Gå til innhold

Får ikke pengene tilbake etter reklamesjon, HJELP?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk bjørklund

 

De rotet borforlovelsesringenen min, Makan til dårlig kundeservice har jeg aldri opplevd. Vi har ikke handlet desidert det skjedde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 2/12/2016 at 11.36, Million skrev:

Ta heller emailkontakt med hovedkontoret deres og legg frem saken i klare og krasse ordlag, og si at det blir forbrukerrådet neste om de ikke gjør sin forbanna plikt.

Nå har ikke hovedkontoret noe direkte med denne hendelsen å gjøre og det kan hende vi legger litt forskjellig mening i begrepet "krasse ordlag", men jeg mener men kommer mye lenger med en litt mer ydmyk holdning. Det er ikke noen grunn til å "angripe" personen på hovedkontoret, da er det mindre sansynlig å bli møtt med velvilje tilbake. 

Anonymkode: e4d55...907

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke hovedkontoret noe direkte med denne hendelsen å gjøre og det kan hende vi legger litt forskjellig mening i begrepet "krasse ordlag", men jeg mener men kommer mye lenger med en litt mer ydmyk holdning. Det er ikke noen grunn til å "angripe" personen på hovedkontoret, da er det mindre sansynlig å bli møtt med velvilje tilbake. 

Anonymkode: e4d55...907

Dette.

Slik jeg leser startinnlegget ser det vel også ut som om TS ikke akkurat var hyggelig og løsningsorientert da hun forlangte å få igjen pengene "etter den nye forbrukerkjøpsloven". Ikke at det unnskylder de ansattes oppførsel, men påståelige kunder uten bakkekontakt er fryktelig slitsomt...

Anonymkode: 0bf06...834

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TYPISK BJØRKLUND! 
KOMMER ALDRI TIL Å KJØPE NOE DER IGJEN!

Anonymkode: 53069...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...