- at jeg har en fin rumpe, det er jo hyggelig å høre:)
- at jeg er en HBIC:P
- at alt slitet og trang økonomi er verdt det fordi han elsker meg så høyt
- at jeg har vakre øyne
- jeg er smart og jobber hardt
- at jeg alltid er støttende og lojal
- jeg er den peneste i verden ,,,hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom mange år sammen har jeg fått høre mye fint, men den som skiller seg ut var en ting han sa for flere år siden før vi fikk barn:

"Du får meg til å se verdien av å ha en egen familie" ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...