Gå til innhold

Når kvinner tilbyr seg å ta restaurantregningen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tilbyr jeg meg å betale så gjør jeg det selvfølgelig fordi jeg kan og fordi jeg har lyst. Jeg er ikke pengelens bare fordi jeg er kvinne... Når det er sagt synes jeg man skal dele regninga tidlig i datingen, så kan man ta regninga annenhver gang etter hvert som det blir et forhold. Ellers hender det jeg spanderer middag på mor eller en øl på venninner, selvfølgelig fordi jeg har lyst til det! Det er hyggelig å spandere på folk og se hvor glade de blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg tilbyr meg å ta regninga så gjør jeg det fordi jeg vil spandere - ikke bare noe jeg sier for å være høflig. 

Nå er vi samboere så det går opp i opp, men vi betaler omtrent annenhver gang. Deler aldri regning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Kvinner vil ha likestilling da får de også betale for seg selv.

Så om du ber ut ei jente så forventer du at hun skal betale for maten sin selv, selv om det er DU som har bedt henne ut?

17 timer siden, O.G. skrev:

Vet ikke, jeg tilbyr meg aldri å betale.

Ikke jeg heller, Er alltid jeg som blir bedt på datemiddag av menn, og da betaler de som en selvfølge

16 timer siden, Hmmmmmm skrev:

Jeg har aldri bedt noen ut, men skulle det skje så tar jeg regningen. Kvinne:)

Ikke jeg heller. Men om jeg ber ut noen så forventer jeg at det er jeg selv som betaler. Ikke gitt at han har råd :)

Anonymkode: f1a63...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...